eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiŚwiadczenie usług ochronnych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektachSądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim przy ulicy 3 Maja 7, Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, Wydziałów Zamiejscowych w Hajnówce przy ul. Warszawskiej 87, Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, Wydziałów Zamiejscowych w Siemiatyczach przy ul. Górnej 61.



Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Bielsk Podlaski: Świadczenie usług ochronnych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach: Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim przy ulicy 3 Maja 7, Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, Wydziałów Zamiejscowych w Hajnówce przy ul. Warszawskiej 87, Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, Wydziałów Zamiejscowych w Siemiatyczach przy ul. Górnej 61.
Numer ogłoszenia: 125176 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim , ul. 3 Maja 7, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 7312102, faks 0-85 7312149.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.sr.gov.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochronnych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach: Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim przy ulicy 3 Maja 7, Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, Wydziałów Zamiejscowych w Hajnówce przy ul. Warszawskiej 87, Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, Wydziałów Zamiejscowych w Siemiatyczach przy ul. Górnej 61..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Budynek i posesja Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim przy ul. 3 Maja 7. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim przy ulicy 3 Maja 7, wraz ze wsparciem załogi interwencyjnej. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona we wszystkie dni tygodnia - w tym soboty, niedziele i święta - pełniona będzie przez dwóch pracowników i polegać będzie w szczególności na: a) całodobowym jednoosobowym posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym) w systemie zmianowym z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej, systemów antynapadowych i antywłamaniowych oraz p/poż przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. b) dziennym jednoosobowym posterunku ochronnym (w godzinach urzędowania Sądu, tj. 7:30 - 15:30 w dni robocze) pełnionym przy wejściu głównym do budynku z wykorzystaniem kolumnowego detektora metalu PMD2 przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Obaj pracownicy winni być jednakowo umundurowani, posiadać czytelne identyfikatory, być wyposażeni w dozwolone środki przymusu bezpośredniego i łączności. 2 Budynek i posesja Wydziałów Zamiejscowych z siedzibą w Hajnówce przy ul. Warszawskiej 87. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, Zamiejscowych Wydziałów w Hajnówce przy ulicy Warszawskiej 87, wraz ze wsparciem załogi interwencyjnej. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona całodobowo we wszystkie dni tygodnia - w tym soboty, niedziele i święta - pełniona będzie przez jednego pracownika i polegać będzie w szczególności na jednoosobowym posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym) w systemie zmianowym z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej, systemów antynapadowych i antywłamaniowych oraz p/poż przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Pracownik winien być umundurowany, posiadać czytelny identyfikator, być wyposażony w dozwolone środki przymusu bezpośredniego i łączności. 3 Budynek i posesja Wydziałów Zamiejscowych z siedzibą w Siemiatyczach przy ul. Górnej 61. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, Zamiejscowych Wydziałów w Siemiatyczach przy ul. Górnej 61, wraz ze wsparciem załogi interwencyjnej. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona całodobowo we wszystkie dni tygodnia - w tym soboty, niedziele i święta - pełniona będzie przez jednego pracownika i polegać będzie w szczególności na jednoosobowym posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym) w systemie zmianowym z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej, systemów antynapadowych i antywłamaniowych oraz p/poż przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Pracownik winien być umundurowany, posiadać czytelny identyfikator, być wyposażony w dozwolone środki przymusu bezpośredniego i łączności. 4 Wszystkie lokalizacje należy podłączyć z całodobową stacją monitorowania Wykonawcy (WSZELKIE KOSZTY PODŁĄCZENIA PONOSI WYKONAWCA). Nadajnik powinien zostać zamontowany w oddzielnej obudowie z własnym akumulatorem a podłączone sygnały powinny być odseparowane w celu eliminacji przenoszenia zakłóceń elektromagnetycznych na centralę alarmową. Zamawiający zaleca Wykonawcom, przed złożeniem ofert dokonanie wizji lokalizacji, których dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Wizji można dokonać w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, które jest przedmiotem niniejszego postępowania, możliwość udzielenia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 5 % wartości zamówienia podstawowego, jeżeli z przyczyn związanych z prowadzoną działalnością Zamawiającego niezbędne będzie chwilowe zwiększenie ilości pracowników (np. uruchomienie dodatkowych stanowisk w dni wolne od pracy) bądź wydłużenie czasu pracy (np. wydłużenie godzin pracy w dni robocze). Zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 85.31.23.10 - Usługi dozoru .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż działa zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014 r. , poz. 1099 j.t..)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie co najmniej jedną, trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy na jednym obiekcie użyteczności publicznej, usługę w zakresie wykonywania całodobowej ochrony osób i mienia o wartości minimum 200 000,00 złotych (brutto) rocznie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Doświadczenie - 15

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy, osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 19 - parter lub drogą przesyłki pocztowej. Koszt SIWZ - bezpłatna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim ul. 3 Maja 7 parter pokój nr 19 (Oddz. Finansowy) lub przesłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru albo przesyłką kurierską (do pokoju nr 19).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.