eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › DOSTAWA NA RZECZ FUNDACJI UNIWERSYTETU IM. A. MICKIEWICZA W POZNANIU CYFROWEGO PLANETARIUM Z NADMUCHIWANĄ KOPUŁĄ WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU PN. BUDOWA ZESPOŁU INKUBATORÓW WYSOKICH TECHNOLOGII

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-10

Poznań: DOSTAWA NA RZECZ FUNDACJI UNIWERSYTETU IM. A. MICKIEWICZA W POZNANIU CYFROWEGO PLANETARIUM Z NADMUCHIWANĄ KOPUŁĄ WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU PN. BUDOWA ZESPOŁU INKUBATORÓW WYSOKICH TECHNOLOGII
Numer ogłoszenia: 125307 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123444 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8279700, faks 061 8279701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NA RZECZ FUNDACJI UNIWERSYTETU IM. A. MICKIEWICZA W POZNANIU CYFROWEGO PLANETARIUM Z NADMUCHIWANĄ KOPUŁĄ WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU PN. BUDOWA ZESPOŁU INKUBATORÓW WYSOKICH TECHNOLOGII.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Sprzedaż i dostawa cyfrowego planetarium z nadmuchiwaną kopułą wraz z oprogramowaniem do miejsca (pomieszczenia) wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się pod adresem ul. Rubież 46H, 61-612 Poznań w ilości oraz parametrach szczegółowo określonych w Rozdziale III SIWZ Specyfikacja Techniczna. Na cyfrowe planetarium składają się w szczególności kopuła planetarium, projektor, laptop, wentylator, a także inne elementy wskazane w Specyfikacji Technicznej, stanowiącej Rozdział III SIWZ. 2) Przeprowadzenie instruktażu z obsługi przedmiotu zamówienia dla 3 (trzech) użytkowników bądź przedstawicieli Zamawiającego. Instruktaż zostanie przeprowadzony w języku polskim lub w języku angielskim w siedzibie Zamawiającego nie później niż w terminie 10 dni od dostarczenia do siedziby Zamawiającego urządzenia określonego powyżej. Przeprowadzenie instruktażu z obsługi przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę odbędzie się na koszt Wykonawcy. 3) Udzielenie gwarancji jakości: a) Kopuła planetarium - minimum 3 lata od daty podpisania protokołu odbioru urządzeń b) Projektor - minimum 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru urządzeń c) Laptop - minimum 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru urządzeń d) Wentylator - minimum 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru urządzeń. 4) Wykonawca wyda Zamawiającemu wszelkie dokumenty niezbędne do prawidłowego korzystania z planetarium w języku polskim lub w języku angielskim wraz z tłumaczeniem na język polski, opieczętowane karty gwarancyjne, niezbędne deklaracje zgodności oraz licencje na oprogramowania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia objęty postępowaniem jest dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Priorytetu V Dyfuzja innowacji, Działania 5.3 Wspieranie ośrodków innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Delta Optical G. Matosek H. Matosek Sp.j., Piękna 1, 05-300 Nowe Osiny, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170177,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218919,98

  • Oferta z najniższą ceną: 218919,98 / Oferta z najwyższą ceną: 218919,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.