Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Sieroszewice: Termomodernizacja i adaptacja domu lokatorskiego na pomieszczenia mieszkalne dla pensjonariuszy - Etap II dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach
Numer ogłoszenia: 125814 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Psarach, Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie, tel. 062 7396084, 7396315, fax 062 7396084, 7396315.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i adaptacja domu lokatorskiego na pomieszczenia mieszkalne dla pensjonariuszy - Etap II dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z adaptacja domu lokatorskiego na pomieszczenia mieszkalne i obejmuje roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne, c.o., elektryczne, wentylacyjne, wykonanie zabezpieczeń ppoż., roboty ogólnobudowlane montażowe, wykończeniowe, malowanie, kładzenie posadzek z płytek antypoślizgowych w budynku dwukondygnacyjnym parter o powierchni 267,6 m2, piętro 159,94 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 7.000,00 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamiowienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz złoża wymagane w siwz oświadczenia i dokumenty Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów według formuły spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia spełnienia warunków udzialu w postępowaniu o udzielenie zamówienai publicznego w ofercie muszą zostać zawarte nastepujące oświadczenia, dokumenty i informacje:. 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków okreslonych w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j. t. z 2006 roku Dz. U. Nr 164 poz. 1163 ze zmianami) - treśc oświadczenia zawarta jest w załączniku nr 1 do siwz - wypełnić Załącznik Nr 1 1.2. Na potwierdzenie, że spełnienia warunku, iz Wykonawca ubiegający sie o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) oryginal lub kserokpię aktualnego odpisu z własciwego rejestru albi aktualnego ząswiadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b) aktualnycych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz wlaściwego oddzialu Zakladu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z oplacaniem podatków, opłat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaleglych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamowienia albo składania ofert c)aktualną informację z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniuo udzielneie zamówienia albo składania ofert d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. WAŻNE W przypadku spółki cywilnej dokuemnty wymienione w pkt. 1.2 a) - d) muszą dotyczyć każdego ze wspólników. 1.3. na potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamowienia: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykoanne nalezycie; - wypełniony Załącznik nr 2 b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówień narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Przez niezbędny sprzęt należy rozumieć sprzęt wynikający z nakładów kosztorysu ofertowego - wypełniony Załacznik Nr 3 c) stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykoanniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień WAŻNE! Wymagane jest aby robotami budowlanymi kierowała osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane do prowadzenie robót przy obiektach zabytkowych oraz była członkiem Okręgowej Izby Inzynierów Budownictwa 1.4. na potwierdzenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieni: a) polisy, a w przypadku jej braku inneo dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.5. potwierdzenia wniesienia wadium na rachunek bankowy Zamawijącego przed upływem terminu składania ofert UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez zamawiającego, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 - dokumenty nie spełniające wymogów co do formy traktuje się jako nie złożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp. Dokumenty wymienione w pkt. 1.2 i 1.5 muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawijący może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 1.6. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać oferta; a) wypełniony Formularz oferty - część II siwz b) propozycję ewntualnego podzlecenia elemntów robót o łącznej wartości większej niż 10% ceny oferowanej - wypełniony Załacznik nr 4 c) podpisany i zaparafowany projekt umowy - Część III siwz d) kserokopia umowy spółki cywilnej, jeżeli dotyczy e) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej budynku objętego zamówieniem oraz o zapoznaniu się z zakresem robót budowlanych - wypełniony Załącznik nr 5 f) oświadczenie, iż wszystkie materiały użyte do wykonania robót objętych ofertą bedą posiadały odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie mieszkaniowym oraz będą spełniać odpowiednie wymagania norm - wypełniony Załącznik nr 6 g) oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty - pełnomocnictwo nie jest wymagane , jeżeli podpisujący jest lub podpisujący są właścicielami przedsiębiorstwa lub jeżeli sa oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym h) kosztorys ofertowy - kosztorys ofertowy nalezy sporzadzić na druku Zamawijącego - wypełniony Załącznik nr 7
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrwski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Kaliska 3, Psary, 63-405 Sieroszewice tel. 062 739 60 84, 0 62 739 63 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul.Kaliska 3, Psary, 63-405 Sieroszewice, budynek Pałacu, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SIEROSZEWICE
więcej: przetargi SIEROSZEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- "Modernizacja instalacji elektrycznej zasilającej w Pawilonie B na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gm. Lipnica Wielka w 2025 roku
- 314/Cir/25/KK_Wymiana wrót stalowych przy ul. Taborowej 33C, w Warszawie.
- Remont wybranych pomieszczeń nr 610, 729A, 730, 732, 734, 802, korytarz przed 802, 803, 805 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Remont budynku wiel. mieszkalno-usługowego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op. przy ul. Powstańców Śl. 20
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





