Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Warszawa: Remont sanitariatów w Przedszkolu Nr 90 przy ul. Turmonckiej 7 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 126163 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Targówek, ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3389587, fax 022 675 18 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów w Przedszkolu Nr 90 przy ul. Turmonckiej 7 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. roboty sanitarne 2. roboty budowlane 3. Instalacja elektryczna
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 43.31.00.00 - 43.31.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej i elektrycznej, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie przy realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia tj: robót remontowych sanitarnych, w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w co najmniej 2 zadaniach, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. złotych w każdym zadaniu. 2. Nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spelnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez sprawdzenie zlożonych przez Wykonawców w ofercie dokumentów i/lub oświadczeń okreslonych w części IX.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (załacznik Nr 1 do formularza oferty). 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - (załącznik Nr 2 do formularza oferty), 3) wykaz wykonanych robót sanitarnych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w dziale VIII pkt. 1. ppkt. 4, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego - (załącznik Nr 3 do formularza oferty). 4) wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane przez osoby o których mowa w dziale VIII pkt. 1.3 SIWZ uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń z właściwych izb samorządu zawodowego- wg wzoru stanowiącego - (załącznik Nr 4 do formularza oferty)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad m.st. Warswawy Dzielnica Targówet ul. Kondratowicza 20 00-983 Warszawa pokój 202 II piętro Opłata za specyfikasję 40,00 zł płatne w kasie Urzędu, w banku lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Urzad m.st. Warswawy Dzielnica Targówet ul. Kondratowicza 20 00-983 Warszawa - koienko podawcze na p[arterze budynku..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie zabezpieczenia w rejonie przebicia hydraulicznego na stopniu wodnym, położonym na rzece Małej Wiśle na wysokości ul. Topolowej w m. Skoczów, gm. Skoczów, pow. cieszyński, woj. śląskie
- Wykonanie przeglądu i naprawy złącza obrotowego radaru kolokowanego MSSR-1/RL-2000 firmy Eldis w Ośrodku Radiolokacyjnym Zabierzów
- RZP-55/KS/2025 - Immunoglobuliny.
- ZP/CZD/141/25 ZP/CZD/141/25 pn.: Dostawa mikrotomu rotacyjnego (2 szt.)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa termomodernizacja budynku wielorodzinnego w msc. Krukowo 6 - Pilotaż Modernizacji Energetycznej Budynków Popegeerowskich
- Wykonanie robót budowalnych polegających na remoncie dachu budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Modernizacja (remont) kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012 wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym przy Szkole Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim".
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie w zakresie Część 1 - Roboty budowlane dotyczące pokrycia dachowego budynku, Część 2 - Remont wybranych pomieszczeń
- Modernizacja pomieszczeń przyziemia wraz z wykonaniem izolacji zewnętrznej i wewnętrznej budynku A Szkoły Podstawowej nr 5 w Jeleniej Górze
- Modernizacja oraz utworzenie kryzysowej infrastruktury magazynowo - logistycznej w Gminie Chojna w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.