Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Elbląg: Dostawa cyfrowego systemu konferencyjnego
Numer ogłoszenia: 125405 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, fax 055 2353555, 2393334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cyfrowego systemu konferencyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa cyfrowego systemu konferencyjnego przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Sprzęt nagłaśniający Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz instalacja cyfrowego systemu konferencyjnego w Sali obrad Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Łączności 1. SZCZEGÓŁOWY OPIS CYFROWEGO SYSTEMU KONFERENCYJNEGO Specyfikacja elementów systemu: 1. Moduł stołowy - pulpit uczestnika z wbudowanym głośnikiem panelowym, wyposażony w funkcję do głosowań elektronicznych, posiadający czytnik kart identyfikacyjnych oraz graficzny panel LCD z podświetleniem umożliwiającym wyświetlanie wyników głosowań w języku polskim, wyposażony w dwa gniazda słuchawkowe, odporny na zakłócenia generowane przez telefony komórkowe - 30 szt. 2. Moduł stołowy - pulpit przewodniczącego posiadający wszystkie funkcje jak pulpit uczestnika i dodatkowo funkcję upominania i odbierania głosu podczas dyskusji - 1 szt. 3. Mikrofon - elastyczny o długości ok.400 mm do pulpitów uczestników i pulpitu przewodniczącego - 31 szt. 4. Jednostka centralna - parametry: a) pobór mocy nie większy jak 200 W b) interfejs RS-232 c) audio wejścia: - cinch nominal 24 dBV - cinch maximum +0 dBV d) audio wyjścia: - XLR nominal output 12 dBV - XLR maximum output +12 dBV - Cinch nominal output 24 dBV - Cinch maximum output +0 dBV e) możliwość zamontowania w rack 19 cali f) kontrola do 200 pulpitów g) wyjście optyczne do połączenia zewnętrznych urządzeń systemowych h) możliwość wyboru trybu pracy mikrofonów - pulpitów i) możliwość wyboru trybu pracy aktywnych mikrofonów - pulpitów j) trzy wyjścia DIN magistrali systemowej k) wbudowany układ eliminowania sprzężeń akustycznych l) wyświetlacz LCD, który umożliwia programowanie jednostki centralnej m) możliwość samodzielnego obsługiwania podstawowego trybu konferencji n) możliwość dystrybuowania do 30 kanałów tłumaczeń - 1 szt. 5. Płyta komunikacyjna - umożliwiająca podłączenie tablicy wyników wyświetlanie informacji o głosowaniu - 1 szt. 6. Tablice wyników: - 1 tablica frontowa posiadająca dodatkowo wyświetlacz czasu - Rys. Nr 1 zawarty w ZAŁĄCZNIKU Nr 4 do SIWZ i - 2 boczne - Rys. Nr 2 zawarty w ZAŁĄCZNIKU Nr 4 do SIWZ. Wielkość wyświetlanych cyfr na tablicy czołowej 100 mm, na tablicach bocznych 75 mm. Kolor wyświetlanych cyfr czerwony. Płyta czołowa tablicy wykonana z poliwęglanu lub pleksy, malowana od wewnątrz na kolor piaskowy, kolor liter brązowy. Ramka tablicy wykonana z tworzywa sztucznego lub aluminium. Tablice do zawieszenia na wysokości ok. 200 cm. Tablice boczne nie mogą być szersze niż 92 cm. łącznie tablic wyników - 3 szt. 7. Kabel systemowy do przesyłu danych - 100 mb 8. Wtyki do wykonania podłączeń pulpitów stołowych - 10 kpl. 9. Karty identyfikacyjne chipowe - 100 szt. 10. Koder kart identyfikacyjnych - 1 szt. 11. Przedłużacz systemowy z wtykami 10 mb - 1 szt. 12. Przedłużacz systemowy z wtykami 15 mb - 2 szt. 13. Komputer zarządzający - 1 szt. 14. Zestaw transkrypcyjny - 1 szt. 15. System nagrywania konferencji na kartach pamięci SD - 1 szt. 16. Audio Expander do podłączenia z istniejącym nagłośnieniem ogólnym sali - 1 szt. 17. Hybryda telefoniczna służąca do przekazywania sygnału z posiedzeń do wewnętrznej sieci telefonicznej - 1 szt. 18. Waliza dziennikarska służąca do podłączenia i rejestracji sygnału audio różnych urządzeń dziennikarskich - 1 szt. 19. Oprogramowanie systemu, w tym: - oprogramowanie startowe - oprogramowanie instalacyjne - baza danych uczestników - koder kart identyfikacyjnych - rejestrator obecności - 1 kpl. 20. System musi zapewnić obsługę mówców i słuchaczy bez ingerencji operatora. 21. System konferencyjny ma być zainstalowany jako przenośny. 22. Rozmieszczenie elementów systemu przedstawia Rys. Nr 3 zawarty w ZAŁĄCZNIKU Nr 4 do SIWZ 2. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji. 3. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i instalację następujących elementów systemu: 1. Moduł stołowy - pulpit uczestnika - 30 szt. 2. Moduł stołowy - pulpit przewodniczącego - 1 szt. 3. Mikrofon - 31 szt. 4. Jednostka centralna - 1 szt. 5. Płyta komunikacyjna - 1 szt. 6. Tablice wyników - 3 szt. 7. Kabel systemowy do przesyłu danych - 100 mb 8. Wtyki do wykonania podłączeń pulpitów stołowych - 10 kpl. 9. Karty identyfikacyjne chipowe - 100 szt. 10. Koder kart identyfikacyjnych - 1 szt. 11. Przedłużacz systemowy z wtykami 10 mb - 1 szt. 12. Przedłużacz systemowy z wtykami 15 mb - 2 szt. 13. Komputer zarządzający - 1 szt. 14. Zestaw transkrypcyjny - 1 szt. 15. System nagrywania konferencji na kartach pamięci SD - 1 szt. 16. Audio Expander do podłączenia z istniejącym nagłośnieniem ogólnym sali - 1 szt. 17. Hybryda telefoniczna - 1 szt. 18. Waliza dziennikarska - 1 szt. 19. Oprogramowanie systemu - 1 kpl. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w Sekcji III.2) pkt 2), Sekcji III.2) pkt 3) i Sekcji III.2) pkt 4) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy powierzą wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) W wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Opłata za przekazanie SIWZ + koszt jej powielenia. 2. Termin wykonania zamówienia : 25 dni (od daty udzielenia zamówienia)
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Przedszkola nr 21 przy ul. Wiejskiej 6 w Elblągu w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności (...)
- ŚWIADCZENIE USŁUGI DOZORU I OCHRONY TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWEGO Z OBSŁUGĄ PORTIERNI WRAZ Z OBSŁUGĄ PARKINGU NIESTERZEŻONEGO DLA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH NA TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWYM
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





