Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-17
Dębica: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu ewidencyjnego: I część Czarna i Jawornik Stary gm. Czarna, powiat dębicki, województwo podkarpackie
i/lub
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu ewidencyjnego: II część Grabiny gm. Czarna, powiat dębicki, województwo podkarpackie.
Numer ogłoszenia: 125475 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Parkowa 28, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803100, faks 014 6803136.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdebicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu ewidencyjnego: I część Czarna i Jawornik Stary gm. Czarna, powiat dębicki, województwo podkarpackie i/lub Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu ewidencyjnego: II część Grabiny gm. Czarna, powiat dębicki, województwo podkarpackie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Czarna i Jawornik Stary gm. Czarna, powiat dębicki, województwo podkarpackie i/lub CZĘŚĆ II - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Grabiny gm. Czarna, powiat dębicki, województwo podkarpacki Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.41.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). W przypadku złożenia oferty na dwie części zamówienia należy wnieść wadium w wysokości 2 x 5 000 zł = 10 000 zł (oddzielnie dla każdej części).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą się doświadczeniem (min. 1 wykonana równoważna praca) w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków, wykonanych w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzone referencjami stwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Oferenta do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia o których mowa w art. 43 ust. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2000r. Nr 100, poz. 1086 z późn. zm. oraz co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia o których mowa w art. 43 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2000r. Nr 100, poz. 1086 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Oferenta do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Oferenta do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdebicki.pl/BIP/przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Dębicy, ul. Parkowa 28, pok. nr 235.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Dębicy, ul. Parkowa 28, 39-200 Dębica, pokój nr 20 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu ewidencyjnego: I część Czarna i Jawornik Stary gm. Czarna, powiat dębicki, województwo podkarpackie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu ewidencyjnego: I część Czarna i Jawornik Stary gm. Czarna, powiat dębicki, województwo podkarpackie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu ewidencyjnego: II część Grabiny gm. Czarna, powiat dębicki, województwo podkarpackie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu ewidencyjnego: II część Grabiny gm. Czarna, powiat dębicki, województwo podkarpackie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Rozbudowa i przebudowa budynku remizy straży pożarnej o część garażową, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Braciejowa.
- Zakup quadów z przyczepką w ramach zadania: Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku Urzędu Miejskiego w Dębicy
- FABR. NOWA ZAG. CEN. MONIT. Z KARDIOMONIT. W P.II, WRAZ Z INSTAL., URUCH. I SZKOL. PERS. MED. - W RAMACH DOT. CEL. NA FIN. REAL. INWEST. PN. "MODER. I DOPOSAŻENIE SOR ORAZ PRAC. DIAG. W ZOZ W D-CY"
- Dostawa wyposażenia przeznaczonego do celów Obrony Cywilnej
- Dostawa specjalistycznego oprogramowania do projektowania, bieżącej optymalizacji i koordynacji rozkładów jazdy dębickiej komunikacji miejskiej
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowo- przetargowej modernizacji przestrzeni publicznej wokół stawu na terenie Cmentarza Powstańców Warszawy wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Wykonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie nadania nowych identyfikatorów działkom ewidencyjnym, budynkom i lokalom
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy ul. Roosevelta wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną od ul. Towarowej do terenów PKP w Piotrkowie Trybunalskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Kańczuga"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn: ,,Budowa ścieżki rowerowej w ramach Wiślane Trasy Rowerowe. Etap III i IV".
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP Nr 2206W Krawcowizna - Kąty Wielgi, gm. Strachówka"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.