eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KruszynaDowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2007/2008 w Gminie Kruszyna



Ogłoszenie z dnia 2007-07-24

Kruszyna: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2007/2008 w Gminie Kruszyna
Numer ogłoszenia: 125633 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświatyw Kruszynie, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna, woj. śląskie, tel. 034 3202003 w. 33, fax 034 3202003 w. 32.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2007/2008 w Gminie Kruszyna.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci do Szkoły Podstawowej w Kruszynie, Gimnazjum w Kruszynie, Gimnazjum w Widzowie oraz do przedszkola w Kruszynie. Dowóz odbywał się będzie na trasach: Zadanie 1 - dowóz 8 dzieci z Łęgu do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Kruszynie oraz 5 dzieci z Łęgu i Wikłowa do Przedszkola w Kruszynie. Zadanie 2 -dowóz 45 uczniów do gimnazjum w Widzowie z Pieniek Szczepockich, Teklinowa, Lgoty Małej -dowóz 45 uczniów do Gimnazjum w Kruszynie z miejscowości Jacków i Baby. Każde zadanie wymaga od wykonawcy zagwarantowania samochodów sprawnych technicznie, dostosowanych ilością miejsc pasażerskich siedzących do liczby dzieci do przewiezienia na danej trasie, oraz zabezpieczenia właściwej opieki w czasie dowozu dzieci do i ze szkół. Pozostałe szczegóły realizacji zamówienia zawiera siwz.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.30.00 - Usługi transportowe dla ograniczonej grupy klientów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), - w ostatnich trzech latach posiadać obrót w wysokości 20 000,00 zł rocznie, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres, - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 15 000,00 zł. - w okresie 3 lat od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, Wykonawca ukończył, jako Główny Wykonawca, co najmniej jedno zamówienie w zakresie przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, wartość zamówienia - co najmniej 20 000,00 zł za przewozy dzieci i młodzieży rocznie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać niniejszy warunek; - wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności; - Wykonawca winien posiadać certyfikaty kompetencji zawodowych w transporcie drogowym osób; - kierowcy muszą posiadać aktualne uprawnienia, - Wykonawca musi posiadać następujacy sprzęt: minibus z ilością miejsc siedzących minimum 15 (min 1 szt) dotyczy zadania pierwszego, autobus z ilością miejsc siedzących minimum 45 (min. 1 szt.) dotyczy zadania drugiego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności uprawnienia do przewozów pasażerskich wymaganych ustawą o transporcie drogowym), 4) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5) wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć załącznik nr 3, określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 6) wykonawca przedkłada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 15 000,00 zł. 7) wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz) niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia Sprzętu jakim dysponuje wykonawca, 8) wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej siwz oraz uprawnienia i kwalifikacje, potwierdzające stawiane warunki. Przedłożone przez oferenta wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel posiada wymagane i odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, 9) wykaz zrealizowanych zamówień sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej siwz.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszyna.com

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kruszyna ul. Kmicica 5 42-282 Kruszyna Pokój nr 9 - siedziba Gminnego Zespołu Oświaty.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 9.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dowóz dzieci z Łęgu do Gimnazjum i Szkoły podstawowej w Kruszynie oraz z Łęgu i Wikłowa do Przedszkola w Kruszynie..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W SIWZ W CZĘŚCI OGÓLNEJ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dowóz uczniów do gimnazjum w Widzowie z Pieniek Szczepockich, Teklinowa, Lgoty Małej i do Gimnazjum w Kruszynie z miejscowości Jacków i Baby..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz w części ogólnej..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.