eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli medycznych i biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-29

Warszawa: Dostawa mebli medycznych i biurowych
Numer ogłoszenia: 125676 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny , ul.Szaserów 128, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, faks 022 681-67-49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli medycznych i biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: meble medyczne pakiet - 1 poz. 1 stolik do instrumentów chirurgicznych 2 szt poz. 2 stelaż jezdny do worków 60 l. 16 szt poz. 3 wieszak do ubrań 8 szt poz. 4 parawan przejezdny 8 szt poz. 5 krzesło stacjonarne 24 szt poz. 6 taboret pneumatyczny 8 szt poz. 7 fotel do pobierania krwi 2 szt poz. 8 łóżko do badań 2 szt poz. 9 kozetka 6 szt poz. 10 wózek anastezjologiczny 2 szt poz. 11 wyposażenie wózka z poz 10-2 szt poz. 12 biurko lekarskie 8 szt poz. 13 szafa jednodrzwiowa 10 zst poz. 14 blat roboczyze zlewozmywakiem i umywalką, 2 baterie łokciowe 8 szt poz. 15 szafka pod zlewozmywak i umywalkę 8 szt poz. 16 szafka podblatowa szufladowa 8 szt poz. 17 szafka podblatowa jednodrzwiowa 8 szt poz. 18 fotel do biurka obrotowy 8 szt meble biurowe pakiet - 2 poz. 1 ławka dla dwóch osób 4 szt poz. 2 ławka dla dwóch osób 6 szt poz. 3 ławka dla dwóch osób 8 szt poz. 4 stolik 2 szt poz. 5 biurko 1 szt poz. 6 kontener przejezdny 1 szt poz. 7 fotel do biurka obrotowy 1 szt poz. 8 szafa 1 szt poz. 9 fotel obrotowy do biurka 3 szt poz. 10 szafka przejezdna szufladowa 3 szt poz. 11 krzesło pacjenta 4 szt poz. 12 szafa kartotekowa metalowa 7 szt poz. 13 szafa kartotekowa metalowa 14 szt poz. 14 szafa ubraniowa 1 szt poz. 15 szafa depozytowa 1 szt poz. 16 blat robocz ze zlewozmywakiem i umywalką 1 szt poz. 17 szafka zlewozmywakowa 1 szt poz. 18 szafka podblatowa 1 szt poz. 19 szafka wisząca 1 szt poz. 20 szafka wisząca 1 szt poz. 21 szafa aktowa 1 szt poz. 22 stół z blatem laminowanym 1 szt poz. 23 krzesło na stelażu metalowym 6 szt poz. 24 lustro w ramie 1 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5, 39.13.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Deklarację lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r.o wyrobach medycznych Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm. dotyczy wózka anastezjologicznego, kozetki lekarskiej, stolika do instrumentów chirurgicznych dotyczy pakietu 1. Meble wykonane z materiałów posiadających wymagane świadectwa dopuszczające do eksploatacji w pomieszczeniach medycznych. Oferent jest zobowiązany do dostarczenia atestów higienicznych dotyczących wyrobów gotowych dotyczy pakietu 1 certyfikat uprawniający do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa konstrukcji nośnej mebla lub kartę charakterystyki produktu dotyczącą złączy korpusudotyczy pakietu 1. materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty prospekty, broszury, dane techniczne itp. w języku polskim lub angielskim

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienie punktu VI.5 stosuje się odpowiednio. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzialenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy należy złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z dokumentów, o których mowa w punkcie VI.3 VI.7 musi być złożony przez każdego z Wykonawców oddzielnie, natomiast dokumenty, o których mowa w punkcie VI.1 mogą zostać złożone wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy - obniżenie jego ceny w umowie, w przypadku rozszerzenia przedmiotu umowy o dodatkowy produkt np. rozszerzenie typoszeregu dodanie go do umowy pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w siwz oraz jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak w umowie. w przypadku wycofania przedmiotu umowy z produkcji zastąpienie go nowym produktem pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w siwz oraz jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak w umowie. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej ukończenie prac w terminie, celem modyfikacji terminu o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wim.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 pokój nr 423 IV piętro budynek nr 32 Oddziału Techniczno-Eksploatacyjnego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny Kancelaria Ogólna ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 I piętro budynek nr 31 Dyrekcji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 08.05.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stolik do instrumentóów chirurgicznych 2 szt. stelaz jezdny - 16 szt, wieszak do ubrań- 8 szt, parawan przejezdny - 8 szt. krzesło -24 szt. taboret - 8 szt., fotel do pobierania krwi - 2 szt., łózko do badań -2 szt.kozetka - 6 szt., wózek anastezjologiczny - 2 szt., biurko - 8 szt., szafa - 10 szt. blat roboczy ze zlewozmywakiem umywalka i bateria - 8 szt., szafki rózne16 szt., fotel obrotowy - 8 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ławka podwójna 18 szt., stolik - 2 szt., biurko 1 szt., kontener - 1 szt., fotel obrotowy - 4 szt . szafa - 1 szt., szafka - 3 szt., krzesło - 10 szt., szafy kartotekowe - 21 szt., szafa - 2 szt., blat roboczy ze zlewozmywakiem - m1 szt., szafki różne - 4 szt., szafa aktowa- 1 szt., stół. 1 szt., lustro - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.