Ogłoszenie z dnia 2007-02-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: REMONT BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO SZKOŁY POLICJI W SŁUPSKU PRZY UL. POLICJANTÓW 7 - RZP-2/2007 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szkoła Policji w Słupsku, do kontaktów: Janusz Borowski, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417203, e-mail: spslupsk.zzp@bicom.pl; sekretariat_logistyka@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: SZKOŁA POLICJI W SŁUPSKU, LECH PAWŁOŚ JANUSZ BOROWSKI PIOTR ZABŁOCKI ANDRZEJ CHODOROWSKI ROMAN LENARD, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417558, 059 8417556, 059 8417577, 059 8417572, 059 8417570, fax 059 8417559, e-mail: zzp@slupsk.szkolapolicji.gov.pl, slupsk.szkolapolicji.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA POLICJI W SŁUPSKU, Janusz Borowski, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417558, fax 059 8417559, e-mail: zzp@slupsk.szkolapolicji.gov.pl, slupsk.szkolapolicji.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: SZKOŁA POLICJI W SŁUPSKU KANCELARIA WYDZIAŁY PREZYDIALNEGO, IZABELA HRECZKO, UL. KILIŃSKIEGO 42, 76-200 SŁUPSK, woj. pomorskie, tel. 059 8417378, fax 059 8422070, e-mail: spslupsk@pro.onet.pl, slupsk.szkolapolicji.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Szkoła Policji; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO SZKOŁY POLICJI W SŁUPSKU PRZY UL. POLICJANTÓW 7 - RZP-2/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: SZKOŁA POLICJI W SŁUPSKU UL. POLICJANTÓW 7. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: REMONT BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO SZKOŁY POLCJI W SŁUPSKU PRZY UL. POLICJANTÓW 7 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wszystkie materiały budowlane zastosowane podczas prowadzonych prac musza spełniać wymogi Ustawy o wyrobach budowlanych. Dokumenty potwierdzające parametry jakościowe użytych materiałów, wykonawcy mają obowiązek przedstawienia zamawiającemu przed ich wbudowaniem. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Roboty budowlane i sanitarne: 1)częściowa wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, 2)renowacja balustrady schodowej i drzwi zewnętrznych oraz drzwi pomiędzy klatką schodową a korytarzami wewnętrznymi, 3)zamurowanie otworów drzwiowych i okiennych, 4)wykonanie tynków i okładzin ścian z glazury, 5)wykonanie posadzek z wykładzin i terakoty, 6)wykonanie prac malarskich, 7)ocieplenie budynku, 8)wykonanie izolacji przeciwwilgotnościowej pionowej ścian fundamentowych, 9)wykonanie opaski wokół budynku, 10)wykonanie chodników i podjazdu z kostki betonowej polbruk, 11)wymiana pionu kanalizacyjnego z podejściami, 12)wymiana instalacji kanalizacyjnej (z wykuciem i odtworzeniem posadzki w piwnicy), 13)wymiana instalacji wodociągowej, 14)demontaż i montaż przyborów sanitarnych. 2.Roboty elektryczne podstawowe: 1)wymiana złącza kablowego i linii kablowej, 2)wykonanie wewnętrznych linii zasilających i tablic rozdzielczych, 3)wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego i miejscowego, 4)wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, 5)wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V ogólnego przeznaczenia, 6)wykonanie instalacji gniazd 400V, 7)wykonanie instalacji ochrony przeciwprzepięciowej i instalacji ochrony przed porażeniem, 8)wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych miejscowych i głównych 3.Roboty elektryczne związane z wykonaniem instalacji okablowania strukturalnego i zasilania dedykowanego. 4.Zakres robót towarzyszących i tymczasowych: 1)zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych, 2)wykonanie rusztowań zewnętrznych, 3)wykonanie i zasypanie wykopu, rozebranie opaski betonowej, 4)demontaż i montaż grzejników, zabezpieczenie zaworów na czas prowadzenia prac remontowych, 5)wywóz gruzu (z usunięciem z budynku), 6)segregowanie i wywiezienie materiałów rozbiórkowych niewykorzystanych do wykonania robót lub na inne potrzeby inwestora (złom, elementy konstrukcji drewnianych itp.), 7)wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej linii kablowej 8)wciąganie do rur PCV istniejących przewodów odprowadzających i uziemiających instalacji odgromowej z mocowaniem do ściany budynku, oraz montaż szafek probierczych dla złączy kontrolnych (należy uwzględnić rurki PCV - 32m, szafki probiercze - 4 szt.) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 17 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1.Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, jak też nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: a)wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (zakończone w okresie od dnia 9 lutego 2002 r. do dnia 8 lutego 2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b)dysponowali osobami, które posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50% ceny oferty na okres obowiązywania umowy. 4.Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 2.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 3.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda złożenia: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1)wykazu wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (zakończonych w okresie od dnia 9 lutego 2002 r. do dnia 8 lutego 2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Z dokumentów tych musi wyraźnie wynikać, że chodzi o te roboty. Wartość każdej z wykazanych robót nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę, 2)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 3)dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą pełnić funkcję kierownika budowy posiadają: a)wymagane uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej, budowlanej i sanitarnej, b)aktualne zaświadczenie, potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, c)dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać roboty elektryczne posiadają świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w grupie G1 w odpowiednim zakresie oraz dokumentów stwierdzających że osoby, które będą wykonywać roboty budowlane i sanitarne posiadają stosowne uprawnienia (kwalifikacje). 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej w wysokości 50% ceny oferty na okres obowiązywania umowy. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, 3)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 5.Każdy z wykonawców występujących wspólnie składa wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust. 1 SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. gwarancja jakości 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szkolapolicji.gov.pl. Opłata: 76,5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: PRZY ODBIORZE OSOBISTYM PŁATNE GOTÓWKĄ W KASIE SZKOŁY POLICJI LUB ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM PRZY PRZEKAZANIU ZA POŚREDNICTWEM OPERATORA POCZTOWEGO. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 14:15, SZKOŁA POLICJI W SŁUPSKU UL. KILIŃSKIEGO 42 - KLUB SŁUCHACZA.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.02.2007.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej w zakresie budowy chodnika w m. Wrzeście na terenie dz. nr 246 obr. ew. Wrzeście - Kępno, Gmina Redzikowo
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- 24/TP/2025Dostawa wyposażenia Multimedialnego Laboratorium Przedmiotów Klinicznych w Instytucie Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Wykonanie usług kominiarskich na rok 2026/2027
- Dostawa filtrów do usuwania leukocytów, płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, pojemników, DMSO, wskaźników do napromieniowywania , drobnego sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





