eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiRemont pomieszczeń KPP Świebodzin wraz z wykonaniem drenażu zewnętrznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-18

Gorzów Wielkopolski: Remont pomieszczeń KPP Świebodzin wraz z wykonaniem drenażu zewnętrznego
Numer ogłoszenia: 125216 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88298 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń KPP Świebodzin wraz z wykonaniem drenażu zewnętrznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Remont pomieszczeń KPP Świebodzin wraz z wykonaniem drenażu zewnętrznego opaskowego 2. Kody CPV: 45000000 - 7 Roboty budowlane; 45100000 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45300000 - 0 Wykonywanie instalacji budowlanych; 45400000 - 1 Wykończeniowe roboty budowlane; 45261000- 4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych. 3. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń biurowych, magazynowych KPP Świebodzin, ul. Zielona 2 w Świebodzinie, na działce oznaczonej numerem 432/5 wraz z wykonaniem drenażu zewnętrznego opaskowego. Parametry techniczne budynku biurowego: pow. zabudowy - 1.280,90 m2 wysokość - 15,46 m długość - 51,88 m szerokość - 17,50 m pow. działki - 3.690,00 m2 4. Zakres zamówienia: a) Ułożenie drenażu w wykopie fi 200 i fi 160 - studzienki inspekcyjne. b) Wykonanie kanalizacji tłocznej. c) Wykonanie przepompowni. d) Roboty elektryczne - podłączenie przepompowni. e) Roboty drogowe - rozbiórka i odtworzenie. f) Rozbiórka posadzek z PCV w pom. piwnic. g) Wykonanie posadzek gresowych. h) Skucie starych tynków. i) Wykonanie tynków krzemianowych w pom. piwnicznych. j) Malowanie powierzchni ścian i sufitów w pom. piwnicznych farbami silikatowymi. k) Roboty elektryczne - wymiana gniazd wtykowych oraz teleinformatycznych. l) Demontaż płyt dekoracyjnych sufitowych - 2 piętro. m) Roboty malarskie dot. II piętra pom. Komendanta, Z-cy Komendanta wraz sekretariatem. n) Wymiana pokrycia dachowego na budynku socjalnym przy kojcach dla psów. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ nr 12. 6. Miejsce realizacji zadania: KPP Świebodzin ul. Zielona 2 w Świebodzinie na działce oznaczonej numerem 432/5. Obiekt jest eksploatowany i nie może zostać całkowicie wyłączony z użytkowania. 7. Przy realizacji zamówienia zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 290) 8. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 9. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 10. Wykonawca będzie musiał posiadać przez cały czas trwania umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia (budowlanej) oraz Zamawiający wymaga, aby w okresie trwania robót budowlanych Wykonawca posiadał ubezpieczenie Ryzyk Budowlano - Montażowych (RBM). 11. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady w przedmiocie zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń końcowego odbioru robót. 12. Termin płatności: płatność jednorazowa na podstawie faktury końcowej, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia wystawionej faktury VAT lub rachunku do Zamawiającego. 13. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia, co w połączeniu z opisem przedmiotu w pełni przedstawi zakres konieczny do przygotowania oferty i wykonania zadania. Kontakt w sprawie wizji lokalnej - Wydział Nieruchomości KWP w Gorzowie Wlkp. - tel. 095/7381820 (sekretariat Wydziału Nieruchomości), fax: 095/7381825. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 14. We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako - typu - i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. o nie gorszych parametrach techniczno - użytkowych od proponowanych przez Zamawiającego. 15. Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy zawiera w szczególności opis obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia, a także zapisy dotyczące wynagrodzenia, płatności, terminów i odbiorów, odpowiedzialności w zakresie gwarancji i rękojmi, praw autorskich, warunków zmian do umowy, odstąpienia od umowy i wypowiedzenia oraz kar umownych i in. 16. Realizacja umowy - od dnia jej zawarcia do 15 września 2016r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.26.10.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH WIMAR WIESŁAW POLECHOŃSKI, UL. 1 MAJA 6, 69-100 SŁUBICE, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 614856,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 861000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 793265,79 / Oferta z najwyższą ceną: 861000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.