Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Kalisz: zakup koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 126283 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski , Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup koparko-ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup koparko-ładowarki do wykonywania robót utrzymaniowych na drogach. Koparko-ładowarka musi spełniać następujące wymagania: 1) fabrycznie nowa 2) kołowa 3) min. masa robocza od 7 000 kg do 10 000 kg 4) długość transportowa od 5 500 mm do 6 500 mm 5) wysokość najwyższego elementu łyżki od 4000 mm do 4500 mm 6) silnik wysokoprężny o mocy netto co najmniej 70 KW 7) napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru napędu na obie lub jedną oś z blokadą tylnego mostu 8) przednie koła skrętne 9) ogumienie nowe 10) skrzynia biegów manualna, zsynchronizowana, pozwalająca na zmianę biegów podczas jazdy z elektronicznym sterowaniem zmiany kierunku jazdy 11) maksymalna prędkość jazdy min. 35 km/h 12) system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania, wyposażony w pompę hydrauliczną wielotłoczkową, podającą ciśnienie robocze min. 250 bar o wydatku min. 150 l/min 13) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydrauliczne, z regulacją luzu 14) skrzynka narzędziowa z wyposażeniem, w tym smarownica 15) fotel operatora obrotowy z zawieszeniem pneumatycznym 16) błotniki kół przednich i tylnych 17) komplet dokumentów, umożliwiających rejestrację 18) sprężarka wraz z wężem do pompowania kół 19) kabina operatora wyposażona w wentylacje i ogrzewanie, izolację dźwiękochłonną, sygnał dźwiękowy przedni i tylny, bezwładnościowy pas bezpieczeństwa, lusterka zewnętrzne, wycieraczki, licznik motogodzin, prędkościomierz 20) trójkąt ostrzegawczy 21) gaśnica 22) koło zapasowe - przednie i tylne 23) lampa uprzywilejowana koloru pomarańczowego z napisem SŁUŻBA DROGOWA + lampa typu kogut 24) musi posiadać układ pływającej łyżki 25) musi posiadać układ amortyzacji łyżki ładowarkowej podczas jazdy 26) łyżka ładowarkowa dzielona z zębami - otwierana, umożliwiająca spychanie, ładowanie, kopanie, chwytanie, rozścielanie i wyrównywanie, wyposażona w widły do palet montowane na łyżce 27) sterowanie łyżką ładowarkową za pomocą wielofunkcyjnego drążka sterowania 28) pojemność łyżki min. 1,00 m3 29) szerokość łyżki min. 2200 mm 30) koparka z łyżką podsiębierną, z możliwością przesuwu bocznego wysięgnika 31) układ sterowania za pomocą dźwigni mechanicznych 32) ramię koperkowe typu bananowego, wyposażone w szybkozłącze oraz dodatkową instalację hydrauliczną z przepływem oleju w dwóch kierunkach z elektronicznym sterowaniem ilości przepływu z kabiny operatora 33) łyżka koperkowa o szerokości 610 mm oraz łyżka skarpowa koparkowa szerokości 1500 mm 34) ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym (hydraulicznym) 35) kąt obrotu łyżki koparki min. 200 stopni. 2. Koparko-ładowarka musi być sprawna technicznie i gotowa do eksploatacji. 3. Dostawa koparko-ładowarki nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV : 43260000-3 5. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na koparko-ładowarkę, licząc od dnia odbioru..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy przypadku o którym mowa w ust. XV pkt 10), Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia, jeżeli nie wynika ono z dokumentów o których mowa w ust. X pkt 2 ppkt 2, Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty z ust. X i XI przedstawiane w formie kserokopii należy poświadczyć za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji (na każdej zapisanej stronie).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pzkalisz.peup.pl/zamowienia.seam?trejId=216
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kaliszu pl. św Józefa 5, 62-800 Kalisz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kaliszu pl. św Józefa 5, 62-800 Kalisz, Kancelaria ogólna pok. 8-9..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- "Posiłek dla potrzebujących świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu w 2026 roku."
- Świadczenie SUO w 2026r dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza.
- Sukcesywne dostawy sond kriochirurgicznych do aparatu Cryo-S
więcej: przetargi w Kaliszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





