eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa bielizny i odzieży szpitalnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Piła: Dostawa bielizny i odzieży szpitalnej
Numer ogłoszenia: 125850 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny i odzieży szpitalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży szpitalnej wielorazowego użytku do Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica. Zadanie 1) - bielizna pościelowa biała tj. a)poszwa biała w ilości 552 szt. Poszwa z nadrukiem logo oddziałów szpitalnych w różnych kolorach; b)poszewka biała ilości 578 szt. Poszewka z nadrukiem logo oddziałów szpitalnych w różnych kolorach; c)prześcieradło białe w ilości 731 szt. Prześcieradło z nadrukiem logo oddziałów szpitalnych w różnych kolorach; d)prześcieradło białe w ilości 100 szt. Zadanie 2) - bielizna i pościel kolorowa tj. a)poszwa o różnych kolorach w ilości 100 szt. b)poszewka o różnych kolorach w ilości 130 szt. c)prześcieradło o różnych kolorach w ilości 190 szt. d)serwetka kolor różowy w ilości 30 szt. e)podkład koloru brzoskwiniowego w ilości 80 szt. f)bluza piżamowa męska w ilości 150 szt. g)spodnie piżamowe męskie w ilości 120 szt. h)ręczniki frotte w ilości 200 szt. i)ręczniki kuchenne w ilości 180 szt. j)pielucha tetrowa w ilości 700 szt. k)poszwa flanelowa w ilości 40 szt. l)poszewka flanelowa w ilości 40 szt. Zadanie 3) - bielizna operacyjna tj: a)fartuch operacyjny zielony w ilości 240 szt., b)prześcieradło operacyjne zielone w ilości 600 szt., c)serweta operacyjna zielona w ilości 300 szt., d)bluza operacyjna zielona o kroju uniwersalnym dla kobiet i mężczyzn w ilości 120szt., e)spodnie operacyjne zielone damskie i męskie w ilości 90 szt., f)sukienka operacyjna zielona w ilości 30 szt., g)spódnica operacyjna zielona w ilości 30 szt., h)prześcieradło operacyjne niebieskie w ilości 110 szt., i)podkład operacyjny niebieski w ilości 150 szt., j)erweta operacyjna niebieska w ilości 50 szt., k)ubranie operacyjne niebieskie (bluza + spodnie) damskie i męskie w ilości 30 kpl. l)fartuch operacyjny biały w ilości 100 szt. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę w zadaniu nr 1 dokonał oznakowania pościeli według wzoru podanego w SIWZ. 3. Oznakowanie pościeli należy dokonać metodą sitodruku, w miejscu wskazanym wg załączonego wzoru, odporne na proces prania chemiczno-termiczny w temp. 900C. Kolory nadruku wyraziste i trwałe. 4. Odległość nadruku od brzegu 20-40 cm, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzgodnienia z wybranym Wykonawcą innej odległości na etapie realizacji umowy. Wysokość liter 1-3 cm, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzgodnienia z wybranym Wykonawcą wielkość liter na etapie realizacji umowy. 5. Wykonawca oznaczy każdy wyrób metkami producenta lub dostawcy określającymi rozmiar, skład tkaniny i sposób konserwacji tkaniny. 6. Oferent dostarczy próbki tkaniny wielkości 100x100 cm z nadrukiem logo szpitala. Próbka może być z dowolnym napisem jako wzór z zadania nr 1. Próbkę należy opisać danymi oferenta. 7. Próbki należy dostarczyć w terminie do dnia składania ofert. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na załączonym formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające, że posiada wiedzę i doświadczenie w wykonaniu zamówienia na załączonym formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia na załączonym formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na załączonym formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na załączonym formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    a) Świadectwo zgodności CE dopuszczające oferowane produkty do użytku w Polsce lub dokument zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych (dotyczy zadania nr 3); b) Certyfikat zgodności tkaniny (dotyczy zadania nr 1.2 i 3); c) Kartę parametrów technicznych (dotyczy zadania nr 1.2 i 3); d) Świadectwo kontroli jakości lub równoważne (dotyczy zadania nr 2); e) Badania wykonane na gotowych wyrobach przez niezależna jednostkę notyfikowaną (dotyczy zadania nr 3).