Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Radom: wykonanie robót remontowo - budowlanych z branżowymi w Budynku Komendy Powiatowej Policji w Sokołowie Podlaskim przy ul. Wolności, obejmujących roboty wewnętrzne w pomieszczeniach PODZ ( parter ) oraz w pomieszczeniach na piętrze a także zewnętrzne związane z wymianą rynien dachowych z obróbkami gzymsu
Numer ogłoszenia: 125173 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3453103, fax 048 3452002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mazowiecka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowo - budowlanych z branżowymi w Budynku Komendy Powiatowej Policji w Sokołowie Podlaskim przy ul. Wolności, obejmujących roboty wewnętrzne w pomieszczeniach PODZ ( parter ) oraz w pomieszczeniach na piętrze a także zewnętrzne związane z wymianą rynien dachowych z obróbkami gzymsu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót remontowo - budowlanych z branżowymi w Budynku Komendy Powiatowej Policji w Sokołowie Podlaskim przy ul. Wolności, obejmujących roboty wewnętrzne w pomieszczeniach PODZ ( parter ) oraz w pomieszczeniach na piętrze a także zewnętrzne związane z wymianą rynien dachowych z obróbkami gzymsu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 ) posiadają niezbędną wiedzę o doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3 ) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I GRUPA A ) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ) a w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w/w dokumentach, upoważnione do reprezentowania oferenta. B ) oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art.22 ust 1 cyt. Ustawy ( wzór stanowi Załącznik Nr 3 ). C ) uprawnienia budowlane dla wskazanego kierownika robót ( dokument potwierdzający przygotowanie zawodowe oraz potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ) Dokument opisany pod literą A musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą za zgodność z oryginałem przez osobę ( osoby ) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Na potwierdzenie spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, zamawiający żąda : Stolarka okienna i drzwiowa D ) aktualnego certyfikatu zgodności z Aprobatą techniczną wystawionego na producenta stolarki okiennej i drzwiowej lub wzoru deklaracji zgodności z Aprobatą Techniczną E ) pełnej, kompletnej Aprobaty Technicznej z oznaczeniem przekroi przez ramy okienne, ościeżnice, słupki F ) aktualnego certyfikatu na szyby na znak bezpieczeństwa zwykłe i P-2 G ) świadectwa na szyby zespolone - współczynnik przenikania ciepła mniejszy lub równy 1,1W m2.K H ) aktualnego certyfikatu na okucia nierdzewne i wzmocnione lub Aprobatę Techniczną I ) aktualną klasyfikację ogniową na profile PCV J ) aktualnych atestów higienicznych na oferowane profile K ) aktualnych certyfikatów zgodności z PN na drzwi antywłamaniowe, okucia i zamki L ) certyfikatów IMP, kontrasygnowanych przez właściwe służby ochrony państwa na zamki do drzwi antywłamaniowych Powyższe dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych formułą za zgodność z oryginałem przez osobę ( osoby ) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Ponadto Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : II GRUPA Ł ) kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie : - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 1 - przedmiarów robót stanowiących Załącznik Nr 2 do Specyfikacji z zachowaniem poniższych zasad : 1. wycena ofertowa winna być zgodna z warunkami technicznymi i technologią przyjętą w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 2. dopuszczalna jest zmiana podstawy wyceny przedmiaru robót przy zachowaniu przyjętych ilości przedmiarowych poprzez zastosowanie analiz własnych lub innych niż przyjęte w przedmiarach nakładów rzeczowych z ogólnie dostępnych katalogów ( KNR, KNNR, itp. ) UWAGA : Bez względu na sposób dokonania wycen ofertowych ( szczegółowe lub uproszczone ) wymagane jest załączenie wykazów materiałów i urządzeń z podaniem zastosowanych cen. Zaleca się sporządzenie kosztorysów ofertowych z podaniem cen jednostkowych z narzutami dla każdej pozycji kosztorysowej. W przypadku tak sporządzonych kosztorysów muszą być one sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 6 M ) zestawienie cen i wartości materiałów i pracy sprzętu - odrębnie dla każdego kosztorysu ( dopuszcza się zestawienie zbiorcze ) N ) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy - Załącznik nr 4 z podaniem wymaganych informacji oraz okresu gwarancji O ) parafowany wzór umowy - załącznik Nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. termin realizacji - 3
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mazowiecka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, 26 - 600 Radom 11 Listopada 37/59 Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, 26 - 600 Radom 11 Listopada 37/59 Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 801.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa materiałów szewnych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Józefowskiej w Radomiu"
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0111-Idalin
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2024/2025
- Dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej. kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek organizacyjnych podległych OISW w Lublinie
- Remont dachów.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.