eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ROPCZYCE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-27

Ropczyce: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ROPCZYCE
Numer ogłoszenia: 125937 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ropczycach , ul. Krótka 1, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2218494, faks 0-17 2218494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ROPCZYCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów projektu pn: Czas na aktywność w gminie Ropczyce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części Część 1 - Kurs sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem komputerowym Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem komputerowym dla 8 osób (kobiety) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ Część 2 - Kurs gastronomiczny z elementami cateringu Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs gastronomiczny z elementami cateringu dla 4 osób (kobiety) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów ustawy o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ Część 3 - Kurs obsługa wózka jezdniowego widłowego z gospodarką magazynową Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs obsługa wózka jezdniowego widłowego z gospodarką magazynową dla 7 osób (mężczyźni) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ Część 4 - Kurs pn. Płytkarz - posadzkarz Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Płytkarz - posadzkarz dla 2 osób (mężczyźni) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ Szkolenia objęte przedmiotem zamówienia stanowią usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego i są finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych Szczegółowo przedmiot zamówienia dla wszystkich części został opisany w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ - w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z póź. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony jeżeli instytucja będzie figurowała w RIS jako instytucja aktywna w 2013 roku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, zorganizował i wykonał lub wykonuje: - dla części 1 zamówienia - co najmniej 1 kurs sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem komputerowym lub inny o zbliżonej tematyce i zakresie do kursu objętego tą częścią zamówienia - dla części 2 zamówienia - co najmniej 1 kurs gastronomiczny z elementami cateringu lub inny o zbliżonej tematyce i zakresie do kursu objętego tą częścią zamówienia - dla części 3 zamówienia - co najmniej 1 kurs obsługa wózka jezdniowego widłowego z gospodarką magazynową lub inny o zbliżonej tematyce i zakresie do kursu objętego tą częścią zamówienia - dla części 4 zamówienia - co najmniej 1 kurs Płytkarz - posadzkarz lub inny o zbliżonej tematyce i zakresie do kursu objętego tą częścią zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawcy składają oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna dany warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub na czas realizacji zadania będzie dysponował co najmniej 1 osobą, (trenerem/wykładowcą/instruktorem), która posiada doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych co najmniej 1 zajęć z zakresu i tematyki poszczególnych części zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawcy składają oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w przyszłej umowie następujących zmian w stosunku do treści oferty; - zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia kursu lub warsztatów wywołanej w szczególności nieskompletowaniem na czas grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od wykonawcy lub zamawiającego (np. działanie siły wyższej) - zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana tanie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w siwz. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić kandydaturę o kwalifikacjach spełniających wymagania określone w siwz. - zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do zmiany wymagań określonych w niniejszej siwz - zmiany harmonogramu zajęć w uzasadnionych przypadkach i za zgodą zamawiającego. - zmiana liczby uczestników szkolenia może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu nie więcej niż 2 osoby). Zmniejszenie liczby uczestników może nastąpić, jeżeli Zamawiający nie będzie mógł skompletować grupy uczestników w liczbie wskazanej w SIWZ, lub skierowana osoba nie podejmie szkolenia, a nie ma możliwości skierowania w zamian innej osoby. Zwiększenie liczby uczestników szkolenia może nastąpić jeżeli Wykonawca wyrazi na to zgodę. Zmiana liczby uczestników szkolenia nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia za przeszkolenie 1 uczestnika szkolenia. Wystąpienie przesłanek o których mowa wyżej upoważnia do zawarcia umowy obejmującej inną liczbę uczestników szkolenia niż ta, o której mowa w przedmiocie zamówienia lub zmiany umowy w zakresie liczby uczestników szkolenia oraz całkowitego wynagrodzenia za jego przeprowadzenie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 39-100 Ropczyce, ul. Krótka 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 39-100 Ropczyce, ul. Krótka 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji poprzez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem komputerowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem komputerowym dla 8 osób (kobiety) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs gastronomiczny z elementami cateringu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs gastronomiczny z elementami cateringu dla 4 osób (kobiety) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów ustawy o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs obsługa wózka jezdniowego widłowego z gospodarką magazynową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs obsługa wózka jezdniowego widłowego z gospodarką magazynową dla 7 osób (mężczyźni) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs pn. Płytkarz - posadzkarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Płytkarz - posadzkarz dla 2 osób (mężczyźni) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.