Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-15
Zabrze: WYKONANIE w 2010r. USŁUG GEODEZYJNYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ ZABRZE
Numer ogłoszenia: 12546 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, faks (032) 3733427, 2710818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE w 2010r. USŁUG GEODEZYJNYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ ZABRZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2010r. usług geodezyjnych na terenie Gminy Miejskiej Zabrze. Zamówienie będzie obejmowało następujące rodzaje prac geodezyjnych: 1. Opracowanie wstępnego projektu podziału. 2. Podział na gruncie ze stabilizacją znakami granicznymi i opracowaniem projektu podziału. 3. Rozgraniczenie nieruchomości. 4. Wznowienie znaków granicznych działki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków : 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o artykuł 24 ust 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 Pzp ; B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ,potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi dokumenty lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i wiedzy oraz doświadczenia: A)wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług geodezyjnych zaliczających się do usług wymienionych w Formularzu cenowym o łącznej wartości 350 000 PLN (brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty , potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; B)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia, jeśli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów i przedkłada wykaz dotyczący tych podmiotów w zakresie określonym w pkt A; C) wykaz osób ,jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności, przy czym Zamawiający wymaga, aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczyło min. 5 geodetów uprawnionych, w tym: - min. 4 geodetów z uprawnieniami w zakresie 2 ( tj. rozgraniczanie i podziały nieruchomości ( gruntów ) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych ), - min. 1 geodeta z uprawnieniami w zakresie 1 ( tj. geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne ): D) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeśli w wykazie o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; E) dokumenty , stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia takie jak: - uprawnienia w zakresie 1 tj. do wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, - uprawnienia w zakresie 2 tj. do rozgraniczania i podziałów nieruchomości ( gruntów ) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi dokumenty lub przedstawi pisemne oświadczenie innych podmiotów, w sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów: A) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN ; B) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy zasobów do dyspozycji, w sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów ; C) gdy Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się dodatkowo przedłożenia informacji o której mowa w § 1 ust 1 pkt 9 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r.( Dz. U. Nr 226 poz. 1817) w odniesieniu do tych podmiotów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zabrzu
wydział Geodezji
ul.Powstańców Śl.5-7 , 41-800 Zabrze , pok.50.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych ul.Wolności 286 pok.305,41-800 Zabrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa artykułów higienicznych
- Dostawa nici chirurgicznych oraz klipsów dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/17 TP/2025
- 21/TP/I/25 DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zabrzański Budżet Obywatelski 2024 (X edycja - wniosek P0021) - Rozwój całego Zaborza (Etap I)(...)
- Dostawa produktów leczniczych stosowanych w programach lekowych
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy ul. Panienki w Kozach
- Wykonanie baz danych GESUT, BDOT500 dla jednostek ewidencyjnych powiatu mławskiego Dzierzgowo, Lipowiec Kościelny, Radzanów, Stupsk oraz Szreńsk w oprogramowaniu EWMAPA
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej budowy ronda u zbiegu ulic: Rakowskiej i Miast Partnerskich wraz z rozbudową ul. Rakowskiej w Piotrkowie Trybunalskim.
- "Opracowanie dokumentacji niezbędnej do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków dla działki oznaczonej numerem 2.745/7 położonej w obrębie Grabki Duże gm. Szydłów"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej odwodniania terenu ronda Polskiej Organizacji Skautowej wraz z zagospodarowaniem suchego polderu zalewowego
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej do zasiedzenia dróg gminnych
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.