Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Łódź: Termoizolacja/modernizacja/ budynków laboratoryjno-naukowych IMP w Łodzi
Numer ogłoszenia: 126011 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, fax 042 6314872.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termoizolacja/modernizacja/ budynków laboratoryjno-naukowych IMP w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac modernizacyjnych budynków laborat-naukowych IMP w zakresie termoizolacji budynków w szczególności: -termomodernizacja budynku wysokiego wraz z przewiazka jako etap 1(segmenty ABCiD) -Termomodernizacja budynku niskiego -jako etap 2 (segment EiF) Zakres robót: ocieplenie elewacji metodą lekka mokra w bezspoinowym systemie ociepleniowym Zakres robót: -ocieplenie scian budynków płytami styropianowymi grubości 12 cm metoda lekka mokra wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej akrylowej typu baranek(segment ACEF) -ocieplenie scian budynku płytami z wełny mineralnej grubości 12 cm. metoda lekką mokra wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej akrylowej typu baranek{segment B) -ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych płytami styropianowymi -ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych płytami z wełny mineralnej -cokól budynku : ocieplenie styropianem gr. 12 cm i wykończenie tynkiem strukturalnym -ocieplenie z pokryciem dachu segment D (łacznik -wykonanie tynków i wylewek z obróbkami blacharskimi balkonów i loggi- segment E -wymiana rynien rur spustowych i obróbek blacharskich -wymiana parapetów zewnętrznych, całościowo wszystkie segmenty -przebudowa zwodów i złącz kontrolnych instalacji odgromowej szczegółowy zakres prac okresla dokumentacja wykonawczai przedmiary robót(kosztorysy ślepe).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności -posiadaja niezbędna wiedzę i doswiadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia - nie podlegaja wykluczeniu z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualnych zaświadczeń od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie, poświadczające , że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych / załącznik nr 2/ 4.Umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny, na dzień składania ofert, sposób reprezentowania spółki. Ponadto każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej; 5.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne); - ( Załącznik Nr 3)Wartość każdej z robót powinna odpowiadać wartości złożonej oferty. 6. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Wskazanie części zamówienia, które będą wykonywali podwykonawcy. (Wskazanie imienne podwykonawców oraz zakres ich prac nie później niż w dniu zawarcia umowy). 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23. ust. 1 ustawy). W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy (art. 23 ust. 2 ustawy). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, w szczególności dokument potwierdzający uprawnienia do samodzielnego pełnienia funkcji technicznych w budownictwie - kierownika robót oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 10. Listę osób przewidzianych do realizacji zamówienia z informacją nt. ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do realizacji zamówienia. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 1 składa dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokumenty te nie powinny być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym co najmniej przez wykonawcę. 14. Wypełniony druk oferty /zał. Nr 1/ 15. W przypadku zastosowania innej technologii
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.imp.lodz.pl/aktualnosci/przetargi.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciatka Jezus nr 8, 91-348 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
- Modernizacja pracowni dydaktycznych w LO Wołów oraz LO Brzeg Dolny (pracownia geografii, fizyki, strefy ciszy i relaksu) w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim"(...)
- Remont budynku nr 5 (hala sportowa) przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





