eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa papieru do urządzeń drukujących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-28

Poznań: Dostawa papieru do urządzeń drukujących
Numer ogłoszenia: 126071 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa - obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do urządzeń drukujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do urządzeń drukujących: Etykiety do drukarki eltron 2742 matowe do druku termotransferowego (90mm x od 35,1do 36mm) min 1000 szt w opakowaniu Folia samoprzylepna opakowanie 10 szt przezroczyta do drukarek laserowych Papier A3 gramatura - 80g/m2, CIE 161, 500 arkuszy w opakowaniu do drukarek atrament. i laser. Papier A4 chromika mix kolor intensywne 100 arkuszy w opak, gramatura 80 g/m2 Papier A4 gramatura- 80g/m2, CIE 161, 500 arkuszy w opakowaniu do drukarek atrament. i laser. Papier A4 gramatura- 90g,CIE166 250 arkuszy w opakowaniu do drukarek atrament. i laser. Papier fotograficzny A4 błyszczący (opakowanic-50 arkuszy) 230g/m2 Papier fotograficzny A4 matowy (opakowanie min 100 arkuszy) , gramatura 170 g PAPIER SAMOPRZYLEPNY 100 arkuszy A4 WYSOKI BŁYSK WODOODPORNY do drukarek atrament. i laser. Papier samoprzylepny A4 opakowanie 50 szt czerwony do drukarek atrament. i laser.(opis- uwaga poniżej) Papier samoprzylepny A4 opakowanie 50 szt niebieski do drukarek atrament. i laser.( opis - uwaga poniżej ) Papier samoprzylepny A4 opakowanie 50 szt zielony do drukarek atrament. i laser.( opis - uwaga poniżej) Papier samoprzylepny A4 opakowanie 50 szt żółty do drukarek atrament. i laser.( opis - uwaga poniżej) Papier samoprzylepny polbłyszczący A4 Kolor Papier samoprzylepny półbłyszczący A4 biały PAPIER składanka komputerowa 240x12 (1+ 4) kolorowa bez nadruku 350 składek w opak gramatura: pierwsza warstwa 56 g/m2, pośrednie 53-54 g ostatnia warstwa 57 g/m2 Papier składanka komputerowa 240x12 (1+3) kolorowa bez nadruku (350 składek w opak.), PAPIER składanka komputerowa 240x12 (1+2) kolorowa bez nadruku 600 składek w opak gramatura: pierwsza warstwa 56 g/m2, pośrednie 53-54 g ostatnia warstwa 57 g/m2 PAPIER składanka komputerowa.( matowa) 240X12 (1+0) gramatura 60 g/m2 2000 składek w opak PAPIER składanka komputerowa. 240X12 (1+1) kolorowa bez nadruku 900 składek w opak gramatura: pierwsza warstwa 56 g/m2, pośrednie 53-54 g ostatnia warstwa 57 g/m2 Papier wizytkówkowy A-4 płótno gramatura min 230g/m2 ilość min 20 ark w opakowaniu Rolka fax 210x30 (termoczuła) z papieru o gramaturze 55g/m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.97.60 - Etykiety .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku dostaw papieru A4 (80 g/m2, CIE:161) poz. 5 formularza cenowego Wykonawca dołączy zaświadczenie od producenta/głównego dystrybutora o tym iż producent posiada certyfikaty ISO 14001 oraz ISO 9001 lub te certyfikaty ( kopię potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) albo wydruk certyfikatu ze strony internetowej producenta potwierdzony podpisany przez Wykonawcę . Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez papier - składanka komputerowa 5 letniej gwarancji producenta na zdolność kopiowania papieru - (zał. nr 1 - formularz oferty)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, formularz cenowy , stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie )

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w przedmiocie umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży ( konieczne będzie przedstawienie stosownych dokumentów: oświadczenie producenta o zaistnieniu takiej okoliczności), zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie.5. W okresie obowiązywania umowy Zamawiającemu przy składaniu zamówienia przysługiwać będzie prawo zmniejszenia asortymentu i ilości do 10 % przedmiotu umowy, w sytuacji kiedy po podpisaniu umowy potrzeby w zakresie wybranego asortymentu będą mniejsze niż planowane lub zwiększenia ilości asortymentu do 30 % przedmiotu umowy w okresie do 31.12.2011r. Zwiększenie ilości asortymentu nastąpi w przypadku uzyskania nowych środków finansowych przez Zamawiającego. Zwiększona ilość przedmiotu umowy będzie realizowana poprzez dostawy sukcesywne w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu, u p. Małgorzaty Spychalskiej tel 61 857 52 45.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojska Lądowych w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 86/90, Poznań, kancelaria jawna , bud nr 18 , pokój nr 3 , od pon-pt w godz. od 7.30-11.00 oraz od 13.30-15.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.