Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-20
Luborzyca: ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ NOWOCZESNEJ SALI GIMNASTYCZNEJ W PRUSACH
Numer ogłoszenia: 126330 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca , Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca, woj. małopolskie, tel. 12 3871410, faks 12 3871410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ NOWOCZESNEJ SALI GIMNASTYCZNEJ W PRUSACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szkoły Podstawowej wraz z budową nowoczesnej sali gimnastycznej w Prusach. Szkoła zostanie rozbudowana o nowe pomieszczenia dydaktyczne, siłownię oraz salę gimnastyczną z zapleczem techniczno - socjalnym. Rozbudowa stworzy obiekt trzykondygnacyjny bez poddasza użytkowego, dostępny dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie piętra rozbudowanej części szkoły połączone będą wspólną klatką schodową. W części piwnicznej powstanie: pomieszczenie siłowni, szatnia wraz z łazienką, pomieszczenie gospodarcze, kotłownia, schowek. Wejście do niniejszych pomieszczeń odbywać się będzie ze wspólnego holu. W części parteru bezpośrednio połączonego przedsionkiem z budynkiem szkoły powstanie: sala gimnastyczna z podstawowym wyposażeniem oraz szatnia damska z łazienką, szatnia męska z łazienką oraz pokój dla nauczyciela z łazienką. Wejście do niniejszych pomieszczeń odbywać się będzie ze wspólnego holu. Z poziomu parteru możliwe będzie bezpośrednie wyjście na zewnątrz przez część budynku zwaną wiatrołapem. Komunikacja z sali gimnastycznej do szkoły odbywać się będzie w/w przedsionkiem. W sąsiedztwie przedsionka powstanie magazynek sportowy /zaplecze dla sali gimnastycznej/. W części piętra powstaną nowe pomieszczenia dydaktyczne: 2 sale komputerowe w tym jedna z zapleczem , wc, pomieszczenie z wyjściem na dach. Wejście do niniejszych pomieszczeń odbywać się będzie ze wspólnego holu. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty ogólno - budowlane, wykończeniowe /wykonanie budynku - tzw.pod klucz/ wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu. Obiekt zrealizowany będzie w konstrukcji szkieletowej, na rzucie prostokąta: słupy żelbetowe z wypełnieniem z pustaka ceramicznego, dach dwuspadowy o konstrukcji stalowej kryty warstwowymi płytami panelowymi. Obiekt wyposażony będzie w instalacje: wod - kan, gazową, elektryczną wraz z przyłączami zewnętrznymi, oświetlenie ewakuacyjne w ramach instalacji elektrycznej, co., instalację solarną (baterie słoneczne montowane na dachu wspierające c.o.), instalację odgromową, instalację ochrony przeciwpożarowej - hydrantowa wewnętrzna. Podstawowe dane techniczne obiektu: powierzchnia zabudowy: 427,84 m2, powierzchnia całkowita: 629,24 m2, powierzchnia netto: 514,50 m2, powierzchnia użytkowa: 514,50 m2, kubatura: 3 672,00 m3, szerokość całkowita budynku: 27,98 m, długość całkowita budynku: 18,05 m, wysokość budynku: 9,68 m. Bardziej szczegółowy zakres rzeczowo - techniczno - organizacyjny przedmiotu zamówienia przedstawia: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót /dokument pomocniczy/. Niniejsze dokumenty stanowią odpowiednio załącznik nr 1, 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że ewentualne zamówienia uzupełniające nie przekroczą więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegać one będą na rodzajowym powtórzeniu robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Ewentualna realizacja zamówień uzupełniających wiąże się z podpisaniem odrębnej umowy po przeprowadzonych negocjacjach w trybie - zamówienie z wolnej ręki.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) co najmniej 1 obiektu budowlanego o kubaturze min. 2 500,00 m3 i wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (wartość netto).