eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › SUKCESYWNE DOSTAWY STERYLNEGO SPRZĘTU ANESTEZJOLOGICZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-10

Tarnowskie Góry: SUKCESYWNE DOSTAWY STERYLNEGO SPRZĘTU ANESTEZJOLOGICZNEGO
Numer ogłoszenia: 125079 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrwotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY STERYLNEGO SPRZĘTU ANESTEZJOLOGICZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sterylnego sprzętu urologicznego oraz innego sprzętu medycznego jednorazowego użytku . Zamówienie składa się z 10 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 Intubacja, tracheotomia Pakiet 2 Tracheotomia, terapia dożylna, komnikotomia, resuscytacja Pakiet 3 Wkłucia centralne, mocowania Pakiet 4 Systemy oddechowe, terapia oddechowa Pakiet 5 Wkłucia centralne, znieczulenia przewodowe Pakiet 6 Mocowania rurek intubacyjnych, tracheotomijnych, kończyn Pakiet 7 Monitorowanie ciśnienia metodą inwazyjną Pakiet 8 Zestaw do hemofiltracji, wkłucia dializacyjne do aparatu AQUARIUS Platinum wersja 6 Pakiet 9 Jałowy zestaw do wkłuć centralnych Pakiet 10 Zawory, zestawy, rampy, woda 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilość znajdują się w załącznikach D.1 - D.10 do SIWZ - FORMULARZE CENOWE. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ. - złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej dwóch dostaw w przedmiocie zamówienia każda o minimalnej wartości zł brutto wyszczególnionej poniżej: dla Pakietu nr 1 - 15 000,00zł dla Pakietu nr 2 - 60 000,00zł dla Pakietu nr 3 - 1 000,00zł dla Pakietu nr 4 - 50 000,00zł dla Pakietu nr 5 - 64 000,00zł dla Pakietu nr 6 - 2 500,00zł dla Pakietu nr 7 - 2 000,00zł dla Pakietu nr 8 - 22 000,00zł dla Pakietu nr 9 - 1 500,00zł dla Pakietu nr 10 - 48 000,00zł W przypadku składania ofert kilka części - Pakietów, Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych dostaw o wartości równej sumie wartości wskazanych powyżej pakietów, na które składa ofertę. Wzór wykazu stanowi załącznik nr [H] do SIWZ - do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim zawierający opis przedmiotu zamówienia, w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiąca załącznik do SIWZ; 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiąca załącznik do SIWZ; 3. Wzór oświadczeń - część [E] stanowiąca załącznik do SIWZ; 4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiąca załącznik do SIWZ; 5. Wzór oświadczeń - część [G] stanowiąca załącznik do SIWZ; 6. Wykaz dostaw - część [H] stanowiąca załącznik do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), - nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów, - gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, - gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym, - w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym, - w razie konieczności zmiany miejsca dostawy, - w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartosci umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny oraz zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dział Zamówień Publicznych - budynek administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 10:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - intubacja, tracheotomia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Asortyment