Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Inowrocław: Wymiana stolarki okiennej na PCV w mieszkaniach komunalnych oraz lokalach użytkowych wraz z parapetami wewnętrznymi.
Numer ogłoszenia: 125507 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, fax 051 3564305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej na PCV w mieszkaniach komunalnych oraz lokalach użytkowych wraz z parapetami wewnętrznymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie: demontaż istniejącej stolarki wraz z wywozem i utylizacją, demontaż parapetów wewnętrznych, montaż stolarki okiennej, montaż parapetów wewnętrznych, obróbka murarska ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, malowanie ościeży wewnętrznych. Zamówienie zostało podzielone na dziewięć zadań z możliwością składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 2. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zł. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Kosztorysu ofertowego, który musi być integralną częścią złożonej oferty. Wykonawca może przyjąć dowolną formę i podstawę wyceny robót. 5. Kserokopię atestu na okna, certyfikat (jeśli posiada) oraz atest na profile okienne. 6. Wypełnione następujące załączniki: a) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz), b) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, pok. nr 2 do kon. Krystyna Glonek, tel. / faks 052 35 64 304..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, sekretariat 1 piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. I. - wymiana 75 szt. okien w budynku przy ulicy Armii Krajowej 1,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. I. - wymiana 75 szt. okien w budynku przy ulicy Armii Krajowej 1,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. II. - wymiana 62 szt. okien w budynku przy ulicy Armii Krajowej 12,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. II. - wymiana 62 szt. okien w budynku przy ulicy Armii Krajowej 12,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. III. - wymiana 40 szt. okien w budynku przy ulicy Armii Krajowej 16,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. III. - wymiana 40 szt. okien w budynku przy ulicy Armii Krajowej 16,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. IV. - wymiana 26 szt. okien w budynku przy ulicy Cegielnej 20,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. IV. - wymiana 26 szt. okien w budynku przy ulicy Cegielnej 20,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. V. - wymian 30 szt. okien w budynku przy ulicy Daszyńskiego 24,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. V. - wymian 30 szt. okien w budynku przy ulicy Daszyńskiego 24,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad. VI. - wymiana 109 szt. okien w budynku przy ulicy Mieszka I- 2,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. VI. - wymiana 109 szt. okien w budynku przy ulicy Mieszka I- 2,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad. VII. - wymiana 81 szt. okien w budynku przy ulicy Łokietka 37,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. VII. - wymiana 81 szt. okien w budynku przy ulicy Łokietka 37,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad. VIII. - wymiana 29 szt. okien w budynku przy ulicy Sikorskiego 17,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. VIII. - wymiana 29 szt. okien w budynku przy ulicy Sikorskiego 17,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zad. IX. - wymiana 25 szt. okien w budynku przy ulicy Wawrzyniaka 10-12..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. IX. - wymiana 25 szt. okien w budynku przy ulicy Wawrzyniaka 10-12..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Usługa benchmarkingu procedur medycznych i kosztów leczenia połączona z optymalizacją pracy Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- UruchomienieinstalacjifotowoltaicznejwSanatoriumUzdrowiskowym"PrzyTężni" im. drJózefa KrzymińskiegowInowrocławiu s.p.z.o.z.,zgodniezwarunkamiprzyłączenia ENEA Operator Sp. z o.o. z dnia 14.03.2025 r."
- Usługa wynajęcia koparki gąsienicowej typu LONG wraz z operatorem.
- Doposażenie placów zabaw na terenie Gminy Inowrocław
- Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 108/13 w m. Słońsko wraz z oświetleniem
- Modernizacja instalacji technologicznych przepompowni wód solankowych dla Tężni Solankowej w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zaniemyślu, ul. Średzka 16, 63-020 Zaniemyśl"
- Utworzenie mieszkania wspomaganego w Gminie Świebodzice
- Remont klatek schodowych w wybranych budynkach komunalnych zarządzanych przez MPGL w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Remont siedziby Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Grabiszyńskiej 257 we Wrocławiu
- WYMIANA OKIEN W CZĘŚCI GOSPODARCZEJ INTERNATU TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM.PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO
- Dostosowanie budynku OPS do potrzeb osób niepełnosprawnych - montaż windy osobowej w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawoi z obsługą osób niepełnosprawnych
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.