Ogłoszenie z dnia 2009-04-28
Gdańsk: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Starym Polu przez okres 1 roku.
Numer ogłoszenia: 125068 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Trakt św. Wojciecha 293, Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3263947, 3263900, faks 058 3263930, 3090945.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Starym Polu przez okres 1 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Zadanie obejmuje dwa pakiety: - pakiet 1 - materiały biurowe, - pakiet 2 - materiały eksploatacyjne do drukarek, faksów i kopiarek. 1.2. Na przedmiot zamówienia w przypadku pakietu nr 2 składa się również odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych. 1.3 Podane w opisie przedmiotu zamówienia w pakiecie nr 2 nazwy materiałów, określają wymagany przez Zamawiającego standard i parametry techniczno-funkcjonalno-użytkowe zamawianych dostaw. 1.4. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość funkcjonalność i w tym zakresie wykonawcy mogą oferować dostawy o równoważnych parametrach (podstawa prawna: art. 29 usy. 3ustawy Pzp.) 1.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. 1.5. Przez materiały równoważne rozumie się zamienniki oryginałów charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami , w których maja być użytkowane, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruk i wydajności. 1.6 Oferowane materiały muszą być w 100% nowe, czyli w skład takich produktów nie mogą wchodzić jakiekolwiek elementy lub komponenty pochodzące z produktów używanych (a więc muszą być fabrycznie nowe nie regenerowane, ponownie napełniane). 1.7 W przypadku składania oferty na produkty równoważne, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające ich równoważność w stosunku do oryginału. Dokumenty te mogą być wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem zamówienia lub producenta wskazanego produktu równoważnego (np. specyfikacja towaru). W przypadku tonerów będących równoważnymi w stosunku do oryginałów Wykonawca zobowiązany jest złożyć deklaracje wydajności ISO/IEC 19752 (lub dokument równoważny). W przypadku tuszu do drukarek atramentowych będących równoważnymi w stosunku do oryginałów należy złożyć certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla procesu produkcji tuszy do drukarek atramentowych. 1.7. Przez użycie słowa oryginalne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, pochodzące od producenta sprzętu. 1.8. W celu stwierdzenia czy materiały spełniają wymogi równoważności, Zamawiający porówna treść posiadanej specyfikacji wyrobu z treścią dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę. Z porównania treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt równoważny posiada nie gorsze parametry użytkowe niż produkt oryginalny. 1.9. Dokumenty świadczące o cechach równoważności muszą odnosić się do każdego produktu, równoważnego przedstawionego w ofercie. Dokumenty te muszą wskazywać producenta i symbol produktu którego dotyczy. 1.10. Punkt dostarczenia materiałów 82-220 Stare Pole ul. Marynarki Wojennej 21. 1.11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania zamówionych materiałów na własny koszt. 1.12. Dostawy środków będą realizowane przez Wykonawcę w ciągu max 10-u dni roboczych od otrzymaniu zamówienia od Zamawiającego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia: Pakiet I (materiały biurowe) Lp. Nazwa asortymentu i parametry Jednostki miary Ilość 1 Rolki do FAX szer-216 mm duże szt. 30 2 Rolki do FAX szer-210 mm duże szt. 10 3 Naklejki Laser Copy 100 A 4 x 12 etykiet (105x48 mm) op 31 4 Kalka CANSONA A-4 90g.m2 karton 500 szt. op 10 5 Teczki papierowe wiązane szt. 350 6 Skoroszyty papierowe szt. 500 7 Skoroszyty plastikowe wpinane szt. 500 8 Segregatory wąskie ok. 50mm szt. 100 9 Segregatory szerokie ok. 80 mm (kolor) szt. 135 itp. Pakiet II (materiały eksploatacyjne) Lp. Nazwa asortymentu i parametry Jednostki miary Ilość 1 Toner LASER JET 6L C3906A 2500 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (HP lub równoważne) szt. 7 2 Toner LASER JET 1200; 1000s C7115 A 2500 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (HP lub równoważne) szt. 25 3 Toner LASER JET 1015 (Q2612A) 2000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (HP lub równoważne) szt. 3 4 Toner LASER JET 8000 N C3909A 15 000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (HP lub równoważne) szt. 1 5 Toner BROTHER HL1230 TN6600 6 000 stron A4 przy 5-cio % pokryciu ( BROTHER lub równoważne) szt. 12 6 Toner LASER LEXMARK T-520 12A6830, 7500 standardowych stron wydajność zgodnie z ISO/IEC 19752 (LEXMARK lub równoważne) szt. 3 itp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 32008.55 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
- Przedsiębiorstwo Handlowe EKO, ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6335.55
- Oferta z najniższą ceną: 6335.55 oferta z najwyższą ceną: 6662,81
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
- Przedsiębiorstwo Handlowe EKO, ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25673.00
- Oferta z najniższą ceną: 25673.00 oferta z najwyższą ceną: 25766,18
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa kuponów podarunkowych (w formie papierowej) dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku - Część II
- Rozbudowa i modernizacja miejskiego systemu monitoringu wizyjnego
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego pojazdu operacyjnego typu SUV
- Wykonanie pakietu ekspertyz technicznych i inwentaryzacji pomiarowych dla 7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Gdańska
- Dostawa masztów oświetleniowych
- Zakup przełączników dostępowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
- "Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisowo-materiałową dla Polskiej Akademii Nauk".
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
- Zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z zapasem tonerów, trzech laptopów, trzech monitorów
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie" - postępowanie 2
- Dzierżawa 27 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru oraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych dla ww. urządzeń.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





