Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Sierpc: Dostawa pojemników na odpady komunalne w ilości:
10 sztuk o pojemności V = 1100 l każdy z zamkiem,
10 sztuk o pojemności V = 1100 l każdy bez zamka,
10 kpl. po 3 szt. na odpady segregowane o pojemności V = 1100 l każdy,
50 szt. o pojemności V = 80 l każdy,
wykonanych z polietylenu niskociśnieniowego PE - HD
Numer ogłoszenia: 125187 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu, ul. Konstytucji 3 Maja 48, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2751512, fax 024 2752468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.empegek.shnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników na odpady komunalne w ilości: 10 sztuk o pojemności V = 1100 l każdy z zamkiem, 10 sztuk o pojemności V = 1100 l każdy bez zamka, 10 kpl. po 3 szt. na odpady segregowane o pojemności V = 1100 l każdy, 50 szt. o pojemności V = 80 l każdy, wykonanych z polietylenu niskociśnieniowego PE - HD.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników na odpady komunalne w ilości: 10 sztuk o pojemności V = 1100 l każdy z zamkiem, 10 sztuk o pojemności V = 1100 l każdy bez zamka, 10 kpl. po 3 szt. na odpady segregowane o pojemności V = 1100 l każdy, 50 szt. o pojemności V = 80 l każdy, wykonanych z polietylenu niskociśnieniowego PE - HD
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) oferta winna zawierać komplet dokumentów wymienionych w ust. 10 pkt 8). 2) dokumenty stanowiące ofertę muszą dawać pełną gwarancję spełnienia wymogów określonych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami. 3) z dokumentów stanowiących ofertę winien wynikać brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami. 4) wykonawca winien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia. 5) wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat minimum pięciu dostaw o charakterze i wartości odpowiadających przedmiotowi zamówienia potwierdzonych o ich należytym wykonaniu przez Zamawiających.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.empegek.shnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc ul. Konstytucji 3-go Maja 48 - sekretariat Spółki pokój nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 11:00, miejsce: 09-200 Sierpc ul. Konstytucji 3-go Maja 48 - sekretariat Spółki pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy dla ZSCKR w Studzieńcu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- "Zakup agregatu prądotwórczego oraz zakup asortymentu zasobów ochrony ludności"
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
więcej: przetargi w Sierpcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





