Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Częstochowa: Zakup i dostawa oprogramowania systemowego i użytkowego
Numer ogłoszenia: 125810 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3706100 w. 186, fax 034 3243130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oprogramowania systemowego i użytkowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa oprogramowania systemowego i użytkowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia , nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez wykonawcę do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oferta cenowa stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Aktualny wypis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zawierające informację o osobach upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 5.Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 6. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7.Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o braku zaległości w opłatach składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). 8.Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeżeli dotyczy). 9.Informację o nazwie banku i numerze konta wykonawcy 10.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 11.Na mocy art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty określone w ust.3, ust.6, ust.7, ust.10 każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa osobno. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne 12.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87,poz. 605)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.czestochowa.bip-gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. K. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. K. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Migracja z wersji NOD32 na NOD32 MIX - 156 licencji (zał.1 część I pkt1) Wznowienie 156 licencji na program antywirusowy NOD32 - 3 lata (zał.1 część I pkt2 ) Rozszerzenie licencji NOD32 MIX o kolejne 44 stacje robocze i 2 serwery Novell - 3 lata (zał.1 część I pkt3 ) Zakup subskrypcji definicji dla AntiVirus - AV Definitions, Intrusion Protection - IPS Definitions, Web Filtering, AntiSpam oraz wsparcia technicznego dla urządzenia FortiGate FG-60 od 17.12.2007 na okres 5 lat (zał.1 część I pkt4 ) Centralnie zarządzany firewall zawierający moduł zabezpieczający stacje robocze przed zagrożeniami typu spyware wraz z nośnikiem - polska wersja językowa (zał.1 część I pkt5 ) Centralnie zarządzany firewall zawierający moduł zabezpieczający stacje robocze przed zagrożeniami typu spyware wraz z nośnikiem - polska wersja językowa (zał.1 część I pkt6 ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Windows Svr Standard 2003 R2 PL (zał.1 część II pkt1 ) Windows Svr Enterprise 2003 R2 PL (zał.1 część II pkt2 ) Windows Svr CAL 2003 PL (Device CAL) (zał.1 część II pkt3 ) SQL Svr Standard 2005 IA64 Unlisted (zał.1 część II pkt4 ) SQL CAL 2005 Unlisted (Device CAL) (zał.1 część II pkt5 ) Nośniki CD do Windows Svr Standard 2003 R2 PL (zał.1 część II pkt6 ) Nośnik CD do SQL Svr Standard 2005 IA64 Unlisted (zał.1 część II pkt7 ) Nośnik CD do Windows Svr Enterprise 2003 R2 PL (zał.1 część II pkt8 ) Office Standard 2007 PL (zał.1 część II pkt9 ) Office Professional Plus 2007 PL (zał.1 część II pkt10 ) Nośnik CD do Office Standard 2007 PL (zał.1 część II pkt11 ) Nośnik CD do Office Professional Plus 2007 PL (zał.1 część II pkt12 ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Novell Open Enterprise Server& Priori 1-User Licence (zał.1 część III pkt1 ) Novell Open Enterprise Server 1-User 1-Year Upgrade Protection (46 nowych + 18 zakupionych wcześniej) (zał.1 część III pkt2 ) Licencje dostępowe w pakietach po 10 użytkowników UnixWare v.7.1.4 (zał.1 część III pkt3 ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Windows XP Prof. OEM (zał.1 część IV pkt1 ) Zakup programu pozwalającego tworzyć i obsługiwać archiwa dla systemu Windows XP wraz z nośnikiem - polska wersja językowa (zał.1 część IV pkt2 ) Zakup programu służącego zarówno jako narzędzie do tłumaczenia tekstów, jak i jako słownik języka angielskiego wraz z nośnikiem (zał.1 część IV pkt3 ) Pakiet bezpieczeństwa w specjalnej ofercie adresowanej do jednostek administracji samorządowej zawierający programy (zał.1 część IV pkt4 ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup programu do ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z nośnikiem - polska wersja językowa. Wersja jednostanowiskowa wraz z roczną aktualizacją (zał.1 część V pkt1 ) Zakup programu do ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z nośnikiem - polska wersja językowa. Wersja sieciowa wraz z roczną aktualizacją (zał.1 część V pkt2 ) Zakup programu wspomagającego procedury zamówień publicznych wraz z nośnikiem - polska wersja językowa. Wersja sieciowa wraz z roczną aktualizacją (zał.1 część V pkt3 ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup programu łączącego w sobie inwentaryzację, ewidencję i amortyzację środków trwałych wraz niezbędnymi urządzeniami tj. przenośnym kolektorem danych z czytnikiem kodów kreskowych, drukarką etykiet i materiałami eksploatacyjnymi + nośnik. Polska wersja językowa (zał.1 część VI pkt1 ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- ZAKUP I WDROŻENIE FIREWALLA DO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE Z SUPORTEM NA PIĘĆ LAT
- Świadczenie usług przeglądu i konserwacji systemów i urządzeń wentylacji i klimatyzacji na rzecz Sądu Rejonowego w Częstochowie
- Całodobowa ochrona osób i mienia wraz z obsługą portierni, centrali telefonicznej i centrali p.poż. w Teatrze im. A. Mickiewicza w Częstochowie.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie (4 części)
- "Remonty wolnych lokali miesz. zlok. w bud. miesz., stanowiących zasób kom. gminy zarz. i adm. przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. oraz sporz. świadectw charakt. energ. wyremont. lokali"
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Modernizacja systemu pomiaru zużycia wody wraz z montażem systemu zdalnego odczytu
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej.
- Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem Infomedica dla Szpitala.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