Ilość j.m. 1 Rurka intubacyjna z mankietem uszczelniającym niskociśnieniowym w roz. 2,0 - 10,0 wykonana z silikonowanego PCV, mankiet niskociśnieniowy, linia widoczna w pronmieniach RTG, oring dookoła rurki widoczny z każdej strony ułatwiający lokalizację położenia rurki wzglądem laryngoskopu 1000 szt 2 Rurka intubacyjna bez mankietu uszczelniajacego rozm.2,0 - 4,0 10 szt. 3 Rurka intubacyjna do przewlekłej intubacji z mankietem w kształcie stożka z portem do odsysania z przestrzeni podgłośniowej rozm. 6 - 9 10 szt 4 Rurki ustno gardłowe Guedel rozm.- 0 - 4 z kolorowym kodem barwnym dla oznaczenia rozmiaru 1200 szt 5 Rurka intubacyjna zbrojona niskociśnieniowa jednorazowa 2,0 -9,5, wnętrze rurki pokryte substancją silikonową ułatwiającą wprowadzanie cewników do odsysania z balonikiem bez znacznika 50 szt. 6 Rurka tracheostomijna z mankietem uszczelniającym z nitką widoczną w promieniach RTG na całej długości i balonikiem zgodnym z rozmiarem rurki, z oznaczeniem rozmiaru rurki na baloniku uszczelniajacym rozm. od 7,0 - 10,0 100 szt 7 Rurka tracheostomijna z wydłużoną częścią proksymalną / dla osób otyłych/ 5 szt. 8 Maska tracheostomijna dla dorosłych 10 szt. 9 Zamknięty zestaw do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych stosowany przez min. 48 godz. przeznaczony do rurek intubacyjnych 50 szt. 10 Zamknięty zestaw do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych stosowany przez min. 48 godz. przeznaczony do rurek tracheostomijnych 30 szt 11 Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierjący lateksu, samoprzylepny dla noworodków poniżej 3kg lub dorosłych pow.40kg, 30 szt 12 Czujnik do pomiaru głębokości snu w czasie znieczulenia ogólnego BIS 5 szt Wymagania Zamawiającego: 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - tracheotomia, terapia dożylna, komnikotomia, resuscytacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Asortyment Ilość j.m. 1 Rurka tracheostomijna z polietylenu w zestawie składającym się z rurki zewnętrznej, łukowato wygiętej i stożkowo zbieżnej, zamocowanej w sposób trwały na kołnierzu, rurki wewnętrznej z kółkiem ułatwiającym jej swobodne wyciąganie, kapturka zwykłego z płytką wewnątrz przytrzymywaną pierścieniem i kapturka osłonowego, koniec rurki zewnętrznej lekko wyoblony celem uniknięcia podrażnienia ścian tchawicy,pakowane folia-papier sterylne, sterylizowane tlenkiem etylenu, rozm.7,8,9 standard bez otworu 10 szt 2 Rurka tracheostomijna z polietylenu w zestawie składającym się z rurki zewnętrznej, łukowato wygiętej i stożkowo zbieżnej, zamocowanej w sposób trwały na kołnierzu, rurki wewnętrznej z kółkiem ułatwiającym jej swobodne wyciąganie, kapturka zwykłego z płytką wewnątrz przytrzymywaną pierścieniem i kapturka osłonowego, koniec rurki zewnętrznej lekko wyoblony celem uniknięcia podrażnienia ścian tchawicy,pakowane folia-papier sterylne, sterylizowane tlenkiem etylenu, rozm.7,8,9 przedłużona bez otworu 10 szt 3 Rurka tracheostomijna z polietylenu w zestawie składającym się z rurki zewnętrznej, łukowato wygiętej i stożkowo zbieżnej, zamocowanej w sposób trwały na kołnierzu, rurki wewnętrznej z kółkiem ułatwiającym jej swobodne wyciąganie, kapturka zwykłego z płytką wewnątrz przytrzymywaną pierścieniem i kapturka osłonowego, koniec rurki