eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU BIUROWEGO (DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, FAKSÓW) DLA BIURA RZECZNIKA PRAW PACJENTA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Warszawa: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU BIUROWEGO (DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, FAKSÓW) DLA BIURA RZECZNIKA PRAW PACJENTA
Numer ogłoszenia: 125775 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta , Aleja Zjednoczenia 25, 01-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 833 08 86, faks 22 833 08 86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU BIUROWEGO (DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, FAKSÓW) DLA BIURA RZECZNIKA PRAW PACJENTA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych (nieregenerowanych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty, których elementy składowe są fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i nazwą producenta, symbolem produktu, nazwą (typem, modelem) materiału, nazwą lub typem sprzętu, do którego jest przeznaczony, opisem zawartości i terminem przydatności do użytku. Rodzaj urządzeń, którymi dysponuje Zamawiający, rodzaj i orientacyjna ilość materiałów eksploatacyjnych oraz minimalna wydajność podane zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ - wykaz materiałów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne równoważne tj. spełniające parametry określone w SIWZ, jakościowo kompatybilne ze sprzętem, do którego są stosowane, o parametrach takich samych lub wyższych (wydajność, jakość wydruku, pojemność tuszu) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia, zapewniające prawidłową eksploatację i wykorzystywanie wszystkich funkcji urządzenia. Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego odbioru odpadów będących efektem zużycia materiałów eksploatacyjnych w drukarkach, urządzeniach wielofunkcyjnych oraz faksach, nie częściej niż dwa razy w czasie obowiązywania zawartej z Wykonawcą umowy, na swój koszt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie wykonania należycie zrealizowanych (tj. zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Załącznik nr 3 do SIWZ - wykaz wykonanych dostaw oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały zrealizowane należycie (np. referencje, protokoły odbioru).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych raporty z testów potwierdzających, że podana wydajność tonerów jest wynikiem przeprowadzonych testów zgodności z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO 24711 dla wkładów z atramentem (tuszy) wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm lub zaświadczenie wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów potwierdzające spełnianie powyższych norm.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę możliwości odbioru odpadów będących efektem zużycia materiałów eksploatacyjnych w drukarkach, urządzeniach wielofunkcyjnych oraz faksach, Wykonawca złoży oświadczenie zgodne ze wzorem zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. W przypadku podpisania oferty lub załączników do oferty przez osoby, których upoważnienie do reprezentowania firmy nie wynika bezpośrednio z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę, dla uznania ich ważności, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo lub upoważnienie, złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, 01-829 Warszawa, Al. Zjednoczenia 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, 01-829 Warszawa, Al. Zjednoczenia 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.