Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-03
Nowa Ruda: Dostawa motopompy pożarniczej
Numer ogłoszenia: 125971 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Ruda , ul. Niepodległości 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. (074) 872-22-63, faks (074) 872-50-83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.nowaruda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa motopompy pożarniczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa motopompy pożarniczej. Specyfika przedmiotu zamówienia: Motopompa pożarnicza 1 sztuka, o parametrach: silnik o pojemności co najmniej 1170 cm3 i mocy 58 kW, Moc: max. 50kW przy 4500 1/min z pełnym elektronicznym sterowaniem, spełniającym wszystkie normy ochrony środowiska (włącznie z EURO 4), 4-suwowy w układzie boxer, chłodzony powietrzem; Pompa próżniowa (zalewająca): automatyczna, dwukierunkowa pompa tłokowa; Pompa odśrodkowa: jednostopniowa, zassanie z 3m - nie dłużej niż 6 sek., z 7,5 m - nie dłużej niż 21 sek.; Minimalna wydajność oraz całkowity przepływ przy 3m wysokości ssania: 2000 l/min przy 3 bar, 1600 l/min przy 10 bar, 1000 l/min przy 15 bar. przy 7,5 m wys. ssania 900 l/min przy 10 bar. Zbiornik paliwa: pojemność co najmniej 20 litrów z 25% rezerwą (5 litrów); Waga motopompy gotowej do pracy (wraz z paliwem i płynami na 1 godzinę pracy) nie więcej niż: 168 kg; Waga motopompy suchej nie więcej niż: 151 kg; Wymiary (D x S x W) nie więcej niż: 946mm x 741mm x 841mm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.13 - Motopompy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 PZP, zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, jakie muszą spełniać wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda wykazu sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 3 zawierającego co najmniej 3 dostawy o wartości co najmniej 50 000 zł. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1) - 4) PZP. Oświadczenie, na podstawie art. 44 PZP o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY NOWA RUDA, ul. Niepodległości 4, pokój nr 5, 57-400 Nowa Rud.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 12:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy NOWA RUDA ul. Niepodległości 1, 57-400 Nowa Ruda.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Glacensis w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- Świadczenie usług opiekuńczych od 01.01.2026r. do 31.12.2026r. na rzecz świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie."
- Dostosowanie lokalu użytkowego na magazyn Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa nowej bazy Noworudzkich Usług Komunalnych"
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie bazy magazynowej obrony cywilnej oraz zorganizowanie szkolenia z kwalifikowanej pierwszej pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Frysztak - etap II
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach zadania ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym w ramach zadania "Zapewnienie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym"
- Dostawa motopomp i nagrzewnic w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Doposażenie Gminy Inowrocław w sprzęt niezbędny do realizacji zadań OL i OC
- Zakup wraz z dostawą sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Gminy Wiązów
więcej: Motopompy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





