Ogłoszenie z dnia 2007-02-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: zaprojektowanie i wykonanie: modernizacji systemu samogaszenia w Zamku Królewskim w Warszawie w celu eliminacji halonu oraz uzupełnienie systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych o klapy przeciwpożarowe i urządzenia oddymiające Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej, do kontaktów: Andrzej Kruczyński, Piotr Piłkowski, Artur Sadzewski, Irena Zalewska, plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6572100, 6572292, 6572219, 6572432, fax 022 6572127 lub 6572219, e-mail: prawny@zamek-krolewski.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zamek-krolewski.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie: modernizacji systemu samogaszenia w Zamku Królewskim w Warszawie w celu eliminacji halonu oraz uzupełnienie systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych o klapy przeciwpożarowe i urządzenia oddymiające 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zamek Królewski w Warszawie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie: modernizacji systemu samogaszenia w Zamku Królewskim w Warszawie w celu eliminacji halonu oraz uzupełnienie systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych o klapy przeciwpożarowe i urządzenia oddymiające. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i przedłożą: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - oryginał lub kopia dołączona do oferty. b) Koncesję MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt 2 w związku z art. 5 ust 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego - Dz.U 05 145.1221 wraz z późniejszymi zmianami) - kopia koncesji dołączona do oferty. c) Poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem systemu integrującego DMS7000 (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych - Dz.U 05.196.1631 ze zmianami) - kopia dokumentu dołączona do oferty; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także wykażą, iż dysponują zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, tj załączą listę osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą przewidziani do jego realizacji; w tym celu przedłożą dokumenty potwierdzające, że: a) wykonawca wykonał w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, co najmniej jedną instalację wysokociśnieniową automatycznego gaszenia w technologii 42 bary lub więcej, w obiekcie budowlanym, na kwotę minimum 500 000,00 złotych. Na potwierdzenie ww. warunku należy sporządzić wykaz robót, z podaniem daty i miejsca ich wykonywania oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Do każdej pozycji wykazu musi być dołączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Przy ocenie spełnienia niniejszego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy; b) wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 1 instalację wentylacyjno-klimatyzacyjną z zastosowaniem klap przeciwpożarowych o wartości minimum 300 000,00 złotych. Na potwierdzenie ww. warunku należy sporządzić wykaz robót, z podaniem daty i miejsca ich wykonywania, oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Do każdej pozycji wykazu musi być dołączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Przy ocenie spełnienia niniejszego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy. Ponadto: c) wykonawca przedstawi kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień (certyfikatu) do montażu i uruchomienia urządzeń automatyki firmy HONEYWELL; d) wykonawca przedstawi certyfikat na serwisowanie i programowanie istniejących systemów CERBERUS, CZ10 i DMS7000, wystawionych przez producenta sprzętu; e) wykonawca przedstawi dokumenty, że dysponuje pracownikami, którzy posiadają uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z ustawą Prawo budowlane w zakresie: - architektury (kopie uprawnień dołączone do oferty), - instalacji sanitarnych (kopie uprawnień dołączone do oferty), - instalacji elektrycznych (kopie uprawnień dołączone do oferty). W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku, należy sporządzić wykaz osób posiadających te uprawnienia, dołączyć kopie dokumentów potwierdzających te uprawnienia, oraz kopię zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, z określonym w nim terminem ważności. - Osoba kierująca robotami musi posiadać uprawnienia budowlane w rozumieniu art. 12 ust. 2 ustawy Prawo budowlane i spełniać warunki określone w par. 8.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.04.150.1579). W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku, należy sporządzić wykaz osób posiadających te uprawnienia, dołączyć kopie dokumentów potwierdzających te uprawnienia oraz kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z określonym w nim terminem ważności. - Pracownicy muszą posiadać licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia, a osoby kierujące robotami związanymi z systemem bezpieczeństwa, licencję II stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia jw. - kopie licencji dołączyć do oferty. - Osoba kierująca robotami związanymi z systemem bezpieczeństwa musi posiadać aktualne zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych, organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 15 października 2003 roku w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzealnych przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów, oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia - Dz.U 03.193.1892) - kopia zaświadczenia dołączona do oferty; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - wykonawca musi być ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność kontraktową o wartości co najmniej 4 000 000,00 złotych. W związku z tym powinien przedstawić aktualną (tj. taką której wartość upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności lub promesę takiego ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż po upływie ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. - Przy ocenie spełnienia niniejszego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości ubezpieczenia stanowiące o spełnieniu tego warunku będą zsumowane. Łączne niespełnienie niniejszego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; na potwierdzenie powinni przedłożyć: - Oświadczenie, że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez uprawnioną do reprezentowania wykonawcy osobę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.32.