To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-07
Poznań: Bieżące utrzymanie nowo wybudowanej sygnalizacji świetlnej zlokalizowanej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 92 z ulicą Dworcową i Górną w Strzałkowie na terenie Rejonu w Gnieźnie - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 125105 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65703 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8668821, faks 061 8646314, 8660922.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nowo wybudowanej sygnalizacji świetlnej zlokalizowanej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 92 z ulicą Dworcową i Górną w Strzałkowie na terenie Rejonu w Gnieźnie - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie nowo wybudowanej sygnalizacji świetlnej zlokalizowanej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 92 z ulicą Dworcową i Górną w Strzałkowie na terenie Rejonu w Gnieźnie - zamówienie uzupełniające.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Urządzeń Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Rafał Wojciechowski, Cielimowo, ul. Świerkowa 32, 62-220 Niechanowo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5682,60
Oferta z najniższą ceną: 5682,60 / Oferta z najwyższą ceną: 5682,60
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych; Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; Zamówienie uzupełniające nie przekracza wartośći 50% wartości zamówienia podstawowego (stanowi 1,29% wartości zamówienia podstawowego); Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające jest udzielane ze względu na konieczność utrzymania nowo wybudowanej sygnalizacji świetlnej. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad jako organ zarządzający drogą krajową nr 92 ma obowiązek utrzymania sygnalizacji świetlnej jako obiektu zaliczanego do urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą (art. 20 pkt 4 i 5) ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r..
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup akcesoriów i materiałów jednorazowych na potrzeby SZOZ nad MiD w Poznaniu
- Zakup odczynników dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej - Pracownia Cytometrii Przepływowej
- Dostawa aparatu USG wszechstronnego na potrzeby POZ Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Zakup i dostawa aplikatorów oftalmicznych RU 106 dla Oddziału Okulistyki
- Usługa dzierżawy urządzeń ortopedycznych wraz z serwisem tych urządzeń na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Zagospodarowanie dwóch obszarów zlokalizowanych na ternie Sołectwa Wierzbica Osiedle poprzez przebudowę dróg, chodników i placów
- Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Honiatycze
- Przebudowa drogi gminnej numer G832537 dojazdowej do pól w miejscowości Komorów
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chocz
- Roboty budowlane w ramach zadania " Zagospodarowanie dwóch obszarów, zlokalizowanych na terenie sołectwa Wierzbica osiedle, poprzez przebudowę dróg, chodników i placów na terenie gminy Wierzbica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.