Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Bydgoszcz: Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania, sprzętu sieciowego, akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 126204 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3033 Bydgoszcz, ul. Szubińska 105, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3785385 lub 3785802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2blot.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania, sprzętu sieciowego, akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania, sprzętu sieciowego, akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych w ilości i asortymencie określonym w zał. nr 3,4,5,6,7 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Oryginalny kod CPV: 30.23.31.70 - Nośniki do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania Oryginalny kod CPV: 28.42.00.00 - Kabel i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 44.32.00.00 - Kabel i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium wartości: Dla CZĘŚCI I - 24 000,00 zł Dla CZĘŚCI II - 12 500,00 zł Dla CZĘŚCI III - 1 500,00 zł Dla CZĘŚCI IV - 4 200,00 zł Dla CZĘŚCI V - 800,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia uprawnień Wykonawca musi: a) prowadzić działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia; b) nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek; c) nie zostali prawomocnie skazani. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykonał min. 3 dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, 1.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt XI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ; b) wypełniony formularz cenowy - zał. nr 3, 4, 5, 6, 7 do SIWZ; c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie; 2. Wykaz dokumentów zgodnie z rozporządzeniem Prezesa RM niezbędnych do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy dołączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (min. 3 max. 10), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (danej części), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w Art. 22 ust. 1 ustawy - na zał. nr 1 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2blot.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odbierać: na stronie internetowej www.2blot.mil.pl, w siedzibie Zamawiającego w budynku nr 19, pokój nr 10 lub listownie na pisemną prośbę (fax 052 55 22 440)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego Jednostka Wojskowa 3033 85-915 Bydgoszcz, ul. Szubińska 105 w Sekcji zamówień publicznych w budynku nr 19, pokój nr 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 21.09.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu informatycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczony przedmiot zamówienia (nowy, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy) musi spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli wyrobów. Dostawa sprzętu informatycznego - zał. nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.21.72.00-5, 30.21.33.00-8, 30.24.10.00-0, 30.26.00.00-9, 30.21.70.00-3, 24.51.30.00-3, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.23.31.70-3, 28.42.00.00-2, 31.22.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu sieciowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczony przedmiot zamówienia (nowy, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy) musi spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli wyrobów. Dostawa sprzętu sieciowego - załącznik nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.21.72.00-5, 30.21.33.00-8, 30.24.10.00-0, 30.26.00.00-9, 30.21.70.00-3, 24.51.30.00-3, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.23.31.70-3, 28.42.00.00-2, 31.22.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne w opakowaniach kartonowych, fabrycznie nowe, nie regenerowane, spełniające normy ISO 19952. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego - załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.21.72.00-5, 30.21.33.00-8, 30.24.10.00-0, 30.26.00.00-9, 30.21.70.00-3, 24.51.30.00-3, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.23.31.70-3, 28.42.00.00-2, 31.22.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania do sprzętu informatycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dostarczy do umowy każdego egzemplarza oprogramowania licencję. Dostawa oprogramowania do sprzętu informatycznego - załącznik nr 6 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.21.72.00-5, 30.21.33.00-8, 30.24.10.00-0, 30.26.00.00-9, 30.21.70.00-3, 24.51.30.00-3, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.23.31.70-3, 28.42.00.00-2, 31.22.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu informatycznego, drukarek, nośników informacji oraz akcesoria.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczony przedmiot zamówienia (nowy, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy) musi spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli wyrobów. Dostawa sprzętu informatycznego, drukarek, nośników informacji oraz akcesoria - załącznik nr 7 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.21.72.00-5, 30.21.33.00-8, 30.24.10.00-0, 30.26.00.00-9, 30.21.70.00-3, 24.51.30.00-3, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.23.31.70-3, 28.42.00.00-2, 31.22.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Okresowe usługi konserwacji i naprawy dynamicznego zasilacza UPS UBDT+ z silnikiem diesla w RCI Bydgoszcz w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy
- Dostawy sukcesywne ryb i śledzi
- Dostawa macierzy dyskowych do realizacji zadań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną
- Dostawa podzespołów elektrycznych i elektronicznych w ramach realizacji projektu "Nowoczesny inżynier dla branż kluczowych"
- Dostawa głośników do realizacji zadań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oraz wdrożenie oprogramowania na potrzeby uruchomienia e-usług dla Gminy Janowiec w ramach projektu "Rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie MOF Miasta Puławy"
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Platerów poprzez zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- Gmina Skoki cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





