eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryDOSTAWA OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH I FARTUCHÓW CHIRURGICZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-20

Tarnowskie Góry: DOSTAWA OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH I FARTUCHÓW CHIRURGICZNYCH
Numer ogłoszenia: 12515 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH I FARTUCHÓW CHIRURGICZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy obłożeń operacyjnych i fartuchów chirurgicznych, pogrupowanych w 8 (ośmiu) pakietach traktowanych jako zadania częściowe. Pakiet Nr 1 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 1; Pakiet Nr 2 Jałowe zestawy obłożenia operacyjnego 2; Pakiet Nr 3 Jałowe zestawy obłożenia operacyjnego 3; Pakiet Nr 4 Jałowe zestawy obłożenia operacyjnego 4; Pakiet Nr 5 Jałowe zestawy obłożeń do zabiegów okulistycznych; Pakiet Nr 6 Jałowe zestawy obłożenia operacyjnego 5; Pakiet Nr 7 Fartuchy chirurgiczne; Pakiet Nr 8 Serwety chirurgiczne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment i ilość- zawarte są w załączniku [D] SIWZ Formularz cenowy. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Wszystkie oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe co do opakowania i przechowywania oraz posiadają pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu wydawaną każdorazowo przez uprawniony organ. Termin ważności wszystkich wyrobów w dniu dostawy będzie wynosił co najmniej 1/3 terminu nadanego przez producenta. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ 3. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. b) zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) czasowego braku dostępności produktu objętego umową. Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z potwierdzeniem faksem) uzgodnienia. Osobą upoważnioną do uzgodnień lub do akceptacji równoważnego produktu ze strony Zamawiającego jest Kierownik Apteki Szpitalnej. Zmiany w tym zakresie nie wymagają aneksów do umowy. 4. Zmiany umowy z pominięciem ust. 3 niniejszego paragrafu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dziale Zamówień Publicznych - budynek administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2014 godzina 10:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw uniwersalny - wzmocniony Minimalny skład zestawu: 1 serweta na stolik narzędziowy 140 x 190 cm (wzmocnienie 75 x 190 cm) 1 obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80 x 145 cm (wzmocnienie 60 x 80 cm) 1 samoprzylepna serweta operacyjna 150 x 240 cm (wzmocnienie 50 x 75 cm) 1 samoprzylepna serweta operacyjna 200 x 175 cm (wzmocnienie 50 x 75 cm) 2 samoprzylepne serwety operacyjne 75 x 90 cm (wzmocnienie 45 x 60 cm) 1 taśma samoprzylepna 10 x 50 cm 4 ręczniki chłonne do osuszania 1450 zestawów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do operacji brzuszno-kroczowych Minimalny skład zestawu: 1 serweta na stolik narzędziowy min. 140 x 190 cm (wzmocnienie min.75 x 190 cm) 1 obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo min. 80 x 145 cm (wzmocnienie min.60 x 80 cm) 1 serweta operacyjna z oknem 20 x 30(+/ - 1cm) cm w kształcie nerki 9x12 cm owalne o wymiarze serwety 230x250cm wzmocniona w obszarze 60x120cm i 85x50cm 2 ręczniki chłonne 300 zestawów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do zabiegów laryngologicznych 1. Serweta samoprzylepna 150 x 245 cm z klejem min. 100 cm umieszczonym na krótszym boku serwety; serweta składająca się z min. 3 warstw o gramaturze min 54g/mkw. - 1 szt. Materiał musi spełniać wymogi normy EN 13795 cz.1-3. 