eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Obsługa i serwis urządzeń w ramach 6 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-24

Kraków: Obsługa i serwis urządzeń w ramach 6 zadań
Numer ogłoszenia: 125634 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6131297, fax 012 6131306.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa i serwis urządzeń w ramach 6 zadań.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 -konserwacja i okresowy przegląd bramy hangarowej torsystem-butzbachw k-6007 Zadanie nr 2 - Konserwacja - dźwigu towarowego małego o udźwigu 160 kg w budynku nr 17-Balice Zadanie nr 3 - konserwacja i serwis klimatyzatorów w budynku administracyjno - sztabowym Nr 1 na terenie kompleksu wojskowego Balice Zadanie nr 4 Konserwacja oraz serwis systemu sygnalizacji pożaru SAP w budynku nr 77, systemu oddymiania i przewietrzania w budynku nr 77 Zadanie nr 5 - Konserwacja oraz serwis suwnicy jednodźwigarowej natorowej o udźwigu 2.500 kg suwnicy jednodźwigarowej podwieszanej o udźwigu 2.500 kg w budynku lotniskowym nr 77 ( Grupa IX, poz. 1 ) w K - 6007 Kraków - Balice Zadanie nr 6 - konserwacja i obsługa Stacji redukcyjno-pomiarowej gazu Q-Nm³/h

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), c) dołączą do oferty wszelkie dokumenty wymienione w pkt. 7.2. specyfikacji. d) spełnią wymogi określone w specyfikacji,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz OFERTA- Załącznik Nr 1, b) kalkulacje - załącznik nr 2 b) dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia poprzez okazanie wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat dwóch zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, jednej usługi , odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie(Np. referencje, pisemne oświadczenie zamawiającego danej inwestycji, protokoły odbioru końcowego danej inwestycji), Załączniki nr 3, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Załącznik nr 4, d) oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006 r. Nr 164 poz. 1163.) - Załącznik nr 5, f) wykaz pracowników wraz z potwierdzeniami posiadanych kwalifikacji zgodnych ze specyfikacjami technicznymi - Załącznik nr 6 g) Zaparafowany wzór umowy przez osobę podpisującą ofertę - Załącznik nr 7 h) wykaz podwykonawców, przy pomocy których wykonawca będzie realizował przedmiot umowy (jeśli ich brak-wpisać nie dotyczy), Załącznik nr 8

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul.Mogilska 85 30-901 Kraków 50.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 12:30, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul.Mogilska 85 30-901 Kraków 50.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 -konserwacja i okresowy przegląd bramy hangarowej torsystem-butzbachw k-6007.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 -konserwacja i okresowy przegląd bramy hangarowej torsystem-butzbach w k-6007 Przedmiotem zamówienia jest dokonanie dwóch przeglądów w ciągu roku - w okresach co 6 miesięcy, a czynności serwisowe powinny obejmować: - sprawdzenie stanu technicznego elementów ruchomych bramy, rolek jezdnych - czyszczenie i smarowanie zawiasów bramy - regulacja rolek jezdnych i napędu elektrycznego według wskazań producenta - kontrola stanu układu elektrycznego - kontrola stanu spawów blatów stalowych w skrzydłach przesuwnych bramy hangarowej - prowadzenie ewidencji serwisowej bramy hangarowej.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Konserwacja - dźwigu towarowego małego o udźwigu 160 kg w budynku nr 17-Balice.