Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Poznań: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych placówek terenowych na terenie województwa wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 126380 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych placówek terenowych na terenie województwa wielkopolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych KRUS na terenie województwa wielkopolskiego: Gniezno, Grodzisk Wlkp., Międzychód, Nowy Tomyśl, Szamotuły, Śrem, Środa Wlkp. Września , Wolsztyn, Konin, Koło, Słupca, Turek , Ostrów Wlkp., Jarocin, Kalisz, Kępno, Krotoszyn, Ostrzeszów, Pleszew, Piła ,Czarnków, Wągrowiec, Złotów. 2. Wykonawca będzie świadczył przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów, środków i urządzeń własnych lub posiadanych w dyspozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium dla całości zamówienia wynosi ogółem 8.900,00 zł ( słownie: osiem tysięcydziewięćsetzłotych ), a wymagane wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi w złotych polskich odpowiednio: Cześć I - 1.600,00 zł ( słownie: tysiącsześćsetzłotych ) Część II - 5.500,00 zł ( słownie: pięćtysięcypięćsetzłotych ) Część III - 1.800,00 zł ( słownie: tysiącosiemsetzłotych ) 2. Wadium dla poszczególnych części zamówienia wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 14.05.2009r. godz. 11.00 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007r. nr 42, poz. 275) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy NBP O Poznań 53 1010 1469 0021 5018 9320 0000 z dopiskiem Wadium - przetarg OP 2310.3.2009 . Zamawiający uzna wadium za wniesione w terminie, gdy przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej , gwarancja : a)Nie może zawierać warunku, że żądanie wypłaty powinno być przekazywane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (Beneficjenta) i że podpisy należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji b)Winna być podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Gwaranta 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy c)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a)tóry wycofał ofertę przed upływem składania ofert b)który został wykluczony z postępowania c)którego oferta została odrzucona 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium ponieważ zostali wykluczeni z postępowania lub których oferty zostały odrzucone, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 12.Jeżeli wadium jest wniesione: a)w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę musi być złączona na trwale z ofertą b)w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony przed upływem terminu składania ofert, przy czym jego kopia poświadczona za zgodność z oryginałem musi być złączona na trwałe z ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 .P.z.p. tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionym w § 9 ust.1 pkt 2, 3 lub 4, 5 SIWZ) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 usługę świadczoną przez okres 1 roku w zakresie: a)sprzątania pomieszczeń biurowych o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto dla powierzchni biurowej minimum 2.000,00 m 2 b) sprzątania terenów zewnętrznych o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto dla powierzchni minimum 500,00 m 2 (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w § 9 ust. 1 pkt 6) SIWZ 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł ( warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w § 9 ust. 1 pkt 8) SIWZ 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p.; ( warunek ten potwierdzi dokumentem wymienionym w § 9 ust.1 pkt 1 SIWZ) 2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 P.z.p. oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy P.z.p. - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 2)aktualny dokument z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielania zamówienia albo składania ofert, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt 2 -składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert , 5)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania określone w ust. 1 pkt 4 dotyczące okresu ważności tego dokumentu stosuje się odpowiednio. 6)Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj. 1 usługę w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych świadczonych dla jednego Zamawiającego lub po 1 usłudze w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych oraz w zakresie sprzątania terenów zewnętrznych świadczonych dla różnych Zamawiających ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) 7)w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 8)aktualną polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (lub inny dokument potwierdzający wymagane ubezpieczenie) Ponadto do oferty należy dołączyć: 9) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale II SIWZ 10) dowód wniesienia wadium 11) pisemne zobowiązanie do złożenia przed podpisaniem umowy ,w przypadku wyboru oferty, imiennego wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności ( formularz oferty - pkt 7) 12) pisemne zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( Formularz oferty - pkt 9) 13) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia ) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy 14)Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 15)Oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp - załączniku nr 7 do SIWZ ( dołączyć do oferty w przypadku wystąpienia podwykonawców) 16)Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów ( tzw. konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie, każdy z nich zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia publicznego oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3 lub 4, 5 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę a pozostałe warunki mogą być spełnione łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, pok. 303.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 11:00, miejsce: OR KRUS Poznań ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, piętro VI pok. 604.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych placówek terenowych na terenie województwa wielkopolskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych w Placówce Terenowej KRUS Konin, Koło, Słupca, Turek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych placówek terenowych na terenie województwa wielkopolskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych w Oddziale Regionalny KRUS w Poznaniu i Placówkach Terenowych KRUS Gniezno, Grodzisk Wlkp., Międzychód, Nowy Tomyśl, Śrem, Środa Wlkp. ,Szamotuły, Września, Wolsztyn, Piła, Czarnków, Wągrowiec, Złotów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych placówek terenowych na terenie województwa wielkopolskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych w Placówce Terenowej KRUS Ostrów Wlkp., Jarocin, Kalisz, Kępno, Krotoszyn, Ostrzeszów, Pleszew.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu pn.: "Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap".
- Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej dla Działania FENIX 06.01
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Koninie
- Rozprowadzanie wśród mieszkańców miasta Poznania, zebranie oraz przekazanie do zagospodarowania worków z liśćmi z obszaru pasów drogowych w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH dla Filharmonii Poznańskiej im. T. Szeligowskiego w Poznaniu
- Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Śremie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Usługa sprzątania pomieszczeń WORD w Łodzi w Oddziale Terenowym w Skierniewicach
- "Sprzątanie pomieszczeń w siedzibie Krakowskiego Teatru Scena STU w 2025/2026"
- Kompleksowa usługa sprzątania - ul. Lwowska 100, 35-301 Rzeszów
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.