Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-25
Gliwice: publikacji Gliwice znane ¬- nieznane. Zabytki Gliwickich Dni Dziedzictwa Kulturowego
Numer ogłoszenia: 126123 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Gliwicach, ul. Dolnych Wałów 8a, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310854, fax 032 2307366.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: publikacji Gliwice znane ¬- nieznane. Zabytki Gliwickich Dni Dziedzictwa Kulturowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Druk publikacji Gliwice znane ¬- nieznane. Zabytki Gliwickich Dni Dziedzictwa Kulturowego Przedmiot zamówienia obejmuje: - druk oraz naświetlanie CTP Nakład: 1000 egzemplarzy Parametry książki: 1. Objętość: 160 stron 2. Format: 140 x 238 mm (wysokość) 3. Okładka: miękka ze skrzydełkami 60 mm, kolor 4/0, papier kreda 350 g, folia matowa, lakier wybiórczy 4. Środek:, kolor: 4/4 kreda 150 g, 2-stronnie powlekana matowa (PROFIsilk IGEPA) 5. Introligatorka: szycie i klejenie Dla drukarni materiał zostanie przygotowany jako kompozytowy pdf bez spadów w jednym pliku + osobno okładka w pdf (po uzgodnieniu grubości grzbietu marginesu do zawinięcia).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.11.00.00 - Usługi w zakresie drukowania książek Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców i dokumenty uwiarygadniające. Warunki wymagane od wykonawców uczestniczących w przetargu. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Formalną przyczyną nieważności oferty będzie wystąpienie choćby jednego z poniższych uchybień: 1) brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt. 6 specyfikacji jako wymagane składniki oferty, oraz nie uzupełnienie go w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego zgodnie z Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. Nr 164 poz 1163 z 2006r.) 2) brak wymaganych podpisów na formularzu oferty i wszystkich jej załącznikach, 3) brak proponowanej ceny wynagrodzenia, 4) brak oświadczenia w formularzu oferty, że Wykonawca uważa się za związanego z ofertą, przez okres 30 dni tj do dnia 31.08.2007 r. 5) nieczytelność dokumentów tworzących ofertę, przeróbki i nieautoryzowane skreślenia w tekście dokumentacji ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania każdego Wykonawcy w celu udzielenia dodatkowych wyjaśnień na temat złożonej oferty. Wszelkie żądane przez komisję wyjaśnienia powinny być udzielone na piśmie. Niedopuszczalne jest poprawianie względnie zmiana treści oferty po terminie składania ofert. Nie dopuszcza się również negocjacji między Zamawiającym, a Wykonawcą, dotyczących złożonej oferty w tym zwłaszcza zmiany ceny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę. Zgodnie z §1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6 SIWZ i posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją zamówienia którego dotyczy niniejsze postępowanie należy przedłożyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. aktualne oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. 3. wypełnione i podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. Nr 3 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. Nr 4 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( maksymalnie 5 zleceń wraz z potwierdzeniami). 5. zaparafowany projekt umowy - zał. nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum w Gliwicach ul. Dolnych Wałów 8a Dział Administracji pok nr 39.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Muzeum w Gliwicach ul. Dolnych Wałów 8a pok. nr 39.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Szkolenia w zakresie ewakuacji osób z niepełnosprawnościami i ze szczególnymi potrzebami. Znak sprawy: DZPZ.283.52.2025.EO
- 4WOG.1200.2712.37.2025 Roboty budowlane w podziale na 3 części
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Świadczenie usług serwisowych sekwenatora i mikroskopów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Remont posadzki wraz z wymianą wykładziny podłogowej w salach 502 i 503 na Wydziale Architektury. Znak sprawy: DZPZ.284.21.2025.EK
- Dostawa licencji firmy Microsoft, znak sprawy: DZPZ.282.40.2025.AP
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty
- Dostawa druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wydziału Matematyki Uniwersytetu w Białymstoku
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.