Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Warszawa: osir/331/04/08-ochrona
Numer ogłoszenia: 125812 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Południe m. st. warszawy, ul. Gen. Romana Abrahama 10, 03-982 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 673 82 00, fax 022 6738250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: osir/331/04/08-ochrona.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 24.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 12. Opis warunków udziału w postępowaniu 12.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 12.1.1. Nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; 12.1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy; 12.1.3. Będą posiadali polisę ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na kwotę łączną min. 3.000.000 zł. z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia, która swoim zakresem obejmować będzie ochronę obiektów objętych zamówieniem w okresie od dnia 24.07.2008 r. od godz. 0.00. do dnia 31.12.2009 r. do godz. 24.00. Zamawiający dopuszcza złożenie promesy wydanej przez firmę ubezpieczeniową na zawarcie polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na ww. termin i sumę. 12.1.4. W przypadku, gdy polisa ubezpieczeniowa jest zawarta na rok kalendarzowy zobowiążą się do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na kwotę łączną min. 3.000.000 zł. z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na jedno lub wszystkie zdarzenia, która swoim zakresem obejmować będzie ochronę obiektów objętych zamówieniem w okresie od dnia 01.01.2009 r. godz.0.00 do dnia 31.12.2009 r. godz. 24.00. 12.1.5. Posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 12.1.6. Dysponują zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej Grupą Interwencyjną do wykonania zadań określonych w Procedurze działania grupy interwencyjnej oraz wzorze umowy. 12.1.7. Wykażą, iż dysponują osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej, w tym posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, przewidzianymi do realizacji przedmiotu umowy w obiektach w liczbie: minimalna liczba pracowników w tym liczba pracowników z licencją II stopnia 30 10 Wykonawcy ubiegając się o zamówienie muszą wykazać, iż dysponują wymaganą liczbą pracowników posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej w tym pracowników posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia. Ponadto wymagane jest, aby wymienieni pracownicy posiadali poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, co najmniej o klauzuli (zastrzeżone) oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 12.1.8. Wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat zrealizowali, co najmniej dwie usługi ochrony fizycznej obiektów użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 % ceny ofertowej netto dla każdej z nich. Do wykazu należy załączyć referencje od Zleceniodawców, potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane z należytą starannością. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 12.2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 13 będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VI pkt. 27 i formie określonej w Części IV SIWZ: 13.1. Ofertę składającą się z: a) wypełnionego formularza ofertowego wraz z załącznikiem nr 1.1 o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, b) formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1.1 do oferty, c) dokumentów wymienionych w pkt. 13.2 niniejszej specyfikacji. 13.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 12: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, b) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, d) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) Wykaz pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia (wg wzoru z załącznika nr 6 do SIWZ), zgodnie z liczbą pracowników i zasadą określoną w pkt.12.1.7 SIWZ wraz z załączonymi kserokopiami licencji pracowników ochrony oraz poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych, co najmniej o klauzuli (zastrzeżone) oraz zaświadczeń stwierdzających odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. h) Aktualna koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. i) Aktualna polisa ubezpieczeniowa bądź promesa zgodnie z terminami i kwotami określonymi w pkt.12.1.3 SIWZ. j) Ewentualne zobowiązanie do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na kwotę łączną min. 3.000.000 zł. z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na jedno lub wszystkie zdarzenia, która swoim zakresem obejmować będzie ochronę obiektów objętych zamówieniem w okresie od dnia. 01.01.2009 r. godz. 0.00 do dnia 31.12.2009 r. godz.24.00 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. k) Oświadczenie o dysponowaniu zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej Grupą Interwencyjną, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. l) Wykaz minimum dwóch zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat usług ochrony fizycznej obiektów użyteczności publicznej o wartości netto nie mniejszej niż 100 % ceny ofertowej netto (wg załącznika nr 5 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć referencje od Zleceniodawców, potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane z należytą starannością. m) Potwierdzenia wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy ul. Gen. R. Abrahama 10 03-982 Warszawa, pok. 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy ul. Gen. R. Abrahama 10 03-982 Warszawa, pok. 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie
- Wykonywanie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz nieruchomości, a także przeciwdziałanie zagrożeniom, przez koncesjonowanego Wykonawcę
- PEŁNIENIE CZYNNOŚCI OCHRONY MIENIA ZLECENIODAWCY NA TERENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYCHODZIE PRZY ULICY SZPITALNEJ 10
- Usługa polegająca na fizycznej ochronie obiektów i mienia Urzędu Morskiego w Gdyni znajdujących się na terenie Bazy Oznakowania Nawigacyjnego w Gdańsku, ul. Pokładowa 9
- Usługa ochrony obiektów i mienia wraz z dozorem ekspozycji dla Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA PODCZAS IMPREZY WYSTAWIENNICZO-TARGOWEJ ORGANIZOWANEJ PRZEZ KUJAWSKO-POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W MINIKOWIE DNI OTWARTYCH DRZWI ZARZECZEWO 2025
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.