eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPRZEPROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ SYSTEMÓW ALARMOWYCH, KONTROLI DOSTĘPU, SYSTEMÓW TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ, INSTALACJI SYGNALIZACJI POŻARU ORAZ INSTALACJI ODDYMIANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-29

Białystok: PRZEPROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ SYSTEMÓW ALARMOWYCH, KONTROLI DOSTĘPU, SYSTEMÓW TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ, INSTALACJI SYGNALIZACJI POŻARU ORAZ INSTALACJI ODDYMIANIA
Numer ogłoszenia: 125240 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku , ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 749 88 13, faks 85 749 88 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ SYSTEMÓW ALARMOWYCH, KONTROLI DOSTĘPU, SYSTEMÓW TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ, INSTALACJI SYGNALIZACJI POŻARU ORAZ INSTALACJI ODDYMIANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i przeglądów technicznych oraz napraw awaryjnych systemów i urządzeń alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji przemysłowej (STP) w wskazanych kompleksach wojskowych, zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004-8.2006. Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe - Część 8: Eksploatacja i PN-93/E-08390/14 Systemy alarmowe -Wymagania ogólne - Zasady stosowania oraz autonomicznych systemów sygnalizacji pożaru.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług - zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyło przedmiotu zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego tj.: przeprowadzenia kompleksowej konserwacji i naprawy urządzeń systemów alarmowych, kodów dostępu, systemów telewizji przemysłowej, instalacji sygnalizacji pożaru oraz instalacji oddymiania. nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 50.66.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wojskowych systemów elektronicznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: 1. Ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, uprawniającą do konserwacji systemów alarmowych 2. Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższe wydane przez właściwą służbę ochrony państwa. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wszyscy członkowie konsorcjum muszą posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego. Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego musi być ważne przez cały okres trwania umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą /spełnia - nie spełnia/.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna taki stan, z którego wynikać będzie, iż Wykonawca potwierdzi realizację min. dwóch usług każda po min. 150 000,00 zł w obiektach związanym z bezpieczeństwem państwa, obronnością, użyteczności publicznej polegającą na konserwacji i naprawie systemów alarmowych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą /spełnia - nie spełnia/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada kancelarię tajną lub inną komórkę organizacyjną niż kancelaria tajna odpowiedzialną za rejestrowanie, przechowywanie, udostępnianie materiałów niejawnych zorganizowaną i funkcjonującą zgodnie z art. 42 ustawy z 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. Nr 182, poz. 1228) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą /spełnia - nie spełnia/.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada odpowiednio wykwalifikowany personel spełniający następujące wymagania: 1) licencje pracowników zabezpieczenia technicznego II stopnia dla koordynatora, osoby nadzorującej realizację przedmiotowego zamówienia; 2) licencje pracowników zabezpieczenia technicznego minimum I stopnia dla konserwatorów, osób realizujących przedmiotowe zamówienie. 3) poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE 1. koordynatora, osoby nadzorującej realizację przedmiotowego zamówienia, 2. konserwatorów, osób realizujących przedmiotowe zamówienie; 4) zaświadczenie o odbyciu szkolenia podstawowego z ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. Nr 182, poz. 1228): 1. koordynatora, osoby nadzorującej realizację przedmiotowego zamówienia, 2. konserwatorów, osób realizujących przedmiotowe zamówienie; Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą /spełnia - nie spełnia/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą /spełnia - nie spełnia/

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu , będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Podczas oceny warunków udziału w postępowaniu szczególne znaczenie będzie miał warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, w postaci zrealizowanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia - który stanowić będzie podstawę sporządzenia listy rankingowej. W takim przypadku Zamawiający zaprosi do składania ofert 5-ciu wykonawców, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów. Wykonawcy zostaną poddani ocenione na podstawie, której zostaną przyznane im punkty. Zamawiający oceni właściwości wykonawcy w następujący sposób: za każdą wykonaną, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu, usługę konserwacji i naprawy systemów alarmowych zostanie przyznany dodatkowo jeden punkt.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: na stronie www.przetargi.army.mil.pl znajduje się wzór wniosku o dopuszczenie do udziału
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ul. Kawaleryjska 70 15-601 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.