eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Modernizacja obiektu Domu Kultury w Niedźwiadzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Ropczyce: Modernizacja obiektu Domu Kultury w Niedźwiadzie
Numer ogłoszenia: 125894 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80262 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja obiektu Domu Kultury w Niedźwiadzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. Modernizacja obiektu Domu Kultury w Niedźwiadzie, obejmującego przebudowę, rozbudowę, nadbudowę i remont budynku Domu Kultury w Niedźwiadzie, zlokalizowanego na działce nr ew. 3274 w Niedźwiadzie gm. Ropczyce, w oparciu o projekty budowlano - wykonawcze, stanowiące załączniki do SIWZ. Istniejący budynek Domu Kultury w Niedźwiadzie posiada powierzchnię zabudowy ok. 558,23 m2, pow. użytkową ok. 719,27 m2, kubaturę ok. 4543,09 m3, wyposażony jest w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania z kotłowni węglowej. Do budynku doprowadzony jest przyłącz gazowy i wodociągowy. Odprowadzenie ścieków do istniejącego szczelnego zbiornika. Budynek jest częściowo ogrodzony, posiada częściowo urządzony parking. 2. W ramach zamówienia należy wykonać: a) Remont budynku, który uwzględniać będzie: podniesienie poziomu parteru części nie podpiwniczonej budynku o 34cm, wykonanie dodatkowych ścian, rozbiórkę części ścian istniejących, rozbiórkę i zasypanie piwnic pod sceną i zapleczem scenicznym, obniżenie poziomu sceny, wykonanie nowych oraz zamurowanie istniejących otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie nowych okładzin ściennych oraz posadzek, rozbiórkę istniejącego płaskiego dachu, rozbiórkę stropu nad piętrem w pomieszczeniu świetlicy, wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi wraz z dociepleniem warstwami izolacyjnymi, docieplenie poddasza na całości budynku wraz z warstwami izolacyjnymi, strop podwieszony z płyt włóknowo - cementowych na ruszcie stalowym w pomieszczeniu świetlicy, wstawienie nowych okien i drzwi, docieplenie ścian budynku styropianem gr. 15 cm, b) zabudowę ścian sali tanecznej o wymiarach 8,09 m x 12,99 m w konstrukcji lekkiej drewnianej z izolacją ścian i istniejącego dachu oraz stolarką, c) Roboty wykończeniowe, w tym m.in. tynki, posadzki, okładziny, sufity, parapety, malowanie, obróbki blacharskie, cokół, d) Modernizację instalacji wewnętrznych: sanitarnej, wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, gazowej wraz z budową nowej kotłowni gazowej, centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, e) Wentylację mechaniczną, f) Przyłącz kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym na ścieki, g) Przebudowę linii napowietrznej nn oraz przyłącza kablowego do Domu Kultury, h) Elementy zewnętrzne w tym schody zew., pochylnie, zadaszenie nad wejściem, rozbiórkę fundamentów i szaletów, remont ogrodzenia, płytka odbojowa, parkingi, plac pod grilla, i/ Obsługę geodezyjną w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, j/ Przygotowanie kompletu dokumentów do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 3. Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania określają: projekty budowlano - wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, PN, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 5. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować materiały budowlane o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami), wprowadzone do obrotu zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 Nr 92 poz. 881 ze zmianami). 6. Dopuszcza się stosowanie przy realizacji materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 7. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym dostarczonym Wykonawcy przez Zamawiającego, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MET-BUD Jacek Leszczak, Krzysztof Leszczak, Tomasz Leszczak Spółka Jawna, ul. Spółdzielcza 1, 38-100 Strzyżów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1389464,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1476246,37

  • Oferta z najniższą ceną: 1476246,37 / Oferta z najwyższą ceną: 1655537,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.