Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-29
Kępno: Modernizacja poprzez remont drogi powiatowej Nr 5682P, 5679P i 6716P na odcinku Darnowiec - Nowa Wieś Książęca - Koza Wielka
Numer ogłoszenia: 126386 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7828900, faks 062 7828901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja poprzez remont drogi powiatowej Nr 5682P, 5679P i 6716P na odcinku Darnowiec - Nowa Wieś Książęca - Koza Wielka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Modernizację poprzez remont drogi powiatowej Nr 5682P, 5679P i 6716P na odcinku Darnowiec - Nowa Wieś Książęca - Koza Wielka Celem planowanej inwestycji jest podwyższenie parametrów technicznych i technologicznych istniejących dróg powiatowych. Przedmiotem opisywanego zadania jest remont dróg powiatowych nr 5680P, 5682P, 5679P oraz 5716P na odcinkach: a droga powiatowa nr 5682P na odcinku od drogi krajowej nr 39 - Darnowiec Gmina Rychtal - Drożki Gmina Rychtal - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 5680P w m. Nowa Wieś Książęca Gmina Bralin od km 0+000 do km 9+144,67, b droga powiatowa nr 5680P na odcinku skrzyżowanie z drogą powiatową nr 5682P w m. Nowa Wieś Książęca Gmina Bralin - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 5716P w m. Domasłów Gmina Perzów od km 9+144,67 do km 13+927,56, c droga powiatowa nr 5716P na odcinku skrzyżowanie z drogą powiatową nr 5680P w m. Domasłów Gmina Perzów - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 5679P w m. Domasłów Gmina Perzów od km 13+927,56 do km 14+269,00 droga powiatowa nr 5679P na odcinku skrzyżowanie z drogą powiatową nr 5716P w m. Domasłów Gmina Perzów - Koza Wielka Gmina Perzów od km 14+269,00 do km 19+120,28. Drogi powiatowe stanowią ciągi komunikacyjne na terenie trzech gmin Rychtal, Bralin i Perzów oraz sześciu wsi: Darnowiec, Drożki, Nowa Wieś Książęca, Domasłów, Miechów, Koza Wielka. Drogi zlokalizowane są w południowo-zachodniej części Powiatu Kępińskiego. Inwestycja realizowana jest na terenie zurbanizowanym zabudowanym oraz na terenie niezabudowanym, po istniejącym pasie drogi powiatowej. Przedsięwzięcie ma być realizowane na odcinku Darnowiec - Nowa wieś Książęca - Koza Wielka o długości 17 km, od skrzyżowania drogi krajowej nr 39 z droga powiatową nr 5682P w miejscowości Zgorzelec do drogi powiatowej nr 5680P na odcinku od Nowej Wsi Książęcej do Domasłowa a następnie do granicy województwa Wielkopolskiego - droga powiatowa 5679P. Inwestycja podwyższy parametry techniczne i technologiczne istniejących dróg powiatowych i spowoduje jej poszerzenie oraz wyprofiluje odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne. Całkowita powierzchnia terenu objętego remontem dróg powiatowych wyniesie ok. 250 000m2, w tym w gminie Rychtal - ok. 88 630m2, w gminie Bralin ok. 64 995m2, w gminie Perzów ok. 92 000m2. Przewidziany do remontu odcinek drogi posiadać będzie parametry drogi klasy Z - droga zbiorcza z przekrojem konstrukcyjnym drogi dla ruchu (KR2) - kategoria drogi - powiatowa - klasa techniczna - Z - kategoria ruchu - KR2 - prędkość projektowa Vp=50km/h - przekrój poprzeczny - jednojezdniowy o dwóch pasach ruchu (po jednym dla każdego kierunku) - szerokość drogi - 6,0 m- 7,0 m - szerokość ciągu pieszo rowerowego - min. 2,5 m - spadek poprzeczny: droga - 2,0% daszkowy i ciąg pieszo-rowerowy - 2,0% - pochylenie podłużne niwelety - dostosowane do istniejącego terenu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 50. 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie krótszym niż 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż 5 lat wykonał należycie- co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości 2,00 mln zł brutto ..
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca dysponuje przy realizacji niniejszego zamówienia osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wykonawczym w specjalności niezbędnej do wykonania robót określonych w niniejszej SIWZ. Na tej podstawie Wykonawca przedstawi w wykazie osobę legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji wymienionej poniżej: 1.kierownik budowy posiadający co najmniej uprawnienia w specjalności konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni - obejmującej również typowe przepusty i mosty. 2.kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych, wodociągowych kanalizacyjnych, gazowych i cieplnych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
fomularz ofertowy, Oświadczenie z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: awystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w okresie realizacji robót, które Wykonawca winien wziąć pod uwagę przy składaniu oferty -cykl pór roku bwystąpienie okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, c zmiana będąca następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, itp. d żądanie wstrzymania robót skierowane do Wykonawcy przez Zamawiającego , inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkepno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatoweul. Kościuszki 5
63-600 Kępno, pokój nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno- Biuro Podawcze - parter pokój nr 4 lub przesłać pocztą, z dopiskiem.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach programu wieloletniego pn. Narodowy program przebudowy dróg lokalnych - EtapII Bezpieczeństwo Dostępność Rozwój.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Dostawa dwóch samochodów osobowych (co najmniej jeden SUV) dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kępnie
- Remont dróg gminnych: G859939P w Kępnie oraz G859646P i G859535P w m. Świba
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kępnie
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca konserwacja dróg polegająca na uzupełnieniu ubytków masą asfaltową w jezdni na nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących drogę, położonych w Koroszczynie, gm. Terespol
- Budowa kompleksu dystrybucji ruchu i obsługi przyjęć w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie
- Przebudowa drogi wewnętrznej nr 05W ul. Polna w Gołyminie-Ośrodku
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mory, gmina Ożarów Mazowiecki
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- "Modernizacja budynków oświatowych Gminy Miejskiej Lubaczów"
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.