zewnętrznej lekko wyoblony celem uniknięcia podrażnienia ścian tchawicy,pakowane folia-papier sterylne, sterylizowane tlenkiem etylenu, rozm.7,8,9 standard z otworem 30 szt 4 Rurka tracheostomijna z polietylenu w zestawie składającym się z rurki zewnętrznej, łukowato wygiętej i stożkowo zbieżnej, zamocowanej w sposób trwały na kołnierzu, rurki wewnętrznej z kółkiem ułatwiającym jej swobodne wyciąganie, kapturka zwykłego z płytką wewnątrz przytrzymywaną pierścieniem i kapturka osłonowego, koniec rurki zewnętrznej lekko wyoblony celem uniknięcia podrażnienia ścian tchawicy,pakowane folia-papier sterylne, sterylizowane tlenkiem etylenu, rozm.7,8,9 przedłużona z otworem 10 szt 5 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym silikonowana, z prowadnicą w środku, w roz. 3,0 - 9,0, wykonana z termoplastycznego PCV, rurka wyprofilowana w kształcie łuku, 15 mm łącznik, wzmocniona drutem kwasoodpornym na całej długości, wtopionym w ścianę rurki, widocznym w pronmieniach RTG, otwór Murphyego, znaczniki głębokości intubacji w postaci podwójnych linii poziomych, oznaczenie rozmiaru rurki w trzech miejscach na rurce w tym na baloniku kontrolnym, na rurce oraz na łąćzniku 15mm, jałowa pakowana pojedyńczo. 350 szt 6 Kompletny zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa, z wielorazowym peanem, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijną z mankietem niskociśnieniowym, posiadającą sztywny samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera. Pakowany na jednej, sztywnej tacy umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu. 2 op. 7 Uzupełniający zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa, bez peana, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijną z mankietem niskociśnieniowym, posiadającą sztywny samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera. Pakowany na jednej, sztywnej tacy umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu. 2 op. 8 Zestaw do konikotomii dla dorosłych - kaniula 4,0mm - jednorazowy zestaw ratunkowy, pozwalający uzyskać, w przypadku niedrożności górnych dróg oddechowych, szybki dostęp do tchawicy pacjenta; założenie nie wymaga nacięcia skóry; specjalna konstrukcja rękojeści zabezpiecza przed uszkodzeniem tylnej ścianki tchawicy w momencie wkłucia; dzięki standardowej końcówce o średnicy 15mm umożliwia wentylację przy użyciu worka samorozprężalnego, respiratora lub bezpośrednio ustami; całość sterylna 1 szt 9 Wielorazowa prowadnica do trudnych intubacji CH15 dł.60cm, 70cm oraz CH10 dł.70cm elastyczna, z wygiętym końcem 10 szt 10 Jednorazowa prowadnica intubacyjna do ukształtowania z drutem, sterylna rozm.2,0 - 5,0 250 szt 11 Resuscytator dla dorosłych, maska twarzowa nr 5 z pompowanym mankietem, rezerwuar tlenu, przeznaczony do wielokrotnej sterylizacji w autoklawie (do 134 C, włącznie z maską i rezerwuarem tlenu), maksymalna objętość wdechu ok.1300ml, podwójny worek ograniczający ciśnienie wdmuchiwanego powietrza, worek wewnętrzny wykonany z silikonu, worek zewnętrzny wykonany z silikonu 2 szt 12 Zawór pacjenta kompatybilny z w/w resuscytatorem 4 szt 13 Resuscytator dla dorosłych 6 szt 14 Resuscytator dla dzieci 2 szt 15 Resuscytator dla noworodków 3 szt 16 Anestetyczny worek oddechowy z dziurką /bez dziurki wielorazowego użytku silikonowy 1500ml i 2300ml 