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Konserwacja - dźwigu towarowego małego o udźwigu 160 kg w budynku nr 17-Balice Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz prace naprawcze konieczne do utrzymania stałej sprawności użytkowej dźwigu co 30 dni 12 razy w roku . Prace konserwacyjne muszą być wykonywane przez osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne serii E uprawniające do wykonywania prac w zakresie konserwacji i napraw oraz kontrolno pomiarowych na w / w dźwigi. Do wykonania powyższego zamówienia należą: Wciągarka 1. Sprawdzenie stanu liny na całej długości ( sprawdzenie pęknięć pojedynczych drutów ) smarowanie 2. Sprawdzenie mocowania liny na bębnie linowym. 3. Sprawdzenie stanu prowadnika liny. 4. Sprawdzenie działania łączników krańcowych mechanizmu podnoszenia, 5. Sprawdzenie hamulca mechanizmu podnoszenia , szczelina , zużycie okładzin hamulcowych. 6. Sprawdzenie stanu krążków linowych 7. Sprawdzenie kół zębatych mechanizmu jazdy przekładni otwartej smarowanie 8. Sprawdzenie hamulca mechanizmu jazdy wciągarki, szczelina, zużycie okładzin hamulcowych. 9. Sprawdzenie stanu połączeń elektrycznych oraz stanu aparatury elektrycznej. Aparatura elektryczna i łączniki bezpieczeństwa 1. Sprawdzenie stanu aparatury elektrycznej i jej połączeń 2. Sprawdzenie działania aparatury sterowniczej. 3. Sprawdzenie działania wyłączników krańcowych mechanizmu jazdy wciągarki 4. Sprawdzenie urządzeń antykolizyjnych Inne 1. Sprawdzenie stanu odbojów, zderzaków wciągnika 2. Każdorazowy udział w rewizjach dokonywanych przez U.D.T. 4. Wykonywanie pomiarów elektrycznych konserwowanego dźwigu.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - konserwacja i serwis klimatyzatorów w budynku administracyjno - sztabowym Nr 1 na terenie kompleksu wojskowego Balice.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - konserwacja i serwis klimatyzatorów w budynku administracyjno - sztabowym Nr 1 na terenie kompleksu wojskowego Balice Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i serwis klimatyzatorów szt. 7 SANYO typ SAP- FTR228 E-7 w budynku Nr.1 ODN Konserwacja i serwis obejmuje : - przegląd obudowy urządzenia szt.7 - przegląd połączeń elektrycznych szt.7 - sprawdzenie szczelności układu chłodniczego szt.7 - sprawdzenie ciśnienia pracy na ssaniu i tłoczeniu szt.7 - czyszczenie filtrów powietrza w jednostkach ściennych,podsufitowych, kasetonowych oraz wymiana filtrów w urządzeniach kanałowych szt.9 - czyszczenie skraplacza szt.7 - czyszczenie parownika szt.7 - ewentualne uzupełnienie czynnika chłodzącego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.30.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Konserwacja oraz serwis systemu sygnalizacji pożaru SAP w budynku nr 77, systemu oddymiania i przewietrzania w budynku nr 77.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ogólny wizualny przegląd ewentualnych uszkodzeń mechanicznych - Przegląd pamięci zdarzeń i analiza ewentualnych uszkodzeń , awarii usunięcie przyczyn ( jeżeli przyczyna nie jest uszkodzeniem mechanicznym bądź wynikającym z nieprawidłowego użytkowania ) - Przegląd alarmów P. poż. i ustalenie przyczyn alarmu , szczegółowy przegląd urządzeń powodujących ewentualne fałszywe alarmy. - Sprawdzenie poziomu zabrudzenia czujek - Zadymienie systemu w celu sprawdzenia poprawności działania całego systemu oddymiania - Sprawdzenie komunikacji do oficera dyżurnego i działania pulpitu - Sprawdzenie działania sygnalizatora wyniesionego do straży pożarnej - Sprawdzenie poprawności działania modułów EKS które wysterowują urządzenia dodatkowe takie jak : wyłączenie klimatyzatorów ,otwarcie klap P.poż. - Sprawdzenie poprawności działania adapterów linii bocznych i urządzeń z nich wysterowanych :czujki liniowe, czujki UV ,czujki pod podłogowe - Sprawdzenie stanu akumulatorów. - Wymiana materiałów zużywających się takich jak papier do drukarki - Przegląd central oddymiania , sprawdzenie działania i wysterowania - Inne prace konieczne do utrzymania stałej sprawności użytkowej sygnalizacji pożaru SAP oraz systemu oddymiania i przewietrzania.