Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-08
Chocz: Dożywianie w ramach programu posiłek dla potrzebujących w gminie Chocz
Numer ogłoszenia: 126391 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Choczu , ul. Żeromskiego 2, 63-313 Chocz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7415656, faks 062 7415685.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chocz.gopsinfo.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie w ramach programu posiłek dla potrzebujących w gminie Chocz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest codzienne (w dni nauki szkolnej) przygotowanie we własnym zakładzie gastronomicznym, dowiezienie i wydanie ciepłych posiłków dla: ok.105 osób w tym ok. 9 osób dorosłych i 96 osób w tym dzieci: - około 71 dzieci z Zespołu Szkół w Choczu w tym: - około 41 dzieci kl. I-III ze Szkoły Podstawowej w Choczu, - około 20 dzieci klasy starsze IV-VI, - około 10 dzieci gimnazjum; około 22 uczniów ze Szkoły Podstawowej w Kwileniu w tym: - około 8 dzieci z Przedszkola w Kwileniu, - około 7 dzieci kl. I-III ze Szkoły Podstawowej w Kwileniu, - około 7 dzieci klasy starsze IV-VI około 3 dzieci ze Szkoły Podstawowej w Kuźni - około 1 dzieci z Przedszkola w Kuźni, - około 1 dzieci kl. I-III ze Szkoły Podstawowej w Kuźni - około 1 dzieci klasy starsze IV-VI.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności - według załącznika Nr 2, pkt 1 do SIWZ. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca musi złożyć : - aktualny wpis do właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie z regułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia - według załącznika Nr 2 pkt 2 do SIWZ. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda Wykazu wykonanych w okresie 3 lat usług w zakresie gastronomii lub zbiorowego żywienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, załączając minimum 3 referencje od odbiorców usługi. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie z regułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym według załącznika Nr 2 pkt 3 do SIWZ. Na potwierdzenie tego warunku należy sporządzić Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca według załącznika Nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie z regułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - według załącznika Nr 2, pkt 3 do SIWZ. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku musi być Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia sporządzony przez Wykonawcę według załącznika Nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie z regułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomiczno finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - według załącznika Nr 2, pkt 4 do SIWZ. Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający żąda opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 20 000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie z regułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi złożyć niżej wymienione dokumenty: 1)Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Dokument o dopuszczeniu obiektu do użytkowania właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego oraz samochodu do przewozu posiłków. 4) Ostatni protokół z bieżącej kontroli zakładu gastronomicznego właściwego Państwowego Inspektora sanitarnego oraz samochodu do przewozu posiłków. 5) Przykładowy miesięczny jadłospis dla Przedszkola i Szkół z podziałem na grupę I i grupę II z podaniem ich gramatury. 6) Oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7)Oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8) Wypełniony wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia należy przedłożyć umowę regulującą współpracę wykonawców oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 9)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu według załącznika nr 3 do SIWZ.W przypadku Wykonawcy, który polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - musi przedstawić zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonywania zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Odległość w kilometrach od miejsca sporządzania posiłku do miejsca wydania największej liczby posiłków (Zespół Szkół w Choczu) - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.chocz.gopsinfo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Choczu, ul. Żeromskiego 2, I piętro
(budynek Gminnego Ośrodka Kultury)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2016 godzina 13:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Choczu, ul. Żeromskiego 2, I piętro (budynek Gminnego Ośrodka Kultury)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHOCZ
więcej: przetargi CHOCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji "Interwencja 13.5 Współpraca Grup Operacyjnych EPI jako narzędzie finansujące projekty ..." w związku z realizacją Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia podczas 7 spotkań Interesariuszy projektu RIBES.
- Świadczenie usług związanych z organizacją konferencji.
- "Wynajem sali szkoleniowej i świadczenie usługi restauracyjnej na terenie miasta Łodzi"
- kompleksowa organizacja dwudniowej VI Międzyregionalnej Konferencji Ewaluacyjnej, którą zaplanowano w dniach 25-26 września 2025 roku
- "Usługa cateringowa, obejmująca przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas konferencji organizowanej w ramach projektu pn. "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.