Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-27
Ropczyce: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ROPCZYCE
Numer ogłoszenia: 125937 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ropczycach , ul. Krótka 1, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2218494, faks 0-17 2218494.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ROPCZYCE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów projektu pn: Czas na aktywność w gminie Ropczyce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części Część 1 - Kurs sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem komputerowym Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem komputerowym dla 8 osób (kobiety) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ Część 2 - Kurs gastronomiczny z elementami cateringu Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs gastronomiczny z elementami cateringu dla 4 osób (kobiety) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów ustawy o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ Część 3 - Kurs obsługa wózka jezdniowego widłowego z gospodarką magazynową Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs obsługa wózka jezdniowego widłowego z gospodarką magazynową dla 7 osób (mężczyźni) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ Część 4 - Kurs pn. Płytkarz - posadzkarz Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Płytkarz - posadzkarz dla 2 osób (mężczyźni) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ Szkolenia objęte przedmiotem zamówienia stanowią usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego i są finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych Szczegółowo przedmiot zamówienia dla wszystkich części został opisany w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ - w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z póź. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony jeżeli instytucja będzie figurowała w RIS jako instytucja aktywna w 2013 roku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, zorganizował i wykonał lub wykonuje: - dla części 1 zamówienia - co najmniej 1 kurs sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem komputerowym lub inny o zbliżonej tematyce i zakresie do kursu objętego tą częścią zamówienia - dla części 2 zamówienia - co najmniej 1 kurs gastronomiczny z elementami cateringu lub inny o zbliżonej tematyce i zakresie do kursu objętego tą częścią zamówienia - dla części 3 zamówienia - co najmniej 1 kurs obsługa wózka jezdniowego widłowego z gospodarką magazynową lub inny o zbliżonej tematyce i zakresie do kursu objętego tą częścią zamówienia - dla części 4 zamówienia - co najmniej 1 kurs Płytkarz - posadzkarz lub inny o zbliżonej tematyce i zakresie do kursu objętego tą częścią zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawcy składają oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna dany warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub na czas realizacji zadania będzie dysponował co najmniej 1 osobą, (trenerem/wykładowcą/instruktorem), która posiada doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych co najmniej 1 zajęć z zakresu i tematyki poszczególnych części zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawcy składają oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w przyszłej umowie następujących zmian w stosunku do treści oferty; - zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia kursu lub warsztatów wywołanej w szczególności nieskompletowaniem na czas grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od wykonawcy lub zamawiającego (np. działanie siły wyższej) - zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana tanie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w siwz. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić kandydaturę o kwalifikacjach spełniających wymagania określone w siwz. - zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do zmiany wymagań określonych w niniejszej siwz - zmiany harmonogramu zajęć w uzasadnionych przypadkach i za zgodą zamawiającego. - zmiana liczby uczestników szkolenia może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu nie więcej niż 2 osoby). Zmniejszenie liczby uczestników może nastąpić, jeżeli Zamawiający nie będzie mógł skompletować grupy uczestników w liczbie wskazanej w SIWZ, lub skierowana osoba nie podejmie szkolenia, a nie ma możliwości skierowania w zamian innej osoby. Zwiększenie liczby uczestników szkolenia może nastąpić jeżeli Wykonawca wyrazi na to zgodę. Zmiana liczby uczestników szkolenia nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia za przeszkolenie 1 uczestnika szkolenia. Wystąpienie przesłanek o których mowa wyżej upoważnia do zawarcia umowy obejmującej inną liczbę uczestników szkolenia niż ta, o której mowa w przedmiocie zamówienia lub zmiany umowy w zakresie liczby uczestników szkolenia oraz całkowitego wynagrodzenia za jego przeprowadzenie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 39-100 Ropczyce, ul. Krótka 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 39-100 Ropczyce, ul. Krótka 1 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji poprzez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem komputerowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem komputerowym dla 8 osób (kobiety) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs gastronomiczny z elementami cateringu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs gastronomiczny z elementami cateringu dla 4 osób (kobiety) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów ustawy o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs obsługa wózka jezdniowego widłowego z gospodarką magazynową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs obsługa wózka jezdniowego widłowego z gospodarką magazynową dla 7 osób (mężczyźni) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs pn. Płytkarz - posadzkarz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Płytkarz - posadzkarz dla 2 osób (mężczyźni) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Budowa miejsc postojowych oraz utwardzenie powierzchni terenu przy Urzędzie Miejskim w Ropczycach
- Rozbudowa d.p. Nr 1337R Sędziszów Małopolski-Bystrzyca-Wielopole Skrzyńskie polegająca na budowie mostu na potoku Dopływ z Budzisza wraz z dojazdami i zagospodarowaniem terenu w m. Nawsie w km 19+904
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów branżowych i zawodowych dla uczniów szkół zawodowych.
- SZKOLENIA UCZNIÓW KLAS TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PROJEKCIE "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Kompleksową organizację i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i uczniów w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Zorganizowanie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!" w Bydgoszczy, Inowrocławiu, Brodnicy i Włocławku
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.