eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA; znak sprawyZZP-119/15.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Warszawa: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA; znak sprawy: ZZP-119/15.
Numer ogłoszenia: 125226 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia , Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8833512, 8833552, faks 22 8833513, 8833552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzpprzymz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA; znak sprawy: ZZP-119/15..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA, w tym:CZĘŚĆ 1: KOMPUTERY I LAPTOPY Z OPROGRAMOWANIEM ( w tym: komputer typu All In One -38 sztuk, laptop - 28 sztuk) CZĘŚĆ 2: DRUKARKI ( w tym: Sieciowa drukarka laserowa monochromatyczna z automatycznym wydrukiem dwustronnym - 8 sztuk; Drukarka wielofunkcyjna laserowa monochromatyczna - 1 sztuka) CZĘŚĆ 3 : LICENCJE NA OPROGRAMOWANIE w tym: - 38 licencji na oprogramowanie Microsoft Office 2013 Standard lub równoważne; - 1 licencja na oprogramowanie Microsoft Windows Serwer 2012 Standard 2 CPU PL lub równoważne; - 40 licencji dostępowych Microsoft Windows Server 2012 Client Access License User CAL lub równoważnych; - 33 licencje dostępowe Microsoft SharePoint Server 2013 Standard CAL - User CAL lub równoważne. CZĘŚĆ 4: URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE ( 2 sztuki).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.20.00.00-1, 30.23.21.00-5, 48.70.00.00-5, 48.62.00.00-0, 30.12.11.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE DO OFERTY - WYMAGANE ŚWIADECTWA/CERTYFIKATY/ STANDARDY: Zaoferowane urządzenia muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać deklarację zgodności wystawioną przez wytwórcę sprzętu komputerowego/biurowego zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Zaoferowane urządzenia muszą posiadać certyfikat EnergyStar lub równoważny. Zaoferowane urządzenia muszą spełniać kryteria środowiskowe, w tym zgodność z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 marca 2007r (Dz.U. nr 69, poz. 457 z 2007r.) lub z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. Wymagane jest załączenie do oferty właściwego dokumentu (warunki przedmiotowe): 2.1. Kopia deklaracji zgodności CE (dotyczy części 1, części 2 i części 4). 2.2. Kopia certyfikatu EnergyStar lub równoważnego. Wystarczające dla spełnienia tego warunku jest wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. (dotyczy części 1, części 2 i części 4). 2.3. Oświadczenie producenta sprzętu dotyczące spełnienia kryteriów środowiskowych w zakresie zgodności z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 marca 2007r (Dz.U. nr 69, poz. 457 z 2007r.) lub z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. (dotyczy części 1, części 2 i części 4). 2.4. Certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta sprzętu (dotyczy części 1). 2.5. Wydrukowane wyniki testów potwierdzające wydajność obliczeniową procesora, która musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark min. 6000 pkt. na dzień składania oferty. Zamawiający dopuszcza by Wykonawca powołał się na wyniki testów, opublikowane przez firmę na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html. W takim przypadku Wykonawca załączy do oferty wydruk ww. strony, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów i modelowi oferowanego procesora. Wydruk strony musi być podpisany przez Wykonawcę. (dotyczy części 1 - komputery All in One). 2.6. Wydrukowane wyniki testów potwierdzające wydajność obliczeniową procesora, która musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark min. 3800 pkt. na dzień składania oferty. Zamawiający dopuszcza by Wykonawca powołał się na wyniki testów, opublikowane przez firmę na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html. W takim przypadku Wykonawca załączy do oferty wydruk ww. strony, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów i modelowi oferowanego procesora. Wydruk strony musi być podpisany przez Wykonawcę. (dotyczy części 1 - laptopy). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Kryterium dodatkowe - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (warunki takiej zmiany zostaną określone w umowie i/lub SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzpprzymz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, 02-326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155, pok. 102 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 12:30, miejsce: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia,02-326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155, pok. 102 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Instytucja Zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego, ul. Senatorska 12, 00-082 Warszawa. SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA: część 1: Łączna szacunkowa wartość zamówienia: 221 900,00 zł netto część 2: Łączna szacunkowa wartość zamówienia: 5 900,00 zł netto część 3: Łączna szacunkowa wartość zamówienia: 60 500,00 zł netto część 4: Łączna szacunkowa wartość zamówienia: 39 800,00 zł netto.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1: KOMPUTERY I LAPTOPY Z OPROGRAMOWANIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1: KOMPUTERY I LAPTOPY Z OPROGRAMOWANIEM ( w tym: komputer typu All In One -38 sztuk, laptop - 28 sztuk).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Kryterium dodatkowe - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2: DRUKARKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 2: DRUKARKI (w tym: Sieciowa drukarka laserowa monochromatyczna z automatycznym wydrukiem dwustronnym - 8 sztuk; Drukarka wielofunkcyjna laserowa monochromatyczna - 1 sztuka).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Kryterium dodatkowe - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3 : LICENCJE NA OPROGRAMOWANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 3 : LICENCJE NA OPROGRAMOWANIE w tym: - 38 licencji na oprogramowanie Microsoft Office 2013 Standard lub równoważne; - 1 licencja na oprogramowanie Microsoft Windows Serwer 2012 Standard 2 CPU PL lub równoważne; - 40 licencji dostępowych Microsoft Windows Server 2012 Client Access License User CAL lub równoważnych; - 33 licencje dostępowe Microsoft SharePoint Server 2013 Standard CAL - User CAL lub równoważne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Kryterium dodatkowe - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ 4: URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 4: URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE ( 2 sztuki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.