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, 2. Wypełniony załącznik nr 2 - formularz cenowy 3. Wypełniony załączniki nr 3 - oświadczenie z art. 22, 4. Wypełniony załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 24,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje dokonania zmian postanowień umowy w następujący sposób: 1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2. 2.Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedającego chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych, niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a)zaproponowania przez Sprzedającego produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz, b)zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu; c)zmiany sposobu konfekcjonowania; d)wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Sprzedającego produkt zmodyfikowany/udoskonalony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła ul. Rydygiera 1, pok. D14 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielizna i odzież szpitalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży szpitalnej wielorazowego użytku do Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica. Zadanie 1) - bielizna pościelowa biała tj. a)poszwa biała w ilości 552 szt. Poszwa z nadrukiem logo oddziałów szpitalnych w różnych kolorach; b)poszewka biała ilości 578 szt. Poszewka z nadrukiem logo oddziałów szpitalnych w różnych kolorach; c)prześcieradło białe w ilości 731 szt. Prześcieradło z nadrukiem logo oddziałów szpitalnych w różnych kolorach; d)prześcieradło białe w ilości 100 szt. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę w zadaniu nr 1 dokonał oznakowania pościeli według wzoru podanego w SIWZ. 3. Oznakowanie pościeli należy dokonać metodą sitodruku, w miejscu wskazanym wg załączonego wzoru, odporne na proces prania chemiczno-termiczny w temp. 900C. Kolory nadruku wyraziste i trwałe. 4. Odległość nadruku od brzegu 20-40 cm, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzgodnienia z wybranym Wykonawcą innej odległości na etapie realizacji umowy. Wysokość liter 1-3 cm, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzgodnienia z wybranym Wykonawcą wielkość liter na etapie realizacji umowy. 5. Wykonawca oznaczy każdy wyrób metkami producenta lub dostawcy określającymi rozmiar, skład tkaniny i sposób konserwacji tkaniny. 6. Oferent dostarczy próbki tkaniny wielkości 100x100 cm z nadrukiem logo szpitala. Próbka może być z dowolnym napisem jako wzór z zadania nr 1. Próbkę należy opisać danymi oferenta. 7. Próbki należy dostarczyć w terminie do dnia składania ofert. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bielizna i odzież szpitalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży szpitalnej wielorazowego użytku do Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica. Zadanie 2) - bielizna i pościel kolorowa tj. a)poszwa o różnych kolorach w ilości 100 szt. b)poszewka o różnych kolorach w ilości 130 szt. c)prześcieradło o różnych kolorach w ilości 190 szt. d)serwetka kolor różowy w ilości 30 szt. e)podkład koloru brzoskwiniowego w ilości 80 szt. f)bluza piżamowa męska w ilości 150 szt. g)spodnie piżamowe męskie w ilości 120 szt. h)ręczniki frotte w ilości 200 szt. i)ręczniki kuchenne w ilości 180 szt. j)pielucha tetrowa w ilości 700 szt. k)poszwa flanelowa w ilości 40 szt. l)poszewka flanelowa w ilości 40 szt. 2. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bielizna i odzież szpitalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży szpitalnej wielorazowego użytku do Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica. Zadanie 3) - bielizna operacyjna tj: a)fartuch operacyjny zielony w ilości 240 szt., b)prześcieradło operacyjne zielone w ilości 600 szt., c)serweta operacyjna zielona w ilości 300 szt., d)bluza operacyjna zielona o kroju uniwersalnym dla kobiet i mężczyzn w ilości 120szt., e)spodnie operacyjne zielone damskie i męskie w ilości 90 szt., f)ukienka operacyjna zielona w ilości 30 szt., g)spódnica operacyjna zielona w ilości 30 szt., h)prześcieradło operacyjne niebieskie w ilości 110 szt., i)podkład operacyjny niebieski w ilości 150 szt., j)serweta operacyjna niebieska w ilości 50 szt., k)ubranie operacyjne niebieskie (bluza + spodnie) damskie i męskie w ilości 30 kpl. l)fartuch operacyjny biały w ilości 100 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.