Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Lublin: Remont sprzętu do zimowego utrzymania Dróg w GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim. Część nr 4
Numer ogłoszenia: 125331 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sprzętu do zimowego utrzymania Dróg w GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim. Część nr 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sprzętu do zimowego utrzymania Dróg w GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim. Część nr 4 Część 4a posypywarko-solarki - 2szt. Część 4b-pług odśnieżny - 1szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca musi udowodnić, ze w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to wokresie swojej działalności zrealizował (zakończył) przynajmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do załącznika powinny być dołaczone dokumenty potwierdzające,że zamówienia te zostały wykonane nalezycie-referencje.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Informację o doświadczeniu wykonanych zamówieniach Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 2 Doświadczenie Wykonawcy z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót.Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie np. referencje
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA O/Lublin Rejon Międzyrzec Podlaski 21-560 Międzyrzec Podlaski,ul. Radzyńska 11a.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 09:30, miejsce: GDDKiA O/Lublin Rejon Międzyrzec Podlaski,ul. Radzyńska 11a,21-560 Międzyrzec Podlaski p.nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont posypywarko-solark NIDO N9040-36WAN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Posypywarko-solarki NIDO N9040-36WAN - szt.2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont pługa odśnieżnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pługa odśnieżnego typ PO-98 szt.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa dla Straży Miejskiej Miasta Lublin pojazdu służbowego z zabudową
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy nawierzchni ul. Konstantynów w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Produkty lecznicze zawierające substancje czynną Lebrykizumabum finansowany w ramach programu lekowego B.124 leczenie chorych z atopowym zapaleniem skóry.
- ZZP.260.1.26.2025_Dostawa i montaż platform dla osób ze szczególnymi potrzebami (ograniczoną mobilnością) wraz z usługą serwisową na obiektach MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.
- Opracowanie oraz kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej o charakterze wizerunkowym, o szerokim zasięgu, mającej na celu budowanie i wzmacnianie rozpoznawalności Branżowego Centrum...
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.