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.21.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Konserwacja oraz serwis suwnicy jednodźwigarowej natorowej o udźwigu 2.500 kg suwnicy jednodźwigarowej podwieszanej o udźwigu 2.500 kg w budynku lotniskowym nr 77 ( Grupa IX, poz. 1 ) w K - 6007 Kraków - Balice.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie oraz prace naprawcze konieczne do utrzymania stałej sprawności użytkowej suwnic 12 razy w roku 1 raz w miesiącu przez specjalistyczne firmy oraz osoby posiadające aktualne świadectwa kwalifikacyjne serii E uprawniające do wykonywania prac w zakresie konserwacji i napraw oraz kontrolno pomiarowym na w / w suwnice. Do wykonania powyższego zamówienia należą: Wciągarka 1. Sprawdzenie stanu liny na całej długości ( sprawdzenie pęknięć pojedynczych drutów ) smarowanie 2. Sprawdzenie mocowania liny na bębnie linowym. 3. Sprawdzenie stanu prowadnika liny. 4. Sprawdzenie działania łączników krańcowych mechanizmu podnoszenia, 5. Sprawdzenie hamulca mechanizmu podnoszenia , szczelina , zużycie okładzin hamulcowych. 6. Sprawdzenie stanu krążków linowych 7. Sprawdzenie stanu kół jezdnych ( zużycie obrzeży i powierzchni tocznej ) 8. Sprawdzenie kół zębatych mechanizmu jazdy przekładni otwartej smarowanie 9. Sprawdzenie hamulca mechanizmu jazdy wciągarki, szczelina, zużycie okładzin hamulcowych. 10.Sprawdzenie stanu połączeń elektrycznych oraz stanu aparatury elektrycznej. 11. Sprawdzenie zblocza hakowego , stan haka, stan krążków linowych , smarowanie. Czołownica strona zasilania suwnicy 1. Sprawdzenie stanu kół jezdnych, zużycie obrzeży i powierzchni tocznej. 2. Sprawdzenie stanu przekładni otwartej, zębnik, koło zębate , smarowanie. 3. Sprawdzenie hamulca, szczelina powietrzna , zużycie okładzin hamulcowych 4. Sprawdzenie stanu połączeń śrubowych z dźwigarem Czołownica strona przeciwna zasilania suwnicy. 1. Sprawdzenie stanu kół jezdnych , zużycie obrzeży i powierzchni tocznej. 2. Sprawdzenie stanu przekładni otwartej , zębnik, koło zębate , smarowanie. 3. Sprawdzenie hamulca , szczelina powietrzna, zużycie okładzin hamulcowych 4. Sprawdzenie stanu połączeń śrubowych z dźwigarem Aparatura elektryczna i łączniki bezpieczeństwa 1. Sprawdzenie stanu aparatury elektrycznej i jej połączeń 2. Sprawdzenie działania aparatury sterowniczej , kaseta. 3. Sprawdzenie działania wyłączników krańcowych mechanizmu jazdy wciągarki 4. Sprawdzenie działania wyłączników krańcowych mechanizmu jazdy suwnicy 5. Sprawdzenie urządzeń antykolizyjnych Inne 1. Sprawdzenie stanu odbojów, zderzaków wciągnika 2. Sprawdzenie stanu odbojów zderzaków suwnicy 3. Każdorazowy udział w rewizjach dokonywanych przez U.D.T. 4. Wykonywanie pomiarów elektrycznych konserwowanych suwnic.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - konserwacja i obsługa Stacji redukcyjno-pomiarowej gazu Q-Nm³/h.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprawdzenie działania podstawowego i rezerwowego ciągu redukcyjnego; sprawdzenie działania wydmuchowych zaworów bezpieczeństwa; sprawdzenie działania aparatury kontrolno-pomiarowej i rejestrującej; zdejmowanie i zakładanie nowych taśm w aparacie rejestrującym; odnotowywanie w książce ruchu wielkości parametrów pracy stacji; usuwanie powstałych awarii oraz okresowe przeglądy urządzeń redukcyjno-zabezpieczających stacji;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.30.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.