Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Gdańsk: dostawa części do sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 126234 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, fax 058 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa części do sprzętu informatycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Specyfikacje techniczne - załącznik nr 1 do SIWZ,
- poniższe zestawienie określające nazwę i ilość
1. Dysk twardy 2,5" SATA 320GB - 3 szt.
2. Dysk twardy 2,5" ATA 250GB - 1 szt.
3. Dysk twardy 3,5" SATA II 1Tb - 5 szt
4. Pamięć RAM SoDIM DDR2 2x2GB 667 PC2-5300 - 1 szt
5. Pamięć RAM DDR 333 MHz 512Mb - 30 szt
6. Pamięć RAM DDR2 533MHz 1Gb - 15 szt.
7. Procesor Intel Core2 Duo E8200 2,66GHz (S775) BOX - 4 szt
8. Płyta główna LGA 775 - szt. 4
9. Pamięć RAM DDR2 800MHz 2x2GB - 4 szt.
10. Zasilacz 400W - ATX - 20 szt.
11. Kamera IP - 1 szt.
12. Klawiatura PS2 Czarna - 20 szt.
13. Klawiatura USB Czarna - 20 szt.
14. Mysz optyczna PS2 z rolką - 20 szt.
15. Mysz optyczna USB z rolką -30 szt
16. Sieciowe urządzenie magazynujące (NAS) - 5 szt.
17. Dysk twardy HDD SATA II 750GB - 10 szt.
18. Pamięć USB 32GB - 3 szt.
19. Telefon IP (Wi/Fi/Skype) - 2 szt.
20. Kamera IP bezprzewodowa - 1 szt
21. Karta graficzna - 4 szt.
22. Nagrywarka DVD - 20 szt.
23. Dysk twardy HDD 160 GB SATA - 30 szt
24. Dysk twardy HDD 160 GB ATA - 20 szt.
25. Zasilacz UPS 500 VA - 10 szt
26. Zasilacz UPS Rack 1200VA - 15 szt
27. Tester sieci LAN - 2 szt
28. Zaciskarka do złącz: 8P8C/RJ-45, 6P6C/RJ-12, 6P4C/RJ-11 - 2 szt.
29. Przedłużacz PS2 3m - 20 m
30. Przedłużacz kabla sygnałowego monitora 3m - 10 szt.
31. Skaner przenośny rolkowy - 1 szt.
32. Koncentrator USB 2.0 - 10 szt
33. Szafa rack stojąca 19" 42U - 1 szt.
34. Expresscard Smart Card Reader - 1 szt.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1.Towar zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
2.W przypadku zgłoszenia wady dostarczonego produktu w przeciągu 14 dni od daty jego dostarczenia Wykonawca dokona wymiany produktu na nowy.
3.Wykonawca udzieli co najmniej 2 letniej gwarancji na wszystkie części do sprzętu komputerowego, wykazane powyżej niezależnie od gwarancji producenta.
4.Obsługa gwarancyjna w pełnym zakresie będzie realizowana przez Wykonawcę.
5.Reklamowany sprzęt będzie odbierany i dostarczany z/do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
6.Wykonawcy w Formularzu cenowym oprócz podania cen i wartości, winni także określić odpowiednio producenta i model danego produktu.
7.Czas naprawy gwarancyjnej nie może przekraczać 2 tygodni od daty zgłoszenia usterki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi:
- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- udzielić co najmniej 2-letniej gwarancji na zaoferowany sprzęt (niezależnie od gwarancji producenta),
- wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: Złożyć druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się załączenie umowy spółki cywilnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, świetlica, w godz. 8:00-12:00, cena brutto 12,20 zł. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.07.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2008 r. godz. 09:15, w siedzibie zamawiającego - Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, świetlica. Osoby uprawnione do porozumiewania się w Wykonawcami: Grażyna Pietrowska, Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, świetlica, tel. 058/ 320-10-32, nz@gznk.pl
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
- Przedłużenie i rozszerzenie licencji na posiadane oprogramowanie - 3 pakiety.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.