2. Serweta-turban 100 x 100 cm składająca się z min. 3 warstw o gramaturze min 54 g/mkw - 1 szt. 3. Obłożenie na stolik Mayo 80 x 145 cm, składane teleskopowo - 1 szt. ( wzmocnienie 60 x 80cm) 4. Ręcznik chłonne 4 szt. 5. Uchwyt typu Velcro 2 x 23 cm - 1 szt. 6. Kieszeń na narzędzia samoprzylepna jednokomorowa 30 x 32 cm, wykonana z PE - 1 szt. 7. Serweta na stolik narzędziowy 200 x 150 cm (owinięcie zestawu) 250 zestawów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cięcia cesarskiego Minimalny skład zestawu: 1 serweta na stolik narzędziowy 150 x 190 cm (wzmocnienie 75 x 190cm) 1 obłożenie stolika Mayo 80 x 140 cm (wzmocnienie 60 x140 cm) 1 serweta operacyjna do cięcia cesarskiego 200 x 300 cm, z otworem 30 x 30 cm wypełnionym folią chirurgiczną, z okalającym zbiornikiem na płyny 80 x100 cm, zbiornik wyposażony w 2 zawory do podłączenia drenów i 2 organizatory przewodów 1 serweta dla noworodka 70 x 80 cm 2 ręczniki chłonne 40 szt gazików z gazy 17-to nitkowych, 8 warstwowych, z podwijanymi brzegami 10x10xm, 5 szt serwet gazowych o wym. 45x45 cm (+/-10%), dekatyzowanych, z nitką radiacyjną i tasiemką; 1 serweta nieprzylepna 150 x 175-200cm. Zestaw wykonany z nieprzemakalnego laminatu dwuwarstwowego o gramaturze min.54 g/m2, 550 zestawów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 Jałowy zestaw obłożenia okulistycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw w składzie: - serweta na stolik o wym. 100x150cm - serweta na stolik Mayo, wzmocniona czerwona 80x140cm - serweta okulistyczna o wym.100 cm x 100 cm; serweta z otworem z folią operacyjną o wym. 10 cm x 10 cm, kieszenią na płyny, 2- ma sztywnikami; wykonana z włókniny SMS, gramatura 51g - 2szt osłona na podłokietnik o wym. 35x75cm 2-warstwowa o gramaturze 56g/m2 - min. 2 szt ręczników do rąk - pokrowiec na tacę Fako o wym. 40x65cm 150 zestawów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw urologiczny o składzie 1 x serweta nieprzylepna 150 x 90 cm 2 x serweta samoprzylepna 150 x 90 cm, przylepiec na całej długości krótszego boku 1 x serweta na stół narzędziowy 150 x 90-100 cm (owinięcie zestawu) 1 x ręcznik chłonny Wymagania 1. Serwety wykonane z laminatu dwuwarstwowego o gramaturze min 54g/m2 . Materiał musi spełniać wymogi normy EN 13795 cz.1-3. 2. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta oraz próbkę wraz z ulotką w języku polskim o produkcie. Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji. 3. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta 4.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 Fartuchy chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny pełnobarierowy zgodny z normą EN 13795 cz.1-3, wykonany z włókniny typu SSMMS min. 5- warstwowy o gramaturze minimum 35 g/m2 . Rękaw zakończony elastycznym mankietem. Tylne części fartucha zachodzą na siebie. Troki umiejscowione w kartoniku zapewniającym aseptyczną metodę zakładania . Szwy wykonane techniką zapewniająca barierowość Rozmiar S , M , L, XL,. Do każdego fartucha min.1 recznik chłonny 2 Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny pełnobarierowy zgodny z normą EN 13795 cz.1-3; wykonany z włókniny typu SSMMS min.5-warstwowy, gramatura minimum 35g/m2, posiadający dodatkowe nieprzemakalne wzmocnienia w części przedniej i w rękawach wykonane z laminatu o gramaturze minimum 50 g/m2 . Rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny. Tylne części fartucha zachodzące na siebie. Troki umiejscowione w specjalnym kartoniku zapewniającym aseptyczną metodę zakładania . Szwy wykonane techniką zapewniająca barierowość Rozmiar S , M , L, XL,.Do każdego fartucha min.1 recznik chłonny Wymagania Zamawiającego: 1. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta oraz próbkę wraz z ulotką w języku polskim o produkcie. Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 Serwety chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jałowa Serweta -Podkład nieprzylepna o wymiarach 100 x 90 cm 2 Jałowa serweta samoprzylepna o min. wymiarze 90 x 100 cm . 3 Jałowa serweta samoprzylepna o min. wymiarze 150 x 175 cm . 4 Jałowa serweta z przylepcem o min. wymiarze 100 x 90 cm . 5 Jałowa serweta samoprzylepna o min . wymiarze 45 x 75 cm regulowanym otworem 6 x 9. Wymagania Zamawiającego: 1. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta oraz próbkę wraz z ulotką w języku polskim o produkcie. Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta 3.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi. 4. Serwety wykonane z laminatu dwuwarstwowego z absorbcyjną warstwą celulozy na powierzchni i folią na stronie tylnej, o gramaturze min 54g/m2 . Materiał musi spełniać wymogi normy EN 13795 cz.1-3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.