2 szt 17 Maska anestetyczna jednorazowa, z pompowanym kołnierzem z zaworem, kształt anatomiczny, materiał PCV rozm. 0; 1; 2 30 szt 18 Maska anestetyczna jednorazowa, z pompowanym kołnierzem z zaworem, kształt anatomiczny, materiał PCV rozm.3; 4; 5 2000 szt 19 Maska krtaniowa jednorazowego użytku rurka maski wygięta pod kątem odpowiadającym budowie anatomicznej gardła około 70 stopni , mankiet pozbawiony nierówności i ostrych krawędzi , koniuszek mankietu wzmocniony co zabezpiecza przed jego zagięciem i niewłaściwym ułożeniem . Informacje dotyczące rozmiaru, wagi pacjenta, objętości wypełnienia mankietu umieszczone na baloniku kontrolnym. Znaczniki prawidłowego usytuowania maski na rurce, sterylna. Rozmiary od 1,0 do 6,0 6 szt 20 Maska krtaniowa wielorazowego uzytku rozm 1 - 6 3 szt 21 Maska tlenowa z nebulizatorem i drenem dla dzieci - standard lub przedłużony 600 szt 22 Maska tlenowa z nebulizatorem i drenem dla dorosłych - standard lub przedłużonyczy 300 szt 23 Maska tlenowa dla dorosłych z drenem 1600 szt 24 Maska tlenowa dla dzieci z drenem 300 szt 25 Dren do pomiaru KAPNO 3m 20 szt 26 Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierjący lateksu dla osób po. 30kg, massimo set lnop 10 szt Wymagania Zamawiającego: 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - wkłucia centralne, mocowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość j.m. 1 Nieinwazyjny system mocowania cewników do żył centralnych o anatomicznym, eliptyczny kształcie ze zwęrzeniem w środkowej, adhezyjnej część stabilizującej. Posiadający dwuwarstwowe zabezpieczenie rzepowe Velcro. Produkt hypoalergiczny, bezlateksowy, sterylny, pakowany jednostkowo w opakowanie typu folia/papier z mankietem. 50 szt 2 Nieinwazyjny system mocowania kaniuli dotętniczej z zaworem odcinającym typu Floswitch posiadający dwuwarstwowy fiksator rzepowy Velcro oraz specjalnie wyprofilowaną pod kształt kaniuli adhezyjną część stabilizującą. Produkt hypoalergiczny, bezlateksowy, sterylny, pakowany jednostkowo w opakowanie typu folia/papier z mankietem. 10 szt 3 Kaniula dotętnicza 20G x45 mm 30 szt 4 Cewnik do żyły głównej jednoświatłowy. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, jednoświatłowy, zawierający cewnik dł.15 , 20 lub 30 cm ( do wyboru ) 7 F , igłę typu V 10 szt, Wymagania Zamawiającego: 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - systemy oddechowe, terapia oddechowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość j.m. 1 Łącznik karbowany prosty, jednorazowy martwa przestrzeń sterylny, opakowanie papierowo-foliowe, średnica 15/22mm 220 szt. 2 Łącznik karbowany elastyczny, rozciągliwy, zespolony z podwójnym obrotowym łącznikiem kątowym, z portem do odsysania, jednorazowy 300 szt 3 Łącznik obrotowy, kątowy z portem do odsysania, sterylny 100 szt 4 Filtr mechaniczny hydrofobowy, skuteczność filtracji w środowisku wilgotnym: 100%, objętość 35ml, waga 26g, opór przepływu 3,6cm H20/60L/min, czas użycia dla jednego pacjenta 24godz., sterylizowany radiacyjnie 2000 szt 5 Filtr mechaniczny hydrofobowy, skuteczność filtracji w środowisku wilgotnym: 100% (układy oddechowe stosowane w anestezji i I.T.), objętość 85ml, waga 47g, opór przepływu 2cm H20/60L/min, nawilżanie 8mg/L/800ml, czas użycia dla jednego pacjenta 48godz., streylizowany radiacyjnie 