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami uprawnionymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie: - pełnienia funkcji kierownika budowy - osoba o uprawnieniach konstrukcyjno - budowlanych, - wykonania instalacji: - wodociągowych, kanalizacyjnych, c.o, gazowych, - elektrycznych,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca który polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W takiej sytuacji przedmiotowe pisemne zobowiązanie Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo załączyć do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą być dopuszczalne tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity, Dz.U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759, z późn.zm.).W takich okolicznościach można zmienić: 1) wszelkie terminy realizacji zamówienia, w przypadku uzasadnionych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy (np.: przedłużająca się procedura przetargowa, trudne warunki pogodowe w tym kataklizmy, nieprzewidziane zdarzenia na budowie mające wpływ na termin realizacji, wprowadzenie zmian w projekcie mających wpływ na termin realizacji, itp.); 2) harmonogram realizacji zamówienia (rzeczowo - finansowy) oraz zawarte w nim terminy, w przypadku uzasadnionych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy (np.: trudne warunki pogodowe w tym kataklizmy, opóźnienia w otrzymywaniu przez Zamawiającego środków dofinansowania, które mogą skutkować opóźnieniem w zapłacie za wykonane roboty budowlane, itp). W związku ze zmianą harmonogramu zmianie mogą ulec związane z nim zapisy umowy, 3) personel techniczny realizujący zamówienie w tym również inspektor nadzoru, niebędące stroną umowy tzn. Zamawiającym i Wykonawcą. Wskazana zmiana może nastąpić w przypadku wystąpienia zaniedbań w zakresie nadzoru; zmian organizacyjnych lub w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, 4) adres siedziby Wykonawcy, nr konta bankowego na który ma być dokonany przelew za realizację zamówienia. Wskazane zmiany mogą nastąpić w przypadku zmian organizacyjnych Wykonawcy lub innych zmian o podłożu finansowym. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy, tj. Wykonawcy wybranego w drodze postępowania przetargowego, 5) ilość transzy płatności (zwiększyć lub zmniejszyć) wraz ze zmianą wysokości wynagrodzenia częściowego w ujęciu procentowym w przypadku uzasadnionych okoliczności (np.: podyktowanych sytuacją rynkową lub przyśpieszeniem realizacji inwestycji, opóźnieniami w otrzymywaniu środków dofinansowania- dla Zamawiającego itp). Niniejsze zmiany nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia całkowitego umowy, 6) zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w sytuacji wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie całego zakresu umowy nie leży w interesie publicznym/interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obniżone o wartość robót nierealizowanych. 7) stawkę podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących jego wysokości. W takim przypadku o nową stawkę podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy, 8) materiały lub technologię wykonania robót na inną niż przewidziano w dokumentacji przetargowej. Zmiana ta może nastąpić tylko na wniosek Zamawiającego w okolicznościach, gdy jest ona korzystniejsza dla Zamawiającego od rozwiązania pierwotnego. W związku z dokonaną zmianą dopuszcza się uzasadnioną korektę innych związanych z nią zapisów umowy. Wynagrodzenie całkowite umowy nie może ulec zwiększeniu. 9) wysokość wynagrodzenia umownego (obniżenie wynagrodzenia) w sytuacjach: a) odstąpienia od realizacji części zakresu przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie zostaje obniżone o wartość robót nierealizowanych, b) wystąpienia usterek i wad, o których mowa w Par. 14 niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: U.G.Kocmyrzów-Luborzyca,Luborzyca 97,32 -01 Luborzyca,pok.36 (zam.pub.).Koszt dok.zależy od kosztów sporządzenia kopii dok. przetargowej.Pełną dok.można również pobrać z wyżej wym.str.www-bezpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kocmyrzów-Luborzyca,Luborzyca 97,32 -010 Luborzyca,pok.36 (zam.pub.).Składanie ofert drogą pocztową lub kurierską stanowi ryzyko Wykonawcy..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowane w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013:Oś priorytetowa 6: Spójność wewnątrzregionalna,działanie 6.2. Rozwój obszarów wiejskich, Schemat B: Infrastruktura społeczna, w tym edukacyjna i sportowa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LUBORZYCA
więcej: przetargi LUBORZYCA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.