Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-06
Wałcz: Szkolenia: 1 Florystyka i pamiątkarstwo. 2. Pracownik ochrony fizycznej pierwszego stopnia.
Numer ogłoszenia: 125668 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu , ul. Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2585066-69, faks 0-67 2585066-69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pup.walcz.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia: 1 Florystyka i pamiątkarstwo. 2. Pracownik ochrony fizycznej pierwszego stopnia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Florystyka i pamiątkarstwo (kod CPV: 80530000-8) dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałczu, w tym 6 uczestników projektu SZKOLENIE-PRAKTYKA-ZATRUDNIENIE oraz 9 uczestników projektu RÓWNE SZANSE NA RYNKU PRACY, w terminie wskazanym przez zamawiającego w II kwartale 2010 roku. Szkolenie winno trwać 220 godzin. 2. Pracownik ochrony fizycznej pierwszego stopnia (kod CPV: 80510000-2) dla grupy liczącej 10 osób bezrobotnych w terminie wskazanym przez zamawiającego w III kwartale 2010 roku. Szkolenie winno trwać 255 godzin..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 usługi podobne do objętej przedmiotem zamówienia dla grup liczących minimum 10 osób. Za pracę podobną zamawiający uzna przeprowadzenie minimum 3 usług: Zadanie 1. - polegających na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu florystyki lub bukieciarstwa oraz z zakresu pamiątkarstwa; Zadanie 2. - polegających na przeprowadzeniu szkoleń przygotowujących do uzyskania licencji pracownika ochrony fizycznej. W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz usług wg schematu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie części 1, tj. organizacji i przeprowadzenia szkolenia Florystyka i pamiątkarstwo: wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować takimi osobami jak: wykładowca zajęć teoretycznych i instruktor zajęć praktycznych prowadzący część szkolenia związaną z florystyką winien mieć uprawnienia pedagogiczne, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie florysty-bukieciarza i doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 3 szkoleń o tematyce florystyki dla grup 10-osobowych oraz udokumentowane przygotowanie merytoryczne z zakresu florystyki. Wykładowcą zajęć teoretycznych i instruktorem zajęć praktycznych prowadzącym część szkolenia związaną z pamiątkarstwem winna być osoba posiadająca uprawnienia pedagogiczne, ukończoną szkołę lub uczelnię artystyczną albo inne wykształcenie wyższe i udokumentowane zaświadczeniami, dyplomami lub certyfikatami umiejętności z zakresu będącego przedmiotem szkolenia w ramach modułu, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w tym zakresie oraz doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 3 szkoleń dla grup 10-osobowych z zakresu pamiątkarstwa. Wykładowca zajęć z zakresu ABC przedsiębiorczości winien mieć wykształcenie ekonomiczne, posiadać certyfikat uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych i co najmniej 5-letnie doświadczenie w obsłudze finansowej firm. Kadra dydaktyczna to minimum 3 osoby spełniające ww. wymagania, po jednym wykładowcy na każdy moduł. W zakresie części 2, tj. organizacji i przeprowadzenia szkolenia Pracownik ochrony fizycznej pierwszego stopnia: wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować takimi osobami jak: wykładowcami zajęć teoretycznych i instruktorami zajęć praktycznych winny być osoby posiadające uprawnienia pedagogiczne, legitymujące się dyplomem lub świadectwem szkoły lub innej placówki oświatowej, które potwierdzają uzyskanie wykształcenia specjalistycznego uprawniającego do prowadzenia zajęć zgodnie z programem szkolenia wskazanym w rozporządzeniu MSWiA z dnia 7 sierpnia 1998 r. (Dz. U. Nr. 113, poz. 731). W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg schematu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające, iż wykonane usługi zostały wykonane należycie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Program szkolenia, harmonogram szkolenia, kosztorys.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 55
- 2 - Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40
- 3 - Zaangażowanie w pozyskiwanie miejsc pracy dla absolwentów szkolenia - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.walcz.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
ul. Wojska Polskiego 41
78-600 Wałcz
pok. 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu ul. Wojska Polskiego 41 78-600 Wałcz pok. 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: RÓWNE SZANSE NA RYNKU PRACY Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Projekt pn.: SZKOLENIE-PRAKTYKA-ZATRUDNIENIE Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Usługa szkoleniowa.
- Dostawa skanera podatności do 128 adresów IP, wdrożenie bezpiecznej platformy poczty elektronicznej oraz szkolenia dla 80 pracowników na platformie e-lerningowej.
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla 1. RBLog
- Dostawa wyposażenia specjalistycznego na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Usługa - szkolenie serwisowe obsady WTM Gdynia w zakresie serwisowania i legalizacji pneumatycznych tratw ratunkowych RFD/BEAUFORT oraz kamizelek ratunkowych RFD/BEAUFORT.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa merytorycznego prowadzenia procesu inkubacji - Manager Inkubacji
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrzycko
- Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń
- Przeprowadzenie szkolenia "Bezpieczeństwo informacji - ISO 27001 Audytor wiodący" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe perspektywy w transformacji"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.