Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-29
Białystok: PRZEPROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ SYSTEMÓW ALARMOWYCH, KONTROLI DOSTĘPU, SYSTEMÓW TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ, INSTALACJI SYGNALIZACJI POŻARU ORAZ INSTALACJI ODDYMIANIA
Numer ogłoszenia: 125240 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku , ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 749 88 13, faks 85 749 88 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ SYSTEMÓW ALARMOWYCH, KONTROLI DOSTĘPU, SYSTEMÓW TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ, INSTALACJI SYGNALIZACJI POŻARU ORAZ INSTALACJI ODDYMIANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i przeglądów technicznych oraz napraw awaryjnych systemów i urządzeń alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji przemysłowej (STP) w wskazanych kompleksach wojskowych, zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004-8.2006. Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe - Część 8: Eksploatacja i PN-93/E-08390/14 Systemy alarmowe -Wymagania ogólne - Zasady stosowania oraz autonomicznych systemów sygnalizacji pożaru.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług - zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyło przedmiotu zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego tj.: przeprowadzenia kompleksowej konserwacji i naprawy urządzeń systemów alarmowych, kodów dostępu, systemów telewizji przemysłowej, instalacji sygnalizacji pożaru oraz instalacji oddymiania. nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 50.66.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wojskowych systemów elektronicznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: 1. Ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, uprawniającą do konserwacji systemów alarmowych 2. Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższe wydane przez właściwą służbę ochrony państwa. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wszyscy członkowie konsorcjum muszą posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego. Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego musi być ważne przez cały okres trwania umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą /spełnia - nie spełnia/.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna taki stan, z którego wynikać będzie, iż Wykonawca potwierdzi realizację min. dwóch usług każda po min. 150 000,00 zł w obiektach związanym z bezpieczeństwem państwa, obronnością, użyteczności publicznej polegającą na konserwacji i naprawie systemów alarmowych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą /spełnia - nie spełnia/.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada kancelarię tajną lub inną komórkę organizacyjną niż kancelaria tajna odpowiedzialną za rejestrowanie, przechowywanie, udostępnianie materiałów niejawnych zorganizowaną i funkcjonującą zgodnie z art. 42 ustawy z 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. Nr 182, poz. 1228) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą /spełnia - nie spełnia/.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada odpowiednio wykwalifikowany personel spełniający następujące wymagania: 1) licencje pracowników zabezpieczenia technicznego II stopnia dla koordynatora, osoby nadzorującej realizację przedmiotowego zamówienia; 2) licencje pracowników zabezpieczenia technicznego minimum I stopnia dla konserwatorów, osób realizujących przedmiotowe zamówienie. 3) poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE 1. koordynatora, osoby nadzorującej realizację przedmiotowego zamówienia, 2. konserwatorów, osób realizujących przedmiotowe zamówienie; 4) zaświadczenie o odbyciu szkolenia podstawowego z ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. Nr 182, poz. 1228): 1. koordynatora, osoby nadzorującej realizację przedmiotowego zamówienia, 2. konserwatorów, osób realizujących przedmiotowe zamówienie; Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą /spełnia - nie spełnia/.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą /spełnia - nie spełnia/
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu , będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Podczas oceny warunków udziału w postępowaniu szczególne znaczenie będzie miał warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, w postaci zrealizowanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia - który stanowić będzie podstawę sporządzenia listy rankingowej. W takim przypadku Zamawiający zaprosi do składania ofert 5-ciu wykonawców, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów. Wykonawcy zostaną poddani ocenione na podstawie, której zostaną przyznane im punkty. Zamawiający oceni właściwości wykonawcy w następujący sposób: za każdą wykonaną, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu, usługę konserwacji i naprawy systemów alarmowych zostanie przyznany dodatkowo jeden punkt.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: na stronie www.przetargi.army.mil.pl znajduje się wzór wniosku o dopuszczenie do udziału
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ul. Kawaleryjska 70 15-601 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- "Świadczenie usług przygotowania i dowożenia posiłków profilaktycznych"
- Wykonanie hydroizolacji fundamentów budynku administracyjnego TVP w Likwidacji oddział Białystok", w systemie "zaprojektuj i wykonaj
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku
- Wyposażenie 4 pracowni zajęciowych UwB w stoliki i krzesła z regulacją wysokości na potrzeby projektu "UwB uczelnią dla wszystkich"
- Roboty budowlane związane z inwestycją: Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojew. Podlasia - "Rozbudowa DW Nr 645 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na odc. Zbójna-Nowogród".
- Budowa leśnego parku kieszonkowego na osiedlu Leśna Dolina
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Montaż i dzierżawa autonomicznie zasilanych systemów alarmowych wraz z całodobowym monitorowaniem sygnałów zagrożeń, stałym utrzymaniem zintegrowanego systemu (....): Część I, Część II.
więcej: Systemy alarmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.