eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Budowa ulicy Spacerowej w Siemiatyczach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Siemiatycze: Budowa ulicy Spacerowej w Siemiatyczach
Numer ogłoszenia: 126229 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Siemiatycze , ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6565800, 6565815, faks 085 6565803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemiatycze.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Spacerowej w Siemiatyczach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są roboty budowlane - Budowa ulicy Spacerowej w Siemiatyczach, polegające na: - budowie linii energetycznej napowietrznej. - robotach przygotowawczych i rozbiórkowych 501m2 - robotach ziemnych 545m3 - wykonaniu przykanalików i wpustów 23,5m3 -ustawieniu krawężnika 304,4mb. - wykonaniu chodnika z kostki betonowej brukowej 333,66m2 - wykonaniu podbudowy 908,6m2 - wykonaniu nawierzchni z mieszanki min.-bitumicznej gr.4cm (w-wa wiążąca i ścieralna)2x 908,63m2 - ustawieniu barier ochronnych 60mb. - oznakowaniu ulicy (znaki pionowe szt.11,oznakowanie poziome 18,02m2). Szczegółowy przedmiot zamówienia zawierają specyfikacje techniczne i przedmiar robót stanowiący załącznik do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego przetargu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium w wysokości 7.500,00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych). Wadium może być wniesione w każdej formie dopuszczonej w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca winien dokonać przelewu na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Oddz. Regionalny Białystok 47 1020 1332 0000 1002 0037 5030 - Urząd Miasta Siemiatycze. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. W przypadku wnoszenia Wadium w pieniądzu za termin jego wpływu przyjmuje się datę wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie Wadium musi być dołączony do oferty. W przypadku wnoszenia Wadium w gwarancjach lub poręczeniach bankowych postanowienia zawarte w tych dokumentach muszą umożliwiać Zamawiającemu bezwarunkowe (na żądanie) aktywowanie takiej gwarancji bądź poręczenia, o ile wystąpi jeden z przypadków, w których Wykonawca traci wadium (wraz z ewentualnymi odsetkami) na rzecz Zamawiającego. Wadium wraz z odsetkami przechodzi na rzecz Zamawiającego w następujących przypadkach: 1)jeśli Wykonawca wycofa swoją ofertę po upływie terminu składania ofert, 2)jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, c)zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zwrot Wadium dokonany zostanie w trybie zgodnym z zapisami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca złożył właściwą, właściwie podpisaną i prawidłowo sporządzoną ofertę Wykonawca nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P. z. p. i spełniania warunków art. 22 ust. 1 pkt 4 P. z. p. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień art. 22 ust. 1 pkt 1 P. z. p Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 P. z. p.) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt 3 P.z.p.) - Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualne ubezpieczenie OC od skutków prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 P. z. p.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta prawidłowo sporządzona i podpisana przez osoby uprawnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta. 2. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy 3. Podpisany i parafowany projekt umowy 4. Oświadczenie w sprawie spełnienia przez Oferenta warunków art. 22 ust. 1 P. z. p i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 P.z.p. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 ppkt 1) lit. a i b oraz powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. 10. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej wartości składanej oferty. 11. Pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.siemiatycze.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2 17-300 Siemiatycze pokój 108.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2 17-300 Siemiatycze pokój 111 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.