eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazySukcesywna dostawa owoców i warzyw IV



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Głuchołazy: Sukcesywna dostawa owoców i warzyw IV
Numer ogłoszenia: 125454 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4080159, fax 077 4393861.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia-glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa owoców i warzyw IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw do SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach w okresie od podpisania umowy do 30.09.2008 r. Przedmiot zamówienia podzielony został na 18 części ( pakiety ). Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1. do 1.18., które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.00 - 01.12.13.00 01.12.12.70 - 01.12.12.70 01.12.12.00 - 01.12.12.00 01.12.10.00 - 01.12.10.00 01.12.11.20 - 01.12.11.20 01.12.13.20 - 01.12.13.20 01.11.21.00 - 01.11.21.00 01.12.13.40 - 01.12.13.40 01.12.14.10 - 01.12.14.10 01.12.14.20 - 01.12.14.20 01.13.13.13 - 01.13.13.13 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewidziano wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena tych warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców gospodarstw rolnych - przedstawić powinni dokument ze stosownego urzędu stwierdzający fakt prowadzenia przez nich deklarowanej działalności. Wystawiony być on musi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2; c) Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach w stosunku do właściwego organu podatkowego- załącznik nr 3; d)Oświadczenie o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w stosunku do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia-glucholazy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48 - 340 Głuchołazy- pokój nr 21 Zamówienia Publiczne.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 11:45, miejsce: MSWiA w Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48 - 340 Głuchołazy- SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompletna oferta winna zawierać: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1; b) Arkusze asortymentowo-cenowe - załączniki: z zakresu od nr 1.1. do nr 1.18.; c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2; d) Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach w stosunku do właściwego urzędu skarbowego - załącznik nr 3; e) Oświadczenie o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w stosunku do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 4; f) Oświadczenie o akceptacji treści umowy - załącznik nr 5; g) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców - gospodarstw rolnych - przedstawić powinni dokument ze stosownego urzędu stwierdzający fakt prowadzenia przez nich deklarowanej działalności. Wystawiony być on musi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h)Pełnomocnictwa dla osób nie będących właścicielami firmy lub członkami zarządu - w przypadku upoważnienia ich do złożenia oraz podpisania oferty przetargowej. i) Umowę spółki cywilnej - w przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Botwina pęczek- min 200g.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Botwina pęczek- min 200g,pęcz. 150.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ogórki spod osłon długie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogórki spod osłon długie, kg 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.70-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ogórki spod osłon krótkie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogórki spod osłon krótkie,kg 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.70-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pomidory spod osłon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomidory spod osłon, kg 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rzodkiewka czerwona okrągła- waga główek rzodkiewek z 1 pęcz. -min. 100 g.ilość główek w pęczku 13-15..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzodkiewka czerwona okrągła- waga główek rzodkiewek z 1 pęcz. -min. 100 g.ilość główek w pęczku 13-15., pęcz. 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rzodkiewka biała podłużna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzodkiewka biała podłużna, kg 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kalarepa- waga 1 szt. min 200g..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalarepa- waga 1 szt. min 200g.,szt. 80.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sałata zielona karbowana- waga 1 szt. min 200g.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sałata zielona karbowana- waga 1 szt. min 200g,szt. 300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sałata zielona masłowa- waga 1 szt. min 200g.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sałata zielona masłowa- waga 1 szt. min 200g,szt.350.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ziemniaki młode polskie o średnicy min 5cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki młode polskie o średnicy min 5cm,kg 350.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Szpinak świeży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szpinak świeży,kg 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.40-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kapusta biała - waga 1 szt min 800g.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta biała - waga 1 szt min 800g,szt. 80.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.14.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kapusta włoska - waga 1 szt min 800g.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta włoska - waga 1 szt min 800g,szt. 80.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.14.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kalafior- waga kwiatu min 500g 01.12.14.20-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalafior- waga kwiatu min 500g,szt.100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.14.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Marchew- waga 1 pęcz. Części jadalnej/korzeń/-min 300g.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew- waga 1 pęcz. Części jadalnej/korzeń/-min 300g,pęcz. 640.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Ogórki gruntowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogórki gruntowe,kg 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.70-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Truskawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Truskawki,kg 150.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.13-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Rabarbar.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rabarbar, kg 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.13.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.