Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-18
Ciechanów: dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 126265 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Ciechanowie , ul. Sienkiewicza 27, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723313, faks 023 6723827.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanow.psse.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów biurowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00 - 21.12.54.00 22.96.00.00 - 22.96.00.00 30.29.21.25 - 30.29.21.25 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 22.81.60.00 - Bloki papierowe 25.24.70.00 - 25.24.70.00 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.21.20 - 30.19.21.20 21.21.11.20 - 21.21.11.20 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Zamawiający wymaga , aby Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, załączył do oferty następujące dokumenty : a) podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do mniejszej SIWZ, w którym Wykonawca oświadcza, że spełnia warunki, których mowa w art. 22 usta. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c) dla podmiotów występujących wspólnie - umowy regulujące współpracę. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ( dotyczy także spółki cywilnej ), dokumenty wymienione w podp. a) muszą być złożone przez każdy podmiot ze składających ofertę wspólną. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie pisemnego pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich przedstawicieli wykonawców uprawnionych do ich reprezentowania w obrocie prawnym ( występujących z imienia i nazwiska w dokumentach potwierdzających prawo Wykonawców do występowania w obrocie prawnym ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechanow.psse.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna w Ciechanowie
06-400 Ciechanów ul. Sienkiewicza 27.
pok.nr 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna w Ciechanowie 06-400 Ciechanów ul. Sienkiewicza 27. pok.nr 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Zakup agregatu prądotwórczego wraz z instalacją - w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- "Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy budynku przy ul. Powstańców Warszawskich 22 w Ciechanowie i nadanie mu nowych funkcji społecznych."
- Zakup samochodu 9 osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych i poruszających się na wózkach inwalidzkich dla Gminy Miejskiej Ciechanów
- Zakup i dostawa mebli do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie z podziałem na zadania.
- Zakup sprzętu medycznego
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie."
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i bębnów na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu
- Dostawa artykułów biurowych, papieru do drukowania, etykiet do drukarek oraz kaset z opaskami termicznymi na rękę ZP/TP-15/25
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- "Sukcesywny zakup i dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukowania
- SUKCESYWNA DOSTAWA TONERÓW I INNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH NA POTRZEBY SĄDU OKRĘGOWEGO W ŚWIDNICY I SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.