1000 szt 6 Filtr oddechowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dzieci 28-29ml antybakteryjny i antywirusowy o małej masie własnej, małej przestrzeni martwej z portem kapno 60 szt 7 Filtr oddechowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla noworodków 10-11 ml antybakteryjny i antywirusowy o małej masie własnej, małej przestrzeni martwej z portem kapno 25 szt 8 Wymiennik ciepła i wilgoci 5 szt 9 Obwód oddechowy podgrzewany do nawilżacza aktywnego 2 szt 10 Obwód oddechowy do aparatu do znieczulenia dla dzieci, 2 rury rozciągliwe, dł.po rozciągnięciu 150cm, dodatkowa rura do worka o dł.po rozciągnięciu 90cm, kolanko z portem kapno, trójnik Y z dwoma portami zabezpieczonymi zatyczkami, średnica rur 15mm, złączka prosta 22mm-22mm, bezlateksowy worek oddechowy poj.1 litr, 30 szt 11 Obwód oddechowy do aparatu do znieczulenia dla dorosłych, rury rozciągliwe, dł.po rozciągnięciu 180cm, dodatkowa rura do worka o dł.po rozciągnięciu 90cm, kolanko z portem kapno, trójnik Y z dwoma portami zabezpieczonymi zatyczkami, złączka prosta 22mm-22mm, bezlateksowy worek oddechowy poj.2 litry, 250 szt 12 Obwód oddechowy do respiratora dla dorosłych, 2 rury karbowane o dł. 160 cm z PE (polietylenu), kolanko z portem luer lock, trójnik Y z dwoma portami zabezpieczonych zatyczkami przytwierdzonymi na stałe do obwodu , średnica rur 22mm, złącza 22mmF wykonane z elastycznego EVA (etylenu octanu winylu) które dopasowują się do różnego typu aparatów 400 szt 13 Obwód oddechowy do aparatu do znieczulenia dla dorosłych z maską, rury rozciągliwe, dł.po rozciągnięciu 180cm, dodatkowa rura do worka o dł.po rozciągnięciu 90cm, kolanko z portem kapno, trójnik Y z dwoma portami zabezpieczonymi zatyczkami, złączka prosta 22mm-22mm, bezlateksowy worek oddechowy poj.2 litry, 5 szt 14 Układ oddechowy współosiowy (rura w rurze) o średnicy 30mm, długość układu 160cm, układ zakończony łącznikiem kątowym z portem oraz kapturkiem zabezpieczającym i klipsem do mocowania układu, w zestawie dodatkowa rura 50cm do worka oddechowego oraz tester szczelności układu 15 szt Wymagania Zamawiającego: 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - wkłucia centralne, znieczulenia przewodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość j.m. 1 Cewnik do żyły głównej dwuświatłowy. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, dwuświatłowy, zawierający cewnik dł.20 cm 7F o średnicy kanałów 16/16G, igłę typu V (możliwość wprowadzania prowadnicy bez odłączania strzykawki), odporną na zaginanie prowadnicę wykonaną z rdzenia niklowo tytanowego, możliwość kontroli cewnika w trakcie zakładania przy użyciu EKG 10 szt 2 Cewnik do żyły głównej trzyświatłowy. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, trzyświatłowy, zawierający cewnik dł.20 cm 7F o średnicy kanałów 16/18/18G, igłę typu V (możliwość wprowadzania prowadnicy bez odłączania strzykawki), odporną na zaginanie prowadnicę wykonaną z rdzenia niklowo tytanowego, możliwość kontroli cewnika w trakcie zakładania przy użyciu EKG 400 szt 3 Cewnik do żyły głównej trzyświatłowy z powłoką antybakteryjną. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, trzyświatłowy, zawierający cewnik dł.20 cm 7F o średnicy kanałów 16/18/18G, igłę typu V (możliwość wprowadzania prowadnicy bez odłączania strzykawki), odporną na zaginanie prowadnicę wykonaną z rdzenia niklowo tytanowego, możliwość kontroli cewnika w trakcie zakładania przy użyciu EKG 10 szt 4 Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych: Igła Touhy rozm. 18G/80mm, z nieruchomymi skrzydełkami, strzykawka niskooporowa, cewnik epiduralny ze znacznikami głębokości, łącznik z bezpiecznym zaciskowym elementem łączącym filtr z cewnikiem zewnątrzoponowym, z samoprzylepnym, zatrzaskowym elementem umożliwiającym bezpieczne umocowanie filtra z cewnikiem do skóry pacjenta 15 szt 5 Igła podpajęczynówkowa ze szlifem Quincke z ergonomicznym uchwytem zapewniający pewne trzymanie igły i pełną kontrolę podczas przechodzenia przez tkanki oraz zmieniajacy barwę pryzmat jednoznacznie potwierdzający wprowadzenie igły do przestrzeni podpajeczynówkowej bez prowadnicy 22G dł. 88-90mm 100 szt 6 Igła podpajęczynówkowa ze szlifem Quincke z ergonomicznym uchwytem zapewniający pewne trzymanie igły i pełną kontrolę podczas przechodzenia przez tkanki oraz zmieniajacy barwę pryzmat jednoznacznie potwierdzający wprowadzenie igły do przestrzeni podpajeczynówkowej bez prowadnicy 25G dł. 88-90mm 300 szt 7 Igła podpajęczynówkowa ze szlifem Quincke z ergonomicznym uchwytem zapewniający pewne trzymanie igły i pełną kontrolę podczas przechodzenia przez tkanki oraz zmieniajacy barwę pryzmat jednoznacznie potwierdzający wprowadzenie igły do przestrzeni podpajeczynówkowej bez prowadnicy 26G dł. 88-90mm 1100 szt 8 Igła podpajęczynówkowa ze szlifem Quincke z ergonomicznym uchwytem zapewniający pewne trzymanie igły i pełną kontrolę podczas przechodzenia przez tkanki oraz zmieniajacy barwę pryzmat jednoznacznie potwierdzający wprowadzenie igły do przestrzeni podpajeczynówkowej bez prowadnicy 27G dł. 88-90mm 50 szt 9 Igła podpajęczynówkowa typu Pencil Point bez prowadnicy 25G dł. 150-156mm. 25 szt 10 Igła podpajęczynówkowa ze szlifem Quincke z ergonomicznym uchwytem zapewniający pewne trzymanie igły i pełną kontrolę podczas przechodzenia przez tkanki oraz zmieniajacy barwę pryzmat jednoznacznie potwierdzający wprowadzenie igły do przestrzeni podpajeczynówkowej bez prowadnicy 26G dł. 120-122mm 25 szt 11 Igła podpajęczynówkowa typu Pencil Point 22G dł 88-90mm 25 szt 12 Igła podpajęczynówkowa typu Pencil Point z prowadnicą 25G dł 88-90mm 25 szt 13 Igła podpajęczynówkowa z atraumatycznym dwustrefowym szlifem z prowadnicą 26G dł 88mm 50 szt 14 Igła podpajęczynówkowa typu Pencil Point z prowadnicą 27G dł 88-90mm 220 szt 15 Igła podpajęczynówkowa ze szlifem Quincke z prowadnicą 29G dł. 88-90mm 25 szt 16 Prowadnica do igiel podpajeczynowkowych dl 35 mm sr 0,70mm 50 szt 17 Prowadnica do igiel podpajeczynowkowych dl 35 mm sr 0,90mm 50 szt Wymagania Zamawiającego: 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - mocowania rurek intubacyjnych, tracheotomijnych, kończyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Asortyment Ilość j.m. 1 Jednoczęściowe mocowanie dla zabezpieczenia rurek tracheotomijnych. Bezlateksowe, bez zastosowania klejów, hipoalergiczne, neutralne dla bakterii, chłonne, antyodleżynowe, możliwość stosowania przy naświetlaniach, stabilne, możliwość sterylizacji parowej. Z zapięciem rzepowym. 10 szt 2 Mocowanie rurek tracheotomijnych lub masek tlenowych , wykonane z elastycznej taśmy z możliwością regulacji długości , zakończonej haczykami do mocowania. 