Ogłoszenie z dnia 2007-07-25
Gdynia: 33/ŁĄCZ./Komp./2007
Numer ogłoszenia: 126503 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4651, 81-929 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6268012, fax 058 6268275.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 33/ŁĄCZ./Komp./2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów i akcesoriów komputerowych - 31 (trzydzieści jeden) zestawów komputerowych, - 37 (trzydzieści siedem) monitorów komputerowych , - 8 (osiem) drukarek igłowych, - 31 (trzydzieści jeden) drukarek laserowych mono, - 4 programy komputerowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 1.500,00 złotych (jeden tysiąc pięćset złotych) Dowód wniesienia wadium Wykonawca musi dołączyć do dokumentacji ofertowej. W sprawach wadium zastosowanie mają art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. (Dz. U. nr 164 poz. 1163 z 2006 r.). W przypadku wyboru przez Wykonawcę wadium w formie pieniężnej, Wykonawca powinien wnieść kwotę wadium na rachunek bankowy zamawiającego: - Bank PKA S. A. V/O Gdynia nr konta 96 1240 2933 1111 0000 2951 8104 z dopiskiem Wadium na przetarg nieograniczony nr sprawy 33ŁĄCZ.Komp.2007 Natomiast, jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, wówczas należy je złożyć w siedzibie zamawiającego: budynek 33, pok. 109A (kasa zamawiającego) do godziny 9.00 dnia 07.08.2007 r..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z: Art. 22. ust 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: pkt 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu realizacji zamówienia zgodnej z prawem, a zwłaszcza z przepisami o działalności gospodarczej i zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez konsorcjum lub spółki cywilne wymieniony warunek stosować odpowiednio ; Pkt 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; W celu zapewnienia profesjonalnej realizacji zamówienia przez kompetentnego i doświadczonego Wykonawcę, Wykonawca musi zatrudniać nie mniej niż dwóch wykwalifikowanych pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia. Ponadto Wykonawca wykonał samodzielnie lub w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, co najmniej jedną usługę w ciągu ostatnich trzech lat podobną, co do charakteru z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż. 40.000,00 zł. Równocześnie Wykonawca, w celu utrzymania ciągłości zobowiązania wynikającego z gwarancji musi zatrudniać nie mniej niż dwóch pracowników gotowych do reakcji serwisowej przez cały okres wynikający z umowy między godziną 8:00 a 15:00 w dni powszednie. W przypadku składania ofert przez konsorcjum okres trwania umowy konsorcjum musi być przynajmniej tożsamy z okresem realizacji zamówienia publicznego oraz maksymalnego okresu gwarancji udzielonego na dostarczany sprzęt komputerowy (wyklucza się składanie ofert przez konsorcjum oparte o umowę przedwstępną lub umowę zawartą z warunkiem zawieszającym). Ponadto warunki gwarancji i rękojmi muszą dotyczyć konsorcjum jako całości i obowiązywać przez okres trwania umowy na realizację zamówienia publicznego. Pkt 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawcy będący spółkami prawa handlowego są zobowiązani dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej lub uchwałę wspólników przewidującą rozporządzanie prawem lub zaciąganie zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego w przypadku, kiedy wartość oferty przewyższać będzie dwukrotność kapitału zakładowego wykonawcy. Pkt 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy muszą spełniać warunek art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz wybierze najkorzystniejszą ofertę wg ustalonych kryteriów i zasad na podstawie złożonych z ofertami dokumentów i informacji zawartych w ofertach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wymagane jest złożenie następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; b) uwierzytelnione kserokopie świadectw ukończenia stosownego specjalistycznego przeszkolenia informatycznego (studia lub szkoła średnia) przez co najmniej dwóch pracowników Wykonawcy wyznaczonych do realizacji zamówienia i/lub wyznaczonych do spełnienia reakcji serwisowej. W przypadku zmian w zatrudnieniu pracowników wyznaczonych do obsługi zamawiającego bądź ich danych kontaktowych (telefon, faks) w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca w dniu zaistnienia takiej zmiany powiadomi zamawiającego faksem bądź drogą elektroniczną oraz w terminie 7 dni od zaistnienia wspomnianej zmiany uaktualni wykaz pracowników wg załącznika nr 1 SIWZ; c) wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, podobnych co do charakteru przedmiotu zamówienia, dostaw o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł (wzór druku wykazu - załącznik nr 2 SIWZ); d) oświadczenie o niespełnieniu przesłanek art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. (Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) (wzór druku oświadczenia - załącznik nr 3 SIWZ); e) oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. (Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) - załącznik nr 4 do SIWZ; f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 w pkt od 4 do 9 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. (Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) dodatkowo, w przypadku składania oferty przez konsorcjum, do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące każdego z członków konsorcjum, wymienione w pkt 9 litera a), d), e), f), (w pozostałych przypadkach dokumenty dotyczące jednego z członków konsorcjum) oraz umowę konsorcyjną, zawierającą: - określenie celu gospodarczego zgodnego z przedmiotem zamówienia; - oznaczenie czasu trwania konsorcjum; - warunki gwarancji i rękojmi; - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi; - zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego; h) przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna dołączają do oferty umowę spółki cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mw.mil.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4651. Ulica : Zielona. Nr : b/n. Miejscowość : Gdynia, 81-929. Kancelaria pok. Nr : 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia na terenie Muzeum Emigracji w Gdyni przy ul. Polskiej 1
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
- REMONT SCHODÓW PRZED BUDYNKIEM GŁÓWNYM WYSOKIM - MONTAŻ BALUSTRAD I PLATFORMY PRZYSCHODOWEJ PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM UCMMiT
- Utworzenie międzypokoleniowego placu zabaw przy ul. Biskupa Dominika 29a-33a.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa trzech lidarów
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształc. zawodow. na ter. M. Żory i Jastrzębie-Zd."
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego stanowiącego wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. S. Dariusa i S. Girenasa w Myśliborzu
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
- Dostawa sprzętu komputerowego.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





