Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Opole: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W POZNANIU - POK2
Numer ogłoszenia: 126478 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: FEROMA Sp. z o.o. w imieniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy Miasta Poznania, ul. Katowicka 39, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 061 6523111, fax 061 6523110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.feroma.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prywatny w imieniu zakładu budżetowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W POZNANIU - POK2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ TYPU PCV W LOKALACH MIESZKALNYCH KOMUNALNYCH NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ POK2 ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKAMI. ZAKRES PRAC REMONTOWYCH OBEJMUJE M.IN. DEMONTAŻ ISTNIEJACEJ STOLARKI, MONTAŻ NOWYCH OKIEN Z PCV, OBRÓBKA OŚCIEŻY WRAZ Z WYMALOWANIEM W LOKALACH MIESZKALNYCH, WYWÓZ MATERIAŁÓW Z ROZBIÓRKI I INNE PRACE, ZGODNIE Z PRZEDMIARAMI ROBÓT, SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT, STANOWIĄCYMI ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień(za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentu wymaganego w punkcie 2.3.1 SIWZ) - wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty i posiadają dokumenty/ referencje potwierdzające należyte wykonanie tych robót (za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentów wymaganych w punkcie 2.3.2 SIWZ), przy czym: * w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum Zamawiający bierze pod uwagę sumę wartości prac wykonanych przez poszczególnych członków konsorcjum będących firmami budowlanymi,- mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby: zapewniające koordynację i nadzór nad prowadzonymi robotami (kwalifikacje potwierdzone uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia dla 1 osoby, wpisanej do Izby Inżynierów Budownictwa (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wymaganego w punkcie 2.3.3 SIWZ)- zobowiążą się, że przed podpisaniem umowy przedstawią Zamawiającemu ważną umowę o zbieranie i transport odpadów z podmiotem posiadającym wymagane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie takiej działalności (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym - w załączniku nr 1)- udzielają Zamawiającemu minimum 60-miesięcznej gwarancji na wykonane prace (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenie zawartego w formularzu ofertowym) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wymaganego w punkcie 2.3.4 SIWZ) 4)spełniają warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (Za spełnienie warunku Zamawiający uzna m.in. załączenie dokumentów lub oświadczeń wymaganych w punktach 2.3.1, 2.3.2, 2.3.3, 2.3.4, 2.3.5, 2.3.6 SIWZ) - Wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW WG FORMUŁY SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (załącznik nr 1) wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą szczegółową (stanowiącym załącznik nr 1a) - zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4) oraz przedmiarem robót - (załącznik nr 5), należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu: 2.3.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Do oferty winno być również dołączone pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów;2.3.2 dokument potwierdzający należyte wykonanie (w określonym miejscu i czasie, dla określonego inwestora) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych - wymagana minimum jedna, odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty; 2.3.3 oświadczenie o powierzeniu funkcji Kierownika Budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania wskazanych w zamówieniu prac, który jest wpisany do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiada ważne dokumenty potwierdzające tę przynależność i zdobyte uprawnienia i na każde żądanie Wykonawca przedstawi wskazane dokumenty zamawiającemu/zarządcy (załącznik nr 1 - oświadczenia w formularzu ofertowym);2.3.4 oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, posiada ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia i na każde żądanie Wykonawca przedstawi zamawiającemu/zarządcy wskazane dokumenty (oświadczenie w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 );2.3.5 oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2)2.3.6 oświadczenie, że przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi zamawiającemu/zarządcy ważną umowę o zbieranie i transport odpadów z podmiotem posiadającym wymagane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie takiej działalności (oświadczenie w formularzu ofertowym - załącznik nr 1).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.feroma.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Feroma Sp. z o.o. Oddział w Poznaniu ul. Marcelińska 90, Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:20, miejsce: Feroma Sp. z o.o. Oddział w Poznaniu ul. Marcelińska 90, Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 421 w m. Łany
- Wymiana barier energochłonnych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2025 - z podziałem na zadania
- Kompleksowa organizacja i realizacja studiów podyplomowych.
- Modernizacja poszycia dachowego (wymiana eternitu) dla budynków położonych w Biskupicach, powiat kluczborski, gmina Byczyna, woj. opolskie.
- Zajęcia z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- [U/11/TP/2025] Usługa rozstawienia pojemników przeznaczonych do deponowania odpadów komunalnych na terenie Miasta Opola.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Remont pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Węgrowie - etap II
- Wykonanie prac remontowych w budynkach zlokalizowanych w rejonie działania SOI Szczecin Podjuchy
- Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wewnętrznej na stolarkę w klasie odporności ogniowej w Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie
- 46-P-25 Remont sali operacyjnej Oddziału Urologii i Urologii Onkologicznej
- REMONT POMIESZCZEŃ 1. I 2. PIĘTRA W BUDYNKU NR 14 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LIGOCKIEJ 2 WE WROCŁAWIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.