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli Oryginalny kod CPV: 80.42.31.20 - Usługi szkolenia technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zaprojektowanie i wykonanie: modernizacji systemu samogaszenia w Zamku Królewskim w Warszawie w celu eliminacji halonu oraz uzupełnienie systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych o klapy przeciwpożarowe i urządzenia oddymiające. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2008.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Oferent jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy formie, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić na rachunek bankowy Zamku Królewskiego w Warszawie: Bank Handlowy w Warszawie S.A. I Oddział w Warszawie nr 84 1030 1016 0000 0000 3364 8000. 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium zostanie zwrócone w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy. 6. Oferent traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 19.05.2006 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2004.19.177 z późn. zm.), a mianowicie : 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - oryginał lub kopia dołączona do oferty. 2. Koncesję MSWiA (na podstawie art.16 i art.3 pkt 2 w związku z art.5 ust 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego - Dz. U 05 145.1221 wraz z późniejszymi zmianami) - kopia koncesji dołączona do oferty. 3. Poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem systemu integrującego DMS7000 (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych - Dz. U 05.196.1631 ze zmianami) - kopia dokumentu dołączona do oferty. 4. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, co najmniej jedną instalację wysokociśnieniową automatycznego gaszenia w technologii 42 bary lub więcej, w obiekcie budowlanym, na kwotę minimum 500 000,00 złotych. Na potwierdzenie ww. warunku należy sporządzić wykaz robót, z podaniem daty i miejsca ich wykonywania oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Do każdej pozycji wykazu musi być dołączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. 5. Przy ocenie spełnienia niniejszego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy. 6. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 1 instalację wentylacyjno-klimatyzacyjną z zastosowaniem klap przeciwpożarowych o wartości minimum 300 000,00 złotych. Na potwierdzenie ww. warunku należy sporządzić wykaz robót, z podaniem daty i miejsca ich wykonywania, oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Do każdej pozycji wykazu musi być dołączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Przy ocenie spełnienia niniejszego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy. 7. Wykonawca przedstawi kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień (certyfikatu) do montażu i uruchomienia urządzeń automatyki firmy HONEYWELL. 8. Wykonawca przedstawi certyfikat na serwisowanie i programowanie istniejących systemów CERBERUS, CZ10 i DMS7000, wystawionych przez producenta sprzętu. 9. Wykonawca przedstawi dokumenty, że dysponuje pracownikami, którzy posiadają uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z ustawą Prawo budowlane w zakresie: - architektury (kopie uprawnień dołączone do oferty), - instalacji sanitarnych (kopie uprawnień dołączone do oferty), - instalacji elektrycznych (kopie uprawnień dołączone do oferty). W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku, należy sporządzić wykaz osób posiadających te uprawnienia, dołączyć kopie dokumentów potwierdzających te uprawnienia oraz kopię zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, z określonym w nim terminem ważności. 10. Osoba kierująca robotami musi posiadać uprawnienia budowlane w rozumieniu art. 12 ust. 2 ustawy Prawo budowlane i spełniać warunki określone w par. 8.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.04.150.1579). W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku, należy sporządzić wykaz osób posiadających te uprawnienia, dołączyć kopie dokumentów potwierdzających te uprawnienia oraz kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, z określonym w nim terminem ważności. 11. Pracownicy muszą posiadać licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia, a osoby kierujące robotami związany z systemem bezpieczeństwa - licencję II stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia jw. - kopie licencji dołączyć do oferty. 12. Osoba kierująca robotami związanymi z systemem bezpieczeństwa musi posiadać aktualne zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych, organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 15 października 2003 roku w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzealnych przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów, oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia - Dz. U 03.193.1892) - kopia zaświadczenia dołączona do ofert. 13. Wykonawca musi być ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność kontraktową o wartości co najmniej 4 000 000,00 złotych. W związku z tym powinien przedstawić aktualną (tj. taką której wartość upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności lub promesę takiego ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż po upływie ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Przy ocenie spełnienia niniejszego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości ubezpieczenia stanowiące o spełnieniu tego warunku będą zsumowane. Łączne niespełnienie niniejszego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy. 14. Oświadczenie, że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia. 15. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez uprawnioną do reprezentowania wykonawcy osobę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: W siedzibie zamawiającego lub drogą pocztową, po wcześniej złożonym zamówieniu. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-krolewski.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.03.2007, godzina 11:30, sala konferencyjna w Zamku Królewskim w Warszawie.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Specyfikację istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej można uzyskać w następujący sposób: - listownie, po uprzednim zamówieniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: kwartet_zamkowy@o2.pl) lub telefaxu (65 72 219), - albo osobiście w siedzibie zamawiającego, lok. 209 - kancelaria ogólna (II piętro) w godzinach 9:00 - 15:00, po uprzednim umówieniu się z osobami do kontaktu z oferentami w sprawach formalnoprawnych. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





