eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Sprzątanie pomieszczeń biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-07-25

Słupsk: Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Numer ogłoszenia: 126287 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 100861 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8420730, 0598420269, fax 0598420284.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1 Zamówienie obejmuje usługi sprzątania pomieszczeń w budynku administracyjnym Zarządu Dróg Powiatowych, w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, o łącznej powierzchni 330,30 m kw., wg ogólnie przyjętych norm, w oparciu o środki czystości i sprzęt oferenta; Szczegółowy wykaz pomieszczeń z uwzględnieniem danych niezbędnych do przygotowania oferty stanowi załącznik Nr 1 doniniejszej specyfikacji. Usługi sprzątania obejmują codzienne utrzymanie czystości w w/w pomieszczeniach w godzinach po zakończonej pracy w obiekcie tj po godzinie 15.00 oraz mycie okien dwa razy do roku ( wiosną i na jesień) ZADANIE NR 2 Zamówienie obejmuje usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach, ul. Słupska 19A, pow. Słupsk , o łącznej powierzchni 106,10 m kw., wg ogólnie przyjętych norm, w oparciu o środki czystości i sprzęt oferenta; Szczegółowy wykaz pomieszczeń z uwzględnieniem danych niezbędnych do przygotowania oferty stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Usługi sprzątania obejmują codzienne utrzymanie czystości w w/w pomieszczeniach w godzinach po zakończonej pracy w obiekcie tj po godzinie 15.00 oraz mycie okien dwa razy do roku ( wiosną i na jesień)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 26236,37 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Admar Grupa Polska Spółka z o.o., ul. Sportowa 6, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 26236.37
  • Oferta z najniższą ceną: 26236.37 / oferta z najwyższą ceną: 87885.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.