eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa wschodniej części Rynku Miejskiego - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Białystok: Przebudowa wschodniej części Rynku Miejskiego - etap II
Numer ogłoszenia: 125531 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Białegostoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, fax 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wschodniej części Rynku Miejskiego - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Wykonanie nawierzchni chodników i jezdni z kostki i płyt kamiennych ulicy Rynek Kościuszki na odcinku od ul. Zamenhofa do ul. Sienkiewicza wraz z oświetleniem ulicznym, b) Wykonanie nawierzchni chodników i jezdni z kostki i płyt kamiennych ul. Zamenhofa na odcinku od ul. Rynek Kościuszki do ul. Białówny c) Wykonanie nawierzchni z kostki i płyt kamiennych wraz z oświetleniem i elementami małej architektury wschodniej części Rynku Miejskiego ograniczonego ulicami Sienkiewicza-Rynek Kościuszki-Ratusz Miejski-budynek banku, d) przeniesienie fontanny z obecnej lokalizacji w pobliże ulicy Sienkiewicza e) przeniesienie pomnika Marszałka J.Piłsudskiego spod budynku banku na plac przed Archiwum Państwowym wraz z wykonaniem pasażu przy pomniku i oświetlenia, f) wykonanie chodnika z płyt i kostki kamiennej przy ul. Mickiewicza po stronie Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku ok. na odcinku ok. 400mb g) przeniesienie kamery rozdzielni monitoringu oraz budowa kanalizacji teletechnicznej h) wykonanie przyłączy wodociągowych, sanitarnych i deszczowych. 2. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Wskazane w dokumentacji projektowej znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń mają na celu wskazanie parametrów jakościowych zastosowanych materiałów lub urządzeń W takim przypadku Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, pod warunkiem ,że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy . 1. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane prace. 2. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym postępowaniem przetargowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 50 000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: o zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 2 zamówienia na roboty w zakresie budowy nawierzchni z kostki kamiennej lub płyt kamiennych oraz wartości zamówienia min 1 100 000 PLN brutto każde, potwierdzone dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie; o dysponują osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (branże: drogowa, elektryczna,sanitarna,telekomunikacyjna), oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - pozwalającej na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonywana będzie w przedziałach miesięcznych, w terminie 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury zamawiającemu, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1000000 PLN; - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy na kwotę min. 200 000 zł potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 2); - zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości nie mniejszej niż 1000000 PLN) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy na kwotę min. 200 000 zł potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważny na dzień składania ofert; - wykaz zamówień (minimum 2) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, na roboty w zakresie budowy nawierzchni z kostki kamiennej lub płyt kamiennych oraz wartości zamówienia min 1 100 000 PLN brutto każde, zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji wraz z dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością -( zgodnie z tabelą załącznik nr 3), - wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4) wraz z udokumentowaniem ich uprawnień niezbędnych do prowadzenia prac, będących przedmiotem zamówienia (branże: drogowa, elektryczna, sanitarna,telekomunikacyjna) oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz zakres wykonywanych przez nich czynności, - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p. 4 - 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p. 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt. 3 SIWZ lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI W BIAŁYMSTOKU, DEPARTAMENT INWESTYCJI, UL. WARSZAWSKA 21 POK. 309.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 09:45, miejsce: URZĄD MIEJSKI W BIAŁYMSTOKU, DEPARTAMENT INWESTYCJI, UL. WARSZAWSKA 21 POK. 300.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.