10 szt 3 Opatrunek absorbujący wydzielinę , wykonany z hydrofilnej pianki poliuretanowej, która bardzo dobrze amortyzuje, zabezpiecza przed przesunięciem rurki tracheotomijnej. Wierzchnia warstwa wykonana w kolorze skóry, półprzepuszczalna nie posiada kleju ani lateksu posiada zygzakowate nacięcie, które zapobiega wysuwaniu się rurki tracheotomijnej. Opatrunek pozwala na wymianę gazów.Rozmiar 8,2x9,5 cm. 40 szt 4 Stabilizator do rurki intubacyjnej dwuczęściowy z możliwością regulacji, łączony na rzep. Środkowa część stabilizatora pokryta silikonem, który w pewny sposób stabilizuje rurkę. 10 szt 5 Opaska mocująca ręce lub stopy stosowana do samochrony pacjentów, wykonana z miękkiego materiału, zapinana na rzep z zintegrowanym uchwytem do mocowania dołączonej tasiemki o dł. 150 cm - 1 opakowanie - 2 opaski. + tasiemki mocujące . 30 kpl. Wymagania Zamawiającego 1. ad poz. 1;2;4;5 wymagana możliwość sterylizacji parowej. 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia. 3. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - monitorowanie ciśnienia metodą inwazyjną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość 1 Przetwornik do inwazyjnego pomiaru ciśnienia - pojedynczy Zestaw wyposażony w igłę zakrzywioną w zbiorniku wyrównawczym , w dwie możliwości przepłukiwania (aktywne skrzydełka i gumowa wypustka), długość całkowita linii 150 cm , 2 kraniki trójdrożne , niezdejmowalny koreczek kalibracyjny . Częstotliwość pracy własnej powyżej 1200 Hz. Połączenie z kablem interfejsowym - wodoszczelne - pinowe. 40 2 Przetwornik do inwazyjnego pomiaru ciśnienia - pojedynczy z układemdo pobierania próbek krwi w systemie zamkniętym Zestaw wyposażony w igłę zakrzywioną w zbiorniku wyrównawczym , w dwie możliwości przepłukiwania (aktywne skrzydełka i gumowa wypustka), port bezigłowy do pobierania próbek krwi (podzielna membrana silikonowa na linii pacjent - przetwornik ),strzykawka do aspiracji o poj 5ml , z zabezpieczonym przez osłonkę silikonową tłokiem. Częstotliwość pracy własnej powyżej 1200 Hz. Połączenie z kablem interfejsowym - wodoszczelne - pinowe. 10 3 Cewnik do tętnicy udowej - jednoświatłowy ( metoda Seldingera ) 4 Fr x 200 mm , prowadnica igłowa 17 G x 70 mm , drut prowadzący 0,6 x 450 mm. 2 4 Cewnik do tętnicy promieniowej - jednoświatłowy ( metoda Seldingera ) 3 Fr x 60 mm , prowadnica igłowa 20 G x 40 mm , drut prowadzący 0,5 x 250 mm. 10 Wymagania Zamawiającego 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Zestaw do hemofiltracji, wkłucia dializacyjne do aparatu AQUARIUS Platinum wersja 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość j.m. 1 Zestaw HF12 + linie do aparatu Aquarius 20 szt 2 Aquaspike 20 szt 3 Worki drenażowe 90 szt 4 Infusion spikes 200 szt 5 Cewnik 11 FR dł.15, 20 i 24 cm 20 szt 6 Plasmafiltr 05 SQM 10 szt 7 Plasmafiltr 07 SQM 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Przyrząd do żywienia dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Opis produktu Ilość j.m 1 Jałowy zestaw serwet i komponentów o składzie: 1 x serweta na stolik narzędziowy nieprzylepna 120 x 95 cm (owinięcie zestawu); 1 x serweta chirurgiczna 150 x 100 cm z samoprzylepnym otworem o śr. 10 cm umieszczonym decentralnie; serweta powinna posiadać