eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyRemont pomieszczeń szkolnych - sali lekcyjnej, korytarza i klatek schodowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Puławy: Remont pomieszczeń szkolnych - sali lekcyjnej, korytarza i klatek schodowych.
Numer ogłoszenia: 126446 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe w Puławach , ul. Mickiewicza 29, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8862418, faks 081 8862418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/mszpulawy/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń szkolnych - sali lekcyjnej, korytarza i klatek schodowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy remontu pomieszczeń szkolnych tj. sali lekcyjnej, korytarza i klatek schodowych w budynku szkoły przy ul. Mickiewicza 29, 24-100 Puławy. Roboty remontowe obejmują: Remont sali lekcyjnej - roboty polegające na zerwaniu parkietu, oczyszczeniu podłoża, wykonaniu warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, wykonaniu posadzki z tworzyw sztucznych rulonowanych z wywinięciem szer. 10 cm na ściany, wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż opraw rastrowych świetlówkowych, uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych, wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych, przetarcie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, wykonanie gładzi, gruntowanie powierzchni, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych tynków gładkich, montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych w sufitach podwieszanych, zabudowa otworów wentylacyjnych z płyty KG, wymiana kratek wentylacyjnych; Remont korytarza 1 piętra - roboty polegające na wykuciu z muru ościeżnic drewnianych i metalowych, poszerzenie otworów drzwiowych, ułożenie nadproży, zamurowanie otworów z bloczków z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej nad nadprożami, montaż drzwi aluminiowych (wbudowanie ślusarki kompletnie wykończonej wraz z okuciami, uszczelkami i powłokami, profile aluminiowe winny należeć do grupy materiałowej 2.1. z przegrodą termiczną, szklenie zespolonym pakietem termoizolacyjnym szybą bezpieczną P2, zespoły szyb podwójnych winny mieć współczynnik k=1,1W/m2K, drzwi aluminiowe profil i kolor ślusarki uzgodnić z Zamawiającym /z palety kolorów RAL /; wyposażenie drzwi: 1 zamek, 1 pochwyt, 3 zawiasy; wypełnienie: szyba matowa zespolona /zestaw szybowy/, zamurowanie otworów w ścianach (likwidacja okien wewnętrznych) z bloczków z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej, montaż okładzin pojedynczych z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki) na ścianach na zaprawie bez pasków, montaż sufitów podwieszanych z włókien mineralnych z rastrami, montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych w sufitach podwieszanych, roboty instalacyjne elektryczne, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi wew. płyt gipsowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem, demontażu grzejnika żeliwnego, montażu grzejnika stalowego tłoczonego, demontaż szafki hydrantowej, montaż nowej szafki hydrantowej; Remont klatek schodowych - roboty polegające na wykonaniu nowych tynków, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych tynków gładkich, demontażu grzejników żeliwnych, montażu grzejników stalowych tłoczonych /kompletnych/, demontaż 15m odcinka instalacji odpowietrzającej c.o., montaż zaworu odpowietrzającego na instalacji c.o.; Uwaga: a) ze względu na fakt, iż Zamawiający musi zapewnić ciągłość pracy pracowników administracji oraz przyjmowanie dokumentów w okresie rekrutacji Zamawiający zastrzega, iż wszystkie prace hałaśliwe i uciążliwe muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie zakłócały pracy pracownikom administracji; b) Wykonawca wykona również wszelkie roboty zabezpieczające i porządkowe niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w czasie normalnego funkcjonowania szkoły w okresie wakacji (tj. pracy pracowników administracji w tym czynności przyjmowania dokumentów w okresie rekrutacji na nowy rok szkolny). c) do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881 z późn. zm). d) w celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z załączoną do SIWZ dokumentacją: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót, dokonać wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. e) wykonawcy zgłaszają swój udział w wizji faksem, telefonicznie lub e-mailem. Zamawiający po otrzymaniu zgłoszenia od wykonawcy wyznaczy termin, o którym poinformuje Wykonawcę. Zgłoszenia należy kierować do Kierownika Gospodarczego Krzysztofa Poterka: tel. 81 886 24 18 w.14, faks: 81 886 24 18 w.19, w godz. 8.00-15.00 (poniedziałek - piątek), e-mail: mszpulawy@wp.pl; f) wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich uszkodzeń będących następstwem prac prowadzonych w ramach realizacji zamówienia g) wykonawca na własny koszt po zakończeniu prac wywiezie i zutylizuje gruz, śmieci i inne odpady powstałe w wyniku przeprowadzanych prac remontowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.23.00 - Betonowanie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty remontowo-budowlane o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże dysponowanie 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. posiadającą uprawnienia do sprawowania funkcji kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/mszpulawy/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Medyczne Studium Zawodowe, 24-100 Puławy, ul. Mickiewicza 29, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Medyczne Studium Zawodowe, 24-100 Puławy, ul. Mickiewicza 29, pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: kryterium terminu wykonania przedmiotu zamówienia rozpatrywane będzie na podstawie określonej liczbie dni /bez niedziel i świąt/, gdzie pierwszy dzień rozpoczęcia robót nastąpi nie wcześniej niż 02.07.2014 r. a termin zakończenia prac nastąpi nie później niż 14.08.2014 r. - podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.