eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › wykonywanie usług usuwania i holowania pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym Dz.U. 2012, poz. 1137 z późniejszymi zmianami zlecanych przez KPP w Kamieniu Pomorskim i KPP w Szczecinku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Szczecin: wykonywanie usług usuwania i holowania pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym Dz.U. 2012, poz. 1137 z późniejszymi zmianami zlecanych przez KPP w Kamieniu Pomorskim i KPP w Szczecinku
Numer ogłoszenia: 12575 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług usuwania i holowania pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym Dz.U. 2012, poz. 1137 z późniejszymi zmianami zlecanych przez KPP w Kamieniu Pomorskim i KPP w Szczecinku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług usuwania i holowania pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym Dz.U. 2012, poz. 1137 z późniejszymi zmianami zlecanych przez KPP w Kamieniu Pomorskim i KPP w Szczecinku. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części - zakres terytorialny świadczenia usługi dla każdej części zamówienia obejmuje teren administracyjny podległy danej jednostce Policji tj. - nadzór kompetencyjny KPP w Kamieniu Pom.- obszar całego powiatu kamieńskiego, - nadzór kompetencyjny KPP w Szczecinku - obszar całego powiatu szczecineckiego. Wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach nr 6.1 - 6.2 do siwz dla każdej części zamówienia. Określona ilość usług jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Koszt dojazdu do miejsca zdarzenia drogowego musi być wkalkulowany w opłatę za wykonanie jednorazowej usługi holowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone pojazdy od chwili protokolarnego przyjęcia od funkcjonariusza Policji do przekazania pojazdu osobie upoważnionej przez zamawiającego na wskazanym parkingu. Realizacja każdej usługi obejmuje: przyjęcie zlecenia na przysłanie pojazdu holującego; dojazd do wskazanego miejsca w czasie nie dłuższym niż 50 minut od chwili zlecenia; protokolarne przejęcie pojazdu od policjanta, załadunek, dojazd najkrótszą drogą do miejsca wyładunku wskazanego przez Zamawiającego; należyte zabezpieczenie pojazdu przed jego uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu;wyładunek pojazdu, części pojazdu w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika parkingu; protokolarne przekazanie pojazdu osobie upoważnionej przez właściciela parkingu, z którym Zamawiający podpisał umowę na przechowywanie pojazdów.Przedmiotowe usługi realizowane będą w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy drogą telefoniczną potwierdzonych drogą faksową lub e-mailem przez oficera dyżurnego jednostki. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług przez 24 godziny na dobę, każdego dnia obowiązywania wiążącej strony Umowy. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia przed zawarciem umowy aktualnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej wraz z wnioskiem o zawarcie umowy ubezpieczenia, a w przypadku jego braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 70.000zł. Z polisy ubezpieczeniowej lub wniosku jednoznacznie musi wynikać jaka działalność została zgłoszona i objęta ubezpieczeniem. Jeżeli fakt opłacenia składek nie wynika z przedstawionej polisy należy załączyć dokumenty potwierdzające dokonanie wpłat. Wykonawca zobowiązuje się, iż z dniem podpisania umowy i przez cały okres jej obowiązywania będzie posiadał opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zmówienia na kwotę nie mniejsza niż 70.000 zł, W sytuacji, gdy polisa ubezpieczeniowa straci ważność w trakcie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek przedstawić bez wezwania wznowione ubezpieczenie lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wykonawca powinien dysponować sprzętem przewidzianym do realizacji umowy, który spełnia zapisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakres ich niezbędnego wyposażenia i ustawy Prawo o ruchu drogowym. Kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV: 50.11.81.10-9. Pozostałe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia, w tym warunki rozliczania i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiący załączniki nr 7 do siwz odpowiednio dla każdej części zamówienia. Podwykonawcy: W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: KPP w Kamieniu Pomorskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo PKS Gryfice Sp. zo.o., Słudwia, 72-310 Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18699,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19686,15

  • Oferta z najniższą ceną: 19686,15 / Oferta z najwyższą ceną: 22509,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: KPP w Szczecinku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. Auto-Hol Marcin Piorowicz, Winniczna 8d/3, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7195,50

  • Oferta z najniższą ceną: 7195,50 / Oferta z najwyższą ceną: 7195,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.