naklejony piktogram ułatwiający jej prawidłowe użycie; 1 x kleszczyki plastikowe niebieskie typu korcang do mycia pola 19 cm; 1 x imadło chirurgiczne jedorazowe stalowe typu Mayo-Hegar 12 cm; 1 x opatrunek mocujący przeźroczysty, samoprzylepny 10 x 14 cm; 1 x miseczka plastikowa z podziałką 120 ml, transparentna; 5 x kompres z włókniny 7,5 x 7,5 cm, 30g/mkw; 1 x obcinacz do szwów zakrzywiony, jednorazowy, ok. 9,3 cm, w całości wykonany z metalu, bezpiecznie pakowany w osobny blister; 3 x tupfer z gazy 24 x 24 cm, 20 nitek; 1 x fartuch chirurgiczny rozmiar L, typu open-back; 1 x strzykawka typu luer, 2-częściowa, 10 ml; zest. 70 Wymagania do poz.1 1. Serwety wykonane z dwuwarstwowej pełnobarierowej włókniny (zgodnej z EN 13795 1,2,3) o gramaturze min. 54 g/mkw. 2. Fartuch pełnobarierowy wykonany z materiału typu SMMS o gramaturze min. 40 g/mkw. Rękawy zakończone elastycznym mankietem z dzianiny. Fartuch wiązany na troki. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Długość fartucha 125 cm. 3. Zestaw umieszczony w opakowaniu folia-papier, bezpiecznie pakowany do transportu. Każdy zestaw powinien posiadać 2 naklejki do dokumentacji zawierające datę ważności oraz numer serii ( część tradycyjna i kod kreskowy). Małe elementy w zestawie powinny być dodatkowo zabezpieczone np. poprzez umieszczenie ich w papierowych torebkach. 4. Imadło wykonane ze stali, matowo wykończone, powinno posiadać zgodnie z normą EN 980 symbol jednorazowości umieszczony w sposób trwały po obu stronach narzędzia. Wyrób zgodny z dyrektywą UE 93/42/EWG. Wyrób medyczny klasa IIa reguła 6. 5. Sterylizacja zestawu tlenkiem etylenu.Wymagany dokument walidacji procesu sterylizacji Wymagania Zamawiającego: 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 9 - Przyrząd do żywienia dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość j.m. 1 Zawór zamykający dostępu naczyniowego, bezigłowy, kompatybilny z połączeniem typu Luer Lok i Luer, posiadający podzielną silikonową membranę idealnie gładką i jednorodną, posiadający jednorodną powierzchnię do dezynfekcji, prosty tor przepływu, bez elementów lub mechanizmów wewnętrznych, pracujący w systemie zamkniętym, posiadający przezroczystą obudowę, pakowany pojedyńczo, sterylny, jednorazowego użytku, wolny od PCV i lateksu, czas stosowania 7dni 2500 szt 2 Zestaw do odsysania pola operacyjnego Yankauer bez kulki , dren z możliwością przycięcia łącznika w specjalnie oznaczonych miejscach i dopasowania do różnego typu ssaków, wzcacniany wzdłużnie, z kontrolią odsysania, długość min.300cm, podwójnie pakowane 500 szt 3 Podwójny zestaw przedłużający z bezigłowym zaworem dostępu naczyniowego z podwójnym przedłużaczem o dł.min.15 cm 10 szt 4 Potrójny zestaw przedłużający z bezigłowym zaworem dostępu naczyniowego z podwójnym przedłużaczem o długości min. 15 cm 500 szt 5 Ostrza chirurgiczne sterylne rozm.10 -25 a 100szt. 60 op. 6 Rampa trójdrożna z końcówkami Luer-Lok j.uż. 20 szt 7 Rampa pięciodrożna z końcówkami Luer-Lok j.uż. 80 szt 8 Zestaw do terapii CPAP zawierajacy kaniulę nosową, 2 dreny karbowane, 2 łączniki kolankowe, dren do tlenu przeźroczysty, czapeczkę + rzep, rozm. 0,1,2,3 2 op. 9 Woda do systemu RESpiflo 500 ml 9/16 600 szt 10 Woda do systemu RESpiflo 325 